Yurtdışı

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Highlighted
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎21-03-2017

Yurtdışında Paket Alımı

Merhaba

Şu an Slovakyadayım. 20 Şubat 2017 de 1 aylık 60 dakikalık paketten aldım veTürkiye yönüne aramalarımda kullandım.

Bugün 1 ayın dolmuş olması gerekiyordu ve 7048e ve diğer yurtdışı servis numaranıza defalarca AYLIK60 yazıp gönderdim ancak her seeferinde Sistem hatası diye Vodafone dan sms aldım. Hesabımda şu an 40 TL var ve rahatlıkla bu paketi almam gerekiyor. Aldığım bu hatanın sebebi nedir? Paketin süresinin dolmama ihtimali var mı? Ya da paketim kendiliğinden yenilenecek mi?

 

Mesaj 1 / 3 (86 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎21-03-2017

Ynt: Yurtdışında Paket Alımı

Sözde 7/24 çalışan bir ekip(!) 9 saattir kılını kıpırdatmadı.

Mesaj 2 / 3 (62 Görüntüleme)
Moderator
İleti Sayısı: 2.817
Kayıt Tarihi: ‎13-09-2016

Ynt: Yurtdışında Paket Alımı

Merhaba neonebu,

 

Online Self Servis üzerinden hattına paket tanımlaması yapabilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi


neonebu yazdı:

Merhaba

Şu an Slovakyadayım. 20 Şubat 2017 de 1 aylık 60 dakikalık paketten aldım veTürkiye yönüne aramalarımda kullandım.

Bugün 1 ayın dolmuş olması gerekiyordu ve 7048e ve diğer yurtdışı servis numaranıza defalarca AYLIK60 yazıp gönderdim ancak her seeferinde Sistem hatası diye Vodafone dan sms aldım. Hesabımda şu an 40 TL var ve rahatlıkla bu paketi almam gerekiyor. Aldığım bu hatanın sebebi nedir? Paketin süresinin dolmama ihtimali var mı? Ya da paketim kendiliğinden yenilenecek mi?

 


 

Mesaj 3 / 3 (59 Görüntüleme)