Samsung

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎20-03-2017

VODAFONE'DAN SAMSUNG AYIPLI CİHAZ

DİKKAT ÖNEMLİ !! Ocak ayında 20 yıllık aboneliğimi bırakıp Turkcell'den Vodafone'a geçtim. Ayrıca 6 Mart pazartesi günü Vodafone'un Kozzy Alışveriş Merkezi'ndeki bayisinden bir 2017 model Samsung A5 cihazı aldım. 11 Mart cumartesi akşamı yeni telefonu ikinci kez şarj etmek üzere fişe taktım. Fişten çıkardığımda cihaz kendi kendine kapanmıştı ve bir kez daha hiçbir şekilde açılmadı. Telefonu 12 Mart'ta bayiye götürdüm. Ürünün hatalı olduğu kesin olmasına rağmen bayi servise gönderip vakit kazanmak gibi son derece sevimsiz bir prosedür başlattı. Ve bugün itibarıyla telefondan bir haber yok. Cihazı tamamen iade etmek ve başka bir cihaz almak istediğimi özellikle belirttim. Şu anda eski ve arızalı bir telefonla ciddi bir iletişim sorunları yaşıyorum, işlerim aksıyor ve ben bu zamanda kör ve sağır gibi bekliyorum. Çok çok acil olarak servis sürecinin sonuçlandırılmasını rica ediyorum.

Mesaj 1 / 4 (161 Görüntüleme)
Moderator
İleti Sayısı: 3.984
Kayıt Tarihi: ‎06-09-2016

Ynt: VODAFONE'DAN SAMSUNG AYIPLI CİHAZ

Merhaba cemulutas,

 

Servis sürecine tarafımızdan müdahale edilememektedir, konu hakkında teknik servis ile iletişime geçmeni rica ederim.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi


cemulutas yazdı:

DİKKAT ÖNEMLİ !! Ocak ayında 20 yıllık aboneliğimi bırakıp Turkcell'den Vodafone'a geçtim. Ayrıca 6 Mart pazartesi günü Vodafone'un Kozzy Alışveriş Merkezi'ndeki bayisinden bir 2017 model Samsung A5 cihazı aldım. 11 Mart cumartesi akşamı yeni telefonu ikinci kez şarj etmek üzere fişe taktım. Fişten çıkardığımda cihaz kendi kendine kapanmıştı ve bir kez daha hiçbir şekilde açılmadı. Telefonu 12 Mart'ta bayiye götürdüm. Ürünün hatalı olduğu kesin olmasına rağmen bayi servise gönderip vakit kazanmak gibi son derece sevimsiz bir prosedür başlattı. Ve bugün itibarıyla telefondan bir haber yok. Cihazı tamamen iade etmek ve başka bir cihaz almak istediğimi özellikle belirttim. Şu anda eski ve arızalı bir telefonla ciddi bir iletişim sorunları yaşıyorum, işlerim aksıyor ve ben bu zamanda kör ve sağır gibi bekliyorum. Çok çok acil olarak servis sürecinin sonuçlandırılmasını rica ediyorum.


 

Mesaj 2 / 4 (150 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎20-03-2017

Ynt: VODAFONE'DAN SAMSUNG AYIPLI CİHAZ

Servis sürecini Vodafone Kozzy AVM'deki yetkiliniz takip ediyor. Henüz nihai resmi yanıt verilmemekle birlikte kendi kendine kapanıp bir daha açılamayan cihaz için şifahi olarak "cihazda arıza yok" denilmiş. Bu, açılmayan cihazı bir şekilde açıp tamir ettikleri anlamına geliyor. Ben cihazın tamir edilmesini kabul etmeyeceğimi bildirmiştim. Vodafone'dan alınan bir cihaz olduğuna göre sizin sorumlu davranıp cihazın iadesi için gerekli müdahaleyi yapmanızı bekliyorum.
Mesaj 3 / 4 (144 Görüntüleme)
Highlighted
Moderator (Emekli)
İleti Sayısı: 4.523
Kayıt Tarihi: ‎27-04-2016

Ynt: VODAFONE'DAN SAMSUNG AYIPLI CİHAZ

Merhaba cemulutas;

 

Konu hakkında tarafımızca müdahale sağlanamamaktadır. Verilen bilgiyiesas alabilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi


cemulutas yazdı:
Servis sürecini Vodafone Kozzy AVM'deki yetkiliniz takip ediyor. Henüz nihai resmi yanıt verilmemekle birlikte kendi kendine kapanıp bir daha açılamayan cihaz için şifahi olarak "cihazda arıza yok" denilmiş. Bu, açılmayan cihazı bir şekilde açıp tamir ettikleri anlamına geliyor. Ben cihazın tamir edilmesini kabul etmeyeceğimi bildirmiştim. Vodafone'dan alınan bir cihaz olduğuna göre sizin sorumlu davranıp cihazın iadesi için gerekli müdahaleyi yapmanızı bekliyorum.

 

Mesaj 4 / 4 (137 Görüntüleme)