Samsung

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎12-09-2017

Cihaz cayma hakkı

Vodafone yanımdadan samsun s8  cihaz aldım ve cihazdan memnun kalmadım cayma hakkımı kullanmak istiyorum müşteri hizmetlerini aradığım da cayma hakkınız bulunmamaktadır denildi.bana gelen kağıtlarda 14 gün içerisinde cayma hakkıni kullana bilirsiniz yazıyor bununla ilgili ne yapabilirim.

Mesaj 1 / 4 (78 Görüntüleme)
Moderator
İleti Sayısı: 4.369
Kayıt Tarihi: ‎13-09-2016

Ynt: Cihaz cayma hakkı

Merhaba Smhkml,

 

Cayma hakkının kullanılabilmesi için cihazın paketinin açılmamış ve satışa uygun olması gerekmektedir.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi


Smhkml yazdı:

Vodafone yanımdadan samsun s8  cihaz aldım ve cihazdan memnun kalmadım cayma hakkımı kullanmak istiyorum müşteri hizmetlerini aradığım da cayma hakkınız bulunmamaktadır denildi.bana gelen kağıtlarda 14 gün içerisinde cayma hakkıni kullana bilirsiniz yazıyor bununla ilgili ne yapabilirim.


 

Mesaj 2 / 4 (69 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎12-09-2017

Ynt: Cihaz cayma hakkı

Ürünün kapagını açmadan nasıl memnun olup olmadığımı anlaya bilirim bunu açıklarmısınız. Yasaya göre cayma hakkım bulunmaktadır ve hiç biyerde ürünün açılıp açılmadığı ile ilgi birşey göremedim

Mesaj 3 / 4 (64 Görüntüleme)
Highlighted
Moderator
İleti Sayısı: 4.369
Kayıt Tarihi: ‎13-09-2016

Ynt: Cihaz cayma hakkı

Merhaba Smhkml,

 

Konu ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi


Smhkml yazdı:

Ürünün kapagını açmadan nasıl memnun olup olmadığımı anlaya bilirim bunu açıklarmısınız. Yasaya göre cayma hakkım bulunmaktadır ve hiç biyerde ürünün açılıp açılmadığı ile ilgi birşey göremedim


 

Mesaj 4 / 4 (54 Görüntüleme)