Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎14-02-2017

Ynt: Yeni konu acma

Merhaba Vodafone Forum ekibi size çok onemli bir sorum olacak benim telefonun vodafone smart ultra 6. Şimdi yeni bir güncelleme mevcut diye bildirim geliyor telefon yazılım güncellemesi. Bu güncellemeyi indirdiğimde telefonumun içindekiler silinecekmi ?
Mesaj 21 / 43 (333 Görüntüleme)
5 Yıldızlı Ustabaşı
İleti Sayısı: 4.714
Kayıt Tarihi: ‎11-11-2014

Ynt: Yeni konu acma

Forum ekibinden değilim ama her türlüsünü deneyip tecrübe ettiğimden yanıt vereyim; sistem güncellemesinden dolayı kişiler veriler silinmez ya da yer değiştirmez. Ancak veri silme de işaretlenip yapılan fabrika ayarlarına sıfırlamakla ya da hariçten bazı yazılımları kullanarak işletim sistemi basmakla (onda da her işlemde kesin silinecek diyemeyiz) kişisel veri kayıpları yaşanabilir. Yani yeterli batarya seviyesi (önerim en az %50 ve üzeri) varsa güncellemeyi uygulamanızda sakınca yok.
Mesaj 22 / 43 (329 Görüntüleme)
BeJ
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎13-03-2017

Ynt: Yeni konu acma

Kasko ile ilgili bir şikayette bulunmak istiyorum. Vadafone üzerinden samsung s6edge+ cihaz aldim ve şubat 7 tarihinde kaskoya gönderdim. Mart 13 oldu telefonum hala ortada yok. Nasıl bir kasko firması ile çalışıyorsunuz. 542 yi ariyorum yardim eden de yok. Resmen vadafone dan soğudum.... kullanmadıgim cihazın faturası 180 tl olarak her ay gelmesine geliyor. Ama yardım konusuna gelince ilgilenen yok..
Mesaj 23 / 43 (276 Görüntüleme)
Moderator (Emekli)
İleti Sayısı: 2.529
Kayıt Tarihi: ‎13-09-2016

Ynt: Yeni konu acma

Merhaba BeJ

 

Konuyla ilgili kasko firmasıyla görüşmen gerekmektekdir. Vodafone dan bağımsız bir firmadır.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

Vodafone Forum Ekibi

 


BeJ yazdı:
Kasko ile ilgili bir şikayette bulunmak istiyorum. Vadafone üzerinden samsung s6edge+ cihaz aldim ve şubat 7 tarihinde kaskoya gönderdim. Mart 13 oldu telefonum hala ortada yok. Nasıl bir kasko firması ile çalışıyorsunuz. 542 yi ariyorum yardim eden de yok. Resmen vadafone dan soğudum.... kullanmadıgim cihazın faturası 180 tl olarak her ay gelmesine geliyor. Ama yardım konusuna gelince ilgilenen yok..

 

Mesaj 24 / 43 (272 Görüntüleme)
BeJ
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎13-03-2017

Ynt: Yeni konu acma

Evet görüşüyorum her gün bu hafta gönderilir cihaz evrak kontrolde gibi gibi oyalayıcı bahanelerden başka cevap verilmiyor.Sıkıldım iyice
Mesaj 25 / 43 (264 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎04-05-2017

Ynt: Yeni konu acma

Merhabalar ben bayilik açmak istiyorum ne gibi şartlar gerekiyor rica etsem bilgilendirirmi siniz
Mesaj 26 / 43 (207 Görüntüleme)
Moderator
İleti Sayısı: 4.215
Kayıt Tarihi: ‎27-04-2016

Ynt: Yeni konu acma

 Merhaba Yasingvn,

 

Konu ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi


Yasingvn yazdı:
Merhabalar ben bayilik açmak istiyorum ne gibi şartlar gerekiyor rica etsem bilgilendirirmi siniz

 

Mesaj 27 / 43 (203 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎19-05-2017

Ynt: Yeni konu acma

Merhaba vodafone tv yi indirdim ancak kaydolma esnasında 3g abonesi olmanız lazım hatası veriyor acil yardım... Not: genel merkeze eposta attım...
Mesaj 28 / 43 (190 Görüntüleme)
Highlighted
Moderator
İleti Sayısı: 4.215
Kayıt Tarihi: ‎27-04-2016

Ynt: Yeni konu acma

Merhaba Tiklii,

 

İlgili ekranın görüntüsünü paylaşabilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi


Tiklii yazdı:
Merhaba vodafone tv yi indirdim ancak kaydolma esnasında 3g abonesi olmanız lazım hatası veriyor acil yardım... Not: genel merkeze eposta attım...

 

Mesaj 29 / 43 (185 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎17-05-2017

Fatura yüksek çıkıyor

Benim faturam Normalde 45 TL olması gerekirken her ay 150 120 91 gibi yüksek tutar geliyor bu ay da yüksek gelirse hattımı iptal ettireceğim şu an Güncel tutarım 45 TL olması gerekirken 134 TL yazıyor bunu müşteri hizmetlerini aktardığımda fatura çıksın çıktıktan sonra içeriğine bakalım diyorlar her ay bunu demelerinden bıktım ben artık güncel tutarının faturanın Bedeli neyse onu göstermesini istiyorum çünkü 134 TL yazıyorsa oval kesim 110 100 lira geliyor lütfen faturam çıkmadan faturamı iyice incelenip gereken tutar neyse onu göndermenizi istiyorum Teşekkürler

Mesaj 30 / 43 (174 Görüntüleme)