FreeZone'lu Olmak

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
2 Yıldızlı Çırak
İleti Sayısı: 15
Kayıt Tarihi: ‎15-05-2017

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

26yaş altı kullanıcı tanımlamadınıda yaptım , daha niye çözülmüyor ? Valla Turkcell'de olsam beş dakkada kullanıcı tanımı yapılıp GNÇ kulübüne geçmiştim , Vodafone bu konuda çok üzdü beni 😠
Mesaj 11 / 29 (144 Görüntüleme)
Moderator
İleti Sayısı: 2.836
Kayıt Tarihi: ‎27-10-2016

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

Merhaba knc43,

 

İlgili konu hakkında alınan hatanın ekran görüntüsünü iletebilir misin? 

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi


knc43 yazdı:

kullanıcı tanımlatmak istiyorum yardımcı olurmusunuz

@irfanO


 

Mesaj 12 / 29 (131 Görüntüleme)
Moderator
İleti Sayısı: 2.409
Kayıt Tarihi: ‎13-09-2016

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

Merhaba slymncla,

 

Konuyla ilgili gerekli incelemeler yapıldıktan sonra tarafına dönüş sağlanacaktır. Beklemeni rica ederim.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi


slymncla yazdı:
@irfanO gsm numaramı ilettim , resimleri ilettim , daha napayım FREEZONE lu olabilmek için ?

 

Mesaj 13 / 29 (124 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎18-05-2017

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

@irfanO hat sahibi ile şu an hat kullanıcısı farklı olup sadece freezone' a üye olmak için kullanıcı tanımlama yaptıracağız
Mesaj 14 / 29 (116 Görüntüleme)
2 Yıldızlı Çırak
İleti Sayısı: 15
Kayıt Tarihi: ‎15-05-2017

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

Sorun devam ediyor , ekran görüntüsü mevcut sizde , Aybike hanımın tekrar kontrol edilmesini rica ederim
Mesaj 15 / 29 (102 Görüntüleme)
2 Yıldızlı Çırak
İleti Sayısı: 15
Kayıt Tarihi: ‎15-05-2017

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

[ Düzenlendi ]

Demet hanım bugün beni genel müdürlükten AYBÜKE hanım aradı sorununuzu çözdük dedi . Kullanıcı tanımı yaptıktan sonra FREEZONE yazıp 1525 e yollayın dedi, Red tarifesi kullanan birisi FREEZONE lu olabilir kısıt yok dedi, ardından SMS attım 1525e Freezone Programi'ndan yalnizca 26 yas alti aboneler yararlanabildiginden 5********** nolu abone bu programa dahil edilemez. B003. Mesajı geldi , , FREEZONE programına dahil edin beni lütfen

Mesaj 16 / 29 (96 Görüntüleme)
Highlighted
Moderator
İleti Sayısı: 2.889
Kayıt Tarihi: ‎27-04-2016

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

Merhaba slymncla,

 

Gerekli incelemerin neticelenmesi sonrası bilgilendirme sağlanacaktır.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 


slymncla yazdı:

Demet hanım bugün beni genel müdürlükten AYBÜKE hanım aradı sorununuzu çözdük dedi . Kullanıcı tanımı yaptıktan sonra FREEZONE yazıp 1525 e yollayın dedi, Red tarifesi kullanan birisi FREEZONE lu olabilir kısıt yok dedi, ardından SMS attım 1525e Freezone Programi'ndan yalnizca 26 yas alti aboneler yararlanabildiginden 5********** nolu abone bu programa dahil edilemez. B003. Mesajı geldi , , FREEZONE programına dahil edin beni lütfen


 

Mesaj 17 / 29 (91 Görüntüleme)
2 Yıldızlı Çırak
İleti Sayısı: 15
Kayıt Tarihi: ‎15-05-2017

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

Kullanıcı tanımlaması yapılmasına rağmen sorun çözülemedi , şimdi kontrol ettim sistemde kullanıcı adımı silmişler, artık FREEZONE lu olmak istemiyorum çünkü 1 haftadır çözemediniz
Mesaj 18 / 29 (75 Görüntüleme)
Moderator
İleti Sayısı: 3.360
Kayıt Tarihi: ‎06-09-2016

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

Merhaba slymncla,

 

Kontrolünü sağladığımda kullanıcı tanımlamasının aktif olduğunu görüntüledim. Kullanıcı silindiği bilgisine nereden ulaştığını öğrenebilir miyim? Ayrıca tarafına geri dönüş sağlandığında almış oludğun hata yanıtına ait ekran görüntüsünün bize ulaşın adresinden iletilmesi talep edilmiş. İlgili adres üzerinden geri dönüş sağlamış mıydın?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi


slymncla yazdı:
Kullanıcı tanımlaması yapılmasına rağmen sorun çözülemedi , şimdi kontrol ettim sistemde kullanıcı adımı silmişler, artık FREEZONE lu olmak istemiyorum çünkü 1 haftadır çözemediniz

 

Mesaj 19 / 29 (69 Görüntüleme)
2 Yıldızlı Çırak
İleti Sayısı: 15
Kayıt Tarihi: ‎15-05-2017

Ynt: Freezone için kullanıcı tanımlattım, ama 1525 E SMS attığımda uyarı smsi geldi ." Freezone

Kullanıcı adında Vodafone yanımda uygulamasında kendi adımı görüyorum çünkü , daha evvel Atlas Batın yazıyordu . Ayrıca ilgili adres üzerinden kaçıncı geri dönüş sağladığım bilmiyorum , ama yine ekran görüntüsü gönderdim , ben gereken herşeyi yaptım ama Vodafone gereken işlemi 1 haftadır beceremedi
Mesaj 20 / 29 (65 Görüntüleme)