Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
1 Yıldızlı Çırak
kaptansololu
İleti Sayısı: 7
Kayıt Tarihi: ‎24-11-2012

sms iptali

wodafon ile  bir  anlaşmam  var.

sabit  hat  ve vodafon lar ücretsiz. diğer  hatlar 750  dk.

meblağ 55. tl     bu  ay  gelen  faturam  94.tl  ya  cıldıracam.

müşteri  hizmetleri  aramaktan yoruldum  artık . lütfen  kuruluş olarak işinizi  yaparmısınız. 

Mesaj 1 / 4 (3.237 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı
Müge
İleti Sayısı: 7.603
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: sms iptali

Merhaba kaptansololu,

 

Hattınla ilgili detaylı bilgiye ihtiyacımız olduğundan sana özel mesaj gönderdik. Kontrol eder misin?


Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz...


Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 2 / 4 (3.233 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Usta
Rezizan
İleti Sayısı: 150
Kayıt Tarihi: ‎21-11-2012

Ynt: sms iptali

Abicim faturan fazla geliyo ise kontrol altında tutmaktan başka çaren yok yıldız7000kare yap arama ya basıp servise gir orada 1 hat işlemleri var ona gir sonra 1 güncel fatura yazıyo oraya gir güncel anlık faturanı göreceksn oradada 1 ücretli paketler var ona girdiğin zaman heryöne olan dakikakarını ileriyi tuşladignda sabit hat ve vodafone ye olan dakikaları göreceksn bu şekilde aşım yapmazsn fatura sıkıntısi yaşamazsn ayrıyetten hattın üzerinden üç operatör sabit hat ve 444 lü numaralar dışında nereyi ararsan paket üzerine yazar buna bilinmeyen numaralar hastane randevu elektirik arıza 900 lü hatlar yarışma servisleri vs numaralar sebep olur bunları aramayacaksn aradığında da dediğim yerden güncel faturana girip ne kadar arttığını kontrol edebilirsn yada özel servisleri aramayan faturasını aşmayan hesabını bilen hepsi bin tarifesine geçebilirsn pakette heryöne bin dk bin sms bir gb ınternet hakkı var bitince duruyo arama yapmıyo paket üzerine kesinlikle yazmıyo ayrıyetten özel servis aramak istersen bu faturalı hatta kontorde yükleyebilirsın umarım yarıdmci olmuşumdur iyi akşamlar.
Mesaj 3 / 4 (3.218 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
etc_bilgisayar
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎29-11-2012

Ynt: sms iptali

Ben vodafonun nerden baksan 3 yillik abonesiyim belki 3 yilida gecmistir, cok kavga ettik :smileyhappy: bu faturalar yuzunden,
demek istedigim su vodafon benim icin aileden biri gibi oldu fakat musteri hizmetlerinde bilgi vermeleri cok eksik...

bir kampanya yapiliyor yada bir aboneyi cekmek icin reklam yapiliyor ve bu esnada yapilan tanitim eksik ve kullanicilar bazi seyleri yanlis anliyor ornek verecek olursak:

Vodafon ve sabit hatlara sinirsiz diger operatorlere 750 dk aylik sadece 55 tl deniyor..

kullanicida rahat rahat basliyor konusmaya, ozel numaralar dahil her yeri aramaya basliyor

Kullanicilarin sorumsuzlu, Yetkililerin yetersizligi boyle sorunlara yol aciyor....

Ben cok sorun yasadim Vodafonda fakat aboneligimi degistirmedim cunki VODAFON daki sorun Dunyanin her servisinde var ama hepsi sorunu cozmuyor, Burdan tekrar tesekkur ederim ilgilenip cozume ulastirdiklari ve nezaman hangi saatte aradiysam beni dinledikleri icin....

Mesaj 4 / 4 (3.187 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.