Vodafone

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
ozlmgvrk
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎13-03-2013

smart mını aldım bin pişmanım

cıhazı aldıgımın 3. gunu sarzda temassızlık BASLADI KABLOLARDAN DOLAYI BIR SARJA TAKABILMEK ICIN DAKIKAKALARCA UGRASIYORUM.

1 HAFTA SONRADA SARJI SADECE 5-6 SAAT GIDER OLDU SABAHA KADAR SARJ OLUYOR %100 SARJLA ALIYORUM ELIME BIR TELEFON GORUSMESI HOOOPP SARJ %60 LARDA. IKI SAAT SONRA %17 :smileysad:.

TELEFON GORUSMESI YAPIYORUM KAPATACAM EKRAN DONUYOR KAPATAMIYORUM.

VE TELEFON GUN ICINDE DEFALARCA KENDI KENDINE KAPANIP ACILIYOR.

DAHA NE SOYLEYIMKI PİŞMAN OLDUM. SERVISE GONDERSEM 1 AYDAN ONCE GELMEZ O ESNADADA KULLANABILECEGIM BASKA TELEFON YOK. DAHA İLK TAKSIDINI BILE ODEMEDIM. 2 YIL HER AY ODEME YAPACAM AMA TELEFON SIMDIDEN BOZUK :smileysad:

Mesaj 1 / 2 (1.228 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
AlperC
İleti Sayısı: 506
Kayıt Tarihi: ‎11-09-2013

Ynt: smart mını aldım bin pişmanım

Merhaba ozlmgvrk,

 

Konu teknik bir problem olmasından dolayı cihazını teknik servise göndermeni öneririm. Cihazla alakalı teknik servis işlemleri Teleservice firması tarafından gerçekleştirilmektedir. Teleservice'nin iletişim ve adres bilgilerine buradan ulaşabilirsin.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi

 


ozlmgvrk yazdı:

cıhazı aldıgımın 3. gunu sarzda temassızlık BASLADI KABLOLARDAN DOLAYI BIR SARJA TAKABILMEK ICIN DAKIKAKALARCA UGRASIYORUM.

1 HAFTA SONRADA SARJI SADECE 5-6 SAAT GIDER OLDU SABAHA KADAR SARJ OLUYOR %100 SARJLA ALIYORUM ELIME BIR TELEFON GORUSMESI HOOOPP SARJ %60 LARDA. IKI SAAT SONRA %17 :smileysad:.

TELEFON GORUSMESI YAPIYORUM KAPATACAM EKRAN DONUYOR KAPATAMIYORUM.

VE TELEFON GUN ICINDE DEFALARCA KENDI KENDINE KAPANIP ACILIYOR.

DAHA NE SOYLEYIMKI PİŞMAN OLDUM. SERVISE GONDERSEM 1 AYDAN ONCE GELMEZ O ESNADADA KULLANABILECEGIM BASKA TELEFON YOK. DAHA İLK TAKSIDINI BILE ODEMEDIM. 2 YIL HER AY ODEME YAPACAM AMA TELEFON SIMDIDEN BOZUK :smileysad:


 

 

Mesaj 2 / 2 (1.222 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.