Tüm Servisler

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎18-09-2013

müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

yeret artık ya tam 2 saattir müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışıyorum basmadığım numara kalmadı 1 bas 2 bas bu nasıl anlayış üçretli üçretsiz tüm servisleri aradım yeter artık  vatandaşa bu işkence neden faturanız 1 saat gecikse hemen mesaj atmayı biliyorsunuz müşteri ile ilgilenmek bu kadar zormu reklamlarda abarta abarta anlatmak kolay vodefonun reklamlarını nereye şikayet ede bilirim açaba reklamları yalan kendileride

Mesaj 1 / 23 (73.319 Görüntüleme)
Vodafone Çalışanı
İleti Sayısı: 7.602
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

Merhaba leventcopy,

 

Eleştirini ilgili birimlerimizle paylaşıyorum. Dilersen sorununa istinaden sana buradan yardımcı olabiliriz.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.

Vodafone Forum Ekibi

 

 


leventcopy yazdı:

yeret artık ya tam 2 saattir müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışıyorum basmadığım numara kalmadı 1 bas 2 bas bu nasıl anlayış üçretli üçretsiz tüm servisleri aradım yeter artık  vatandaşa bu işkence neden faturanız 1 saat gecikse hemen mesaj atmayı biliyorsunuz müşteri ile ilgilenmek bu kadar zormu reklamlarda abarta abarta anlatmak kolay vodefonun reklamlarını nereye şikayet ede bilirim açaba reklamları yalan kendileride




Mesaj 2 / 23 (73.246 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎13-12-2013

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

DAHA ÖNCEDEN AVEA NIN MUSTERI TEMSILCISINE ULASAMADIGIM İÇİN VODOFONA GECTIM SIMDIDE VODOFONE MUSTERI TEMSILCISINE ULASILMIYOR.BEN HATTIMI KAYBETSEM  VODOFONE SORUMLU OLACAKMI YAPILAN KONUSMALARDAN.

 

HATTIMI EN KISA ZAMANDA KAPATIYORUM BÖYLE SACMALIK GÖRMEDIM BUNLAR TICARETTE KÜÇÜK GİBİ GORUNEN AMA ÇOK ÖNEMLI BİR AYRINTI.

Mesaj 3 / 23 (72.858 Görüntüleme)
Moderator (Emekli)
İleti Sayısı: 1.491
Kayıt Tarihi: ‎25-06-2013

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

Merhaba maviesen,

 

Tüm menülerin sonunda müşteri temsilcisine bağlanma kısayolu bulunuyor. Yönlendirmeleri eksiksiz dinleyerek tuşlama yaparsan müşteri temsilcisine kolayca bağlanabilirsin. 

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz.

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


maviesen yazdı:

DAHA ÖNCEDEN AVEA NIN MUSTERI TEMSILCISINE ULASAMADIGIM İÇİN VODOFONA GECTIM SIMDIDE VODOFONE MUSTERI TEMSILCISINE ULASILMIYOR.BEN HATTIMI KAYBETSEM  VODOFONE SORUMLU OLACAKMI YAPILAN KONUSMALARDAN.

 

HATTIMI EN KISA ZAMANDA KAPATIYORUM BÖYLE SACMALIK GÖRMEDIM BUNLAR TICARETTE KÜÇÜK GİBİ GORUNEN AMA ÇOK ÖNEMLI BİR AYRINTI.




Mesaj 4 / 23 (72.850 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎17-12-2013

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

ben sonunda ulaştım ve şikayet ettim konuyu. çok zor buldum ne varsa google amcada var. 7000 i ücretsiz ya da 542 ücretli ara 1.2.2.7 yi tuşla direk bağlanıyorsun.

Mesaj 5 / 23 (72.828 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎17-12-2013

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

7000 i ara 1.2.2.7 burdan olmazsa 542 yi ara 1.2.2.7. googledan buldum. rezalet. durumu müşteri hizmetlerine bağlandığınızda  siz de şikayet edin. ben ettim.

Mesaj 6 / 23 (72.826 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎02-05-2015

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

Saatlerdir arıyorum ama öyle bir menü yok
Mesaj 7 / 23 (41.850 Görüntüleme)
Moderator
İleti Sayısı: 6.446
Kayıt Tarihi: ‎11-04-2014

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

Merhaba mehmetnil,

 

Mevcut bir talebin varsa detaylandırabilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi

 


mehmetnil yazdı:
Saatlerdir arıyorum ama öyle bir menü yok

 

Mesaj 8 / 23 (41.832 Görüntüleme)
Çırak
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎16-09-2015

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

ya siz insanla dalga mı geçiyorsunuz...

09 00 dan beri 7000 den başladım 542, 0542 444, 542 derken -aklımdan geçenleri artık hayal edin- bi müşteri temsilcisine bağlanamadım. nedir bu keramet bu müşteri temsilcisinde anlamadım... başbakana vekile bakana daha rahat ulaşılıyor...

hele eksik çevirdiniz deyip deyip yüzüme kapatmalar nedir kardeşim, neyin kafası bu sizde ki?

 

demem o ki

üç gün gecikse fatura bütün bağlantılarımı koparıyorsunuz... yatırıyorum interneti zamanın da açmıyorsunuz... sabahın altısında kırmızı red bilmem ne işleminiz onaylandı sizden 4 lira daha alacağız diyorsunuz

 

ben sizden 1 lira istiyormuyum?

istesem tepkiniz ne olur? siz benden neden SABAHIN ALTISINDA 4 lira alıyorsunuz... burası önemli... ben vermiyorum siz 4 lira alacağız diyorsunuz bide SABAHIN ALTISINDA 

 

saat 9 da neden bunu alıyorsunuz diyeceğim bi muhattap için yarım saat uğraşıyorum... sanki parayı isteyen benim... muhatap bulamıyorum... ya siz naptığınızın farkında mısınız

 

4 lira mühim değil turkcell 120 tl yi hava parası diye aldı size geçmeden önce... Etik diye birşey duymuş olsaydınız isteyeceğiniz! pardon ne istemesi keyfe keder alacağınız paranın mesajını sabahın altısında atmazdınız... hadi attınız gaflet, eyvallah... sonrasında  benimle muhatap olup neden aldığınızı bi söylerdiniz ÇÜNKÜ müşteri BENİM siz değil...

Etik uğramamış sizin dükkana... 4 lira değil şu müşteri hizmetleri konusundaki başarızıslığınız SİNİR KÜPÜ ETTİ... isim çok ironik MÜŞTERİ HİZMETLERİ...  YAZIK!

Mesaj 9 / 23 (30.995 Görüntüleme)
5 Yıldızlı Ustabaşı
İleti Sayısı: 3.398
Kayıt Tarihi: ‎26-05-2015

Ynt: müşteri hizmetlerini nasıl ulaşırım

Merhaba Mutlu Gülümseme  bavsar

 

Talebinizle İlgili bilgileri Bize Ulaşın  adresinden gönderebilirsiniz.

 

- Size en yakın Vodafone Cep Merkezi'ne uğrayabilir,

- Ya da müşteri hizmetlerimizi arayarak (Müşteri Hizmetlerimize Vodafone hatlarınızdan 542'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı arayarak İşlem Yapılan Numrayı Girip Kampanyalar Menüsüne Tuşlayıp Müşteri Temsilci Tuşlama İle ulaşabilirsiniz.Red Müşteri İseniz 7008 Arıyarak Bağlanablirsiniz.

 

 

 

 

 


bavsar yazdı:

ya siz insanla dalga mı geçiyorsunuz...

09 00 dan beri 7000 den başladım 542, 0542 444, 542 derken -aklımdan geçenleri artık hayal edin- bi müşteri temsilcisine bağlanamadım. nedir bu keramet bu müşteri temsilcisinde anlamadım... başbakana vekile bakana daha rahat ulaşılıyor...

hele eksik çevirdiniz deyip deyip yüzüme kapatmalar nedir kardeşim, neyin kafası bu sizde ki?

 

demem o ki

üç gün gecikse fatura bütün bağlantılarımı koparıyorsunuz... yatırıyorum interneti zamanın da açmıyorsunuz... sabahın altısında kırmızı red bilmem ne işleminiz onaylandı sizden 4 lira daha alacağız diyorsunuz

 

ben sizden 1 lira istiyormuyum?

istesem tepkiniz ne olur? siz benden neden SABAHIN ALTISINDA 4 lira alıyorsunuz... burası önemli... ben vermiyorum siz 4 lira alacağız diyorsunuz bide SABAHIN ALTISINDA 

 

saat 9 da neden bunu alıyorsunuz diyeceğim bi muhattap için yarım saat uğraşıyorum... sanki parayı isteyen benim... muhatap bulamıyorum... ya siz naptığınızın farkında mısınız

 

4 lira mühim değil turkcell 120 tl yi hava parası diye aldı size geçmeden önce... Etik diye birşey duymuş olsaydınız isteyeceğiniz! pardon ne istemesi keyfe keder alacağınız paranın mesajını sabahın altısında atmazdınız... hadi attınız gaflet, eyvallah... sonrasında  benimle muhatap olup neden aldığınızı bi söylerdiniz ÇÜNKÜ müşteri BENİM siz değil...

Etik uğramamış sizin dükkana... 4 lira değil şu müşteri hizmetleri konusundaki başarızıslığınız SİNİR KÜPÜ ETTİ... isim çok ironik MÜŞTERİ HİZMETLERİ...  YAZIK!


 






Mesaj 10 / 23 (30.989 Görüntüleme)