Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
DenizGumus11
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2013

Bloke Sorunu

Öncelikle ,Konuyu Doğru Yere Açtığımı Umuyorum. 
Ben Yaklaşık 2 Yıldır Vodafone Kullanıcısıyım ve Çok Memnunum. Sorunum Şöyle;

Bu Memnuyetimden dolayı annemin Turkcell hattınıda Vodafone'ye taşıttım. taşındıktan sonra pin kodundan dolayı hat bloke oldu 5 gün önce bu işlemi gerçekleştirmiştik. Şimdi benim hattı açtırmak için Turkcell bayine mi yoksa Vodafone bayine mi gitmem gerekiyor. yada açtırmak için ne yapmam gerekiyor bu konu hakkında bilgi verirseniz Vodafone'ye olan memnunuyetim bi kat daha artıcak ilginiz için şimdiden teşekür ediyorum.   

Mesaj 1 / 4 (3.686 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.574
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Bloke Sorunu

Merhaba DenizGumus11,

 

Pin kodunun unutulmuş olması halinde Puk kodu ile hat açılabilmektedir. Eğer Puk kodunun da hatalı girilmesi sonucu simkart red olduysa bu durumda hattın yasal sahibi, Vodafone Cep Merkezleri'ne bizzat kimliğiyle müracaat ederek yedek simkartını temin edebilir.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

                                     

Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 2 / 4 (3.668 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
DenizGumus11
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2013

Ynt: Bloke Sorunu

tam hat taşıma aralığında bloke oldu henüz vodafone hattını kullanmaya başlamamıştık yinede Vodafone cep merkezine mi gitmem gerekiyor.

Mesaj 3 / 4 (3.665 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Bloke Sorunu

[ Düzenlendi ]

Merhaba DenizGumus11,

 

Numara taşıma başvurusu sırasında verilen hattın bloke olması halinde Vodafone Cep Merkezi'ne, taşıma öncesinde kullanıdığın hattın bloke olması halinde ilgili operatöre başvuruda bulunman gerekir.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

Mesaj 4 / 4 (3.654 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.