Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
sezgintuylu
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎06-04-2012

abone olamıyorum!!!

merhaba...

 

ben 10 MB AYLIK 3TL paketini kullanıyorum. ben bu paketini ıptal 10 yazıp 3636 ya gönderdim ban9a mesaj geldi 16 temmuzda iptal edilecek diye sonra facebook ve twitter için ABONE FT yazdım 3636 gönderdim. bana hiçbir onay mesajı gelmedi tekrar gönderdim mesajı 2 dakika sonra bana bir mesaj geldi mesajda ; İŞLEM GERÇEKLEŞTİREMİYOUZ LÜTFEN ÇAĞRI MERKEZİ ARAYINIZ  acaba neden onay mesajı almadım 

Mesaj 21 / 41 (5.759 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.571
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: neden iptal edemiyorum

Merhaba blu_e_ocean,
Her iki serviste de genel bir sorun bulunmamakta. Dilersen, 7000 kısa numaralı Sesli Anons Sistemi'ni ücretsiz arayarak da deneyebilirsin. Sorunun devamı durumunda ise bana buradan ulaşabilirsin.

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.


Vodafone Forum Ekibi


blu_e_ocean yazdı:

aylık 500mb internet paketi kullaanıyordum fakat iptal etmek istiyorum. ne mesajla ne de online self servis aracılıgıyla iptal edemiyorum. neden acaba?

 


 

Mesaj 22 / 41 (5.755 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.571
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: abone olamıyorum!!!

Merhaba sezgintuylu,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi



sezgintuylu yazdı:

merhaba...

 

ben 10 MB AYLIK 3TL paketini kullanıyorum. ben bu paketini ıptal 10 yazıp 3636 ya gönderdim ban9a mesaj geldi 16 temmuzda iptal edilecek diye sonra facebook ve twitter için ABONE FT yazdım 3636 gönderdim. bana hiçbir onay mesajı gelmedi tekrar gönderdim mesajı 2 dakika sonra bana bir mesaj geldi mesajda ; İŞLEM GERÇEKLEŞTİREMİYOUZ LÜTFEN ÇAĞRI MERKEZİ ARAYINIZ  acaba neden onay mesajı almadım 


 

Mesaj 23 / 41 (5.752 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Evren
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎17-07-2012

Kalan data bakiyesi gözükmüyor

[ Düzenlendi ]
Faturalıyım indirimi 1gb internet aldım SORGU GENC1GB yazıp 3636 ya gönderdiğimde kalan data 0.00 kb gözüküyor halbuki indirdiğim birçok şey var kotamın bir kısmını kullandım nasıl takip edicem ve görüntülücem kalan bakiyemi?
Mesaj 24 / 41 (5.738 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Usta
ZeynepT
İleti Sayısı: 561
Kayıt Tarihi: ‎22-04-2012

Ynt: Kalan data bakiyesi gözükmüyor

Sistemde problem devam etmekte ne dakikalar sorgulanabiliyor, ne de hediye verilen haklar. Sms paketleri, internet yine sorgulanamıyor. Problem düzelince takip edebileceğiz :smileyhappy:

Mesaj 25 / 41 (5.729 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Evren
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎17-07-2012

Ynt: Kalan data bakiyesi gözükmüyor

Problem bir an önce halledilirse memnun olurum. Teşekkürler. :smileyhappy:
Mesaj 26 / 41 (5.719 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Evren
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎17-07-2012

Ynt: Kalan data bakiyesi gözükmüyor

[ Düzenlendi ]
Şimdi baktım problem halledilmiş 2 günde 759 mb kota yemişşim sistem problemi sağolsun.
Mesaj 27 / 41 (5.718 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Usta
ZeynepT
İleti Sayısı: 561
Kayıt Tarihi: ‎22-04-2012

Ynt: Kalan data bakiyesi gözükmüyor

Bugun yarin size mesaj gelir o zaman hakkinizin yuzde seksenini kullandiniz diye :smileyhappy:
Mesaj 28 / 41 (5.710 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
asdzxc
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎20-07-2012

Ynt: internet paketleri

[ Düzenlendi ]

Merhaba.İyi çalışmalar. Faturalıyım.Sorularım aşağıdakilerdir.

1)hangi tarifedeyim,

 

2)hangi paket ile internete girmekteyim?bunu sorgulamak için bir mesaj var mıdır?

 

3) paketimi standart tarifeye kapatmak mümkün müdür?

 

4) "sorgu hesaplı vodem" yazıp 3636 ya gönderdiğimde "07/07/2012 00:00:00 ITIBARIYLE Hesab1n1 Bilen Vodem Tarifesi PAKETINIZDEN 0.00 KB DATA KULLANIMI YAPILMISTIR. 06/08/2012 23:59:59 TARIHINDE PAKETINIZ YINELENECEKTIR." mesajını alıyorum. kalan data 0.00 kb gözüküyor halbuki indirdiğim birçok şey var kotamın bir kısmını kullandım nasıl takip edicem ve görüntülücem kalan bakiyemi?

 

5)"abone hesaplı vodem" yazıp 3636 ya gönderdiğimde "Hesab1n1 Bilen Vodem Tarifesi PAKETINIZ BULUNMAKTADIR. 06.08.2012 23:59:59 TARIHINDE PAKETINIZ YINELENECEKTIR." mesajı almaktayım.

 

Teşekkür ederim.

 

Not.Aşağıda online self servisten gördüğüm ekranlar mevcuttur.

 

Tarife Bilgilerim

SADECE GPRS-SMS

*******

Vodemnet Paketlerim
Paket AdıPaket HızıData KullanımıDurumBaşlangıç Tarihi 

Standart tarife dışında aktif Vodemnet paketiniz yoktur. Yeni paket satın almak için "Paketi Satın Al" tuşuna tıklayın.

******

İnternet Kullanım Detayı

Kullanım Bakiyelerini Detaylı Görüntüleyin

 

AçıklamaKullanım
Abonenin GPRS Tarifesi Standart Tarife
Aboneye Tarifenin Tanımlandığı Tarih 07.07.2012 00:00:00
Abonenin Günlük Kullanım Miktarı GPRS: 0,00 KB, 2G: 0,00 KB, 3G: 0,00 KB
Abonenin Aylık Kullanım Miktarı GPRS: 0,00 KB, 2G: 0,00 KB, 3G: 0,00 KB
Abonenin Günlük Kullanım Ücreti 0.000 KR - 0 KR - 0.000 KR
Abonenin Aylık Kullanım Ücreti 0.000 KR - 0 KR - 0.000 KR

 

Mesaj 29 / 41 (5.703 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 10.190
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: internet paketleri

Merhaba asdzxc,

 

Sorun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi


 


asdzxc yazdı:

Merhaba.İyi çalışmalar. Faturalıyım.Sorularım aşağıdakilerdir.

1)hangi tarifedeyim,

 

2)hangi paket ile internete girmekteyim?bunu sorgulamak için bir mesaj var mıdır?

 

3) paketimi standart tarifeye kapatmak mümkün müdür?

 

4) "sorgu hesaplı vodem" yazıp 3636 ya gönderdiğimde "07/07/2012 00:00:00 ITIBARIYLE Hesab1n1 Bilen Vodem Tarifesi PAKETINIZDEN 0.00 KB DATA KULLANIMI YAPILMISTIR. 06/08/2012 23:59:59 TARIHINDE PAKETINIZ YINELENECEKTIR." mesajını alıyorum. kalan data 0.00 kb gözüküyor halbuki indirdiğim birçok şey var kotamın bir kısmını kullandım nasıl takip edicem ve görüntülücem kalan bakiyemi?

 

5)"abone hesaplı vodem" yazıp 3636 ya gönderdiğimde "Hesab1n1 Bilen Vodem Tarifesi PAKETINIZ BULUNMAKTADIR. 06.08.2012 23:59:59 TARIHINDE PAKETINIZ YINELENECEKTIR." mesajı almaktayım.

 

Teşekkür ederim.

 

Not.Aşağıda online self servisten gördüğüm ekranlar mevcuttur.

 

Tarife Bilgilerim

SADECE GPRS-SMS

*******

Vodemnet Paketlerim
Paket AdıPaket HızıData KullanımıDurumBaşlangıç Tarihi 

Standart tarife dışında aktif Vodemnet paketiniz yoktur. Yeni paket satın almak için "Paketi Satın Al" tuşuna tıklayın.

******

İnternet Kullanım Detayı

Kullanım Bakiyelerini Detaylı Görüntüleyin

 

AçıklamaKullanım
Abonenin GPRS Tarifesi Standart Tarife
Aboneye Tarifenin Tanımlandığı Tarih 07.07.2012 00:00:00
Abonenin Günlük Kullanım Miktarı GPRS: 0,00 KB, 2G: 0,00 KB, 3G: 0,00 KB
Abonenin Aylık Kullanım Miktarı GPRS: 0,00 KB, 2G: 0,00 KB, 3G: 0,00 KB
Abonenin Günlük Kullanım Ücreti 0.000 KR - 0 KR - 0.000 KR
Abonenin Aylık Kullanım Ücreti 0.000 KR - 0 KR - 0.000 KR

 




Mesaj 30 / 41 (5.694 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.