Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
thefourgun
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎07-08-2013

Paket İptali

Aralık 2012'de aldığım AYLIK 500MB internet paketi Online Self Serviste gözükmediği için paketi iptal edemiyorum. Yardım edermisiniz?

Mesaj 1 / 6 (457 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.571
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Paket İptali

Merhaba thefourgun,

 

"IPTAL CEPNET500" yazarak 3636'ya mesaj göndermeyi deneyebilir misin?

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz.

Vodafone Forum Ekibi

 


thefourgun yazdı:

Aralık 2012'de aldığım AYLIK 500MB internet paketi Online Self Serviste gözükmediği için paketi iptal edemiyorum. Yardım edermisiniz?




Mesaj 2 / 6 (440 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
thefourgun
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎07-08-2013

Ynt: Paket İptali

"IPTAL ETMEK ISTEDIGINIZ PAKETE SU AN SAHIP OLMADIGINIZDAN ISLEMINIZ GERCEKLESTIRILEMEMISTIR" cevabı aldım.

Mesaj 3 / 6 (438 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Paket İptali

Merhaba thefourgun,

 

Bu yanıtı almanın 2 nedeni olabilir. Nedenlerden ilki; Cepnet paketini daha önce satın almış olmadığın için bu pakete sahip olmadığın yönünde bilgi almandır. Diğer neden ise; 30 gün içerisinde paketini zaten yenilenmemesi için iptal etmiş olmandır. 

 

Cihazın üzerinden arama yapar gibi *7000# > Tarife ve Paketler > İnternet Paketleri adımlarını takip ederek sahip olduğun paketleri görebilir, iptal edebilir, yenisini satın alabilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


thefourgun yazdı:

"IPTAL ETMEK ISTEDIGINIZ PAKETE SU AN SAHIP OLMADIGINIZDAN ISLEMINIZ GERCEKLESTIRILEMEMISTIR" cevabı aldım.




Mesaj 4 / 6 (427 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
thefourgun
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎07-08-2013

Ynt: Paket İptali

Ben bu paketi *7000# sisteminde menüde görüyorum evet, ancak iptal etme sorusunu onaylamaya çalıştığımda geçersiz servis kodu cevabını alıyorum.

Mesaj 5 / 6 (424 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Paket İptali

Merhaba thefourgun,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


thefourgun yazdı:

Ben bu paketi *7000# sisteminde menüde görüyorum evet, ancak iptal etme sorusunu onaylamaya çalıştığımda geçersiz servis kodu cevabını alıyorum.




Mesaj 6 / 6 (419 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.