Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
gokhancelik85
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎08-03-2012

NET250 INTERNET PAKETI IPTAL SORUNU

[ Düzenlendi ]

Merhaba,

 

6 Mayıs - 6 Haziran fatura döneminde abone olmuş olduğum net250 paketi ihtiyaçlarımı karşılayamadığı için yeni fatura dönemine geçmeden iptal etmek istedim. 20 Mayıs ve 30 Mayıs itibariyle iptal koşullarında ifade edildiği gibi "IPTAL NET250" yazarak 3636 'ya mesaj gönderdim ancak her iki mesajıma da cevaben "IPTAL ETMEK ISTEDIGINIZ PAETE SU AN SAHIP OLMADIGINIZDAN ISLEMINIZ GERCEKLESTIRILEMEMISTIR" mesajı iletilmiştir.

 

Daha önce Vodafone müşterisi olup bu paketi alan ve belirtilen mesajı cevap olarak alan kişilere paketlerinin aslında iptal olduğunu yazdığınızı gördüm. Ancak bu sabah itibariyle online işlemlerden kontrol ettiğimde NET250 paketinin halen devam ettiğini, yeni fatura döneminde de aboneliğin devamının istemememe rağmen devam ettiğini gördüm. Müşteri temsilcisi arkadaşları aradım, ancak daha önce de başıma benzer bir durum geldiğinden NET250 paketi kullanmak istemiyorum ve aylık paket engellemesinin hattım üzerinden kaldırılıp kullanım alışkanlıklarıma göre gerekli olan AYLIK 4GB VODEMNET paketinin hattıma tanımlanmasını , NET250 paket ücretinin tarafıma yansıtılmamasını, müşteri memnuniyeti adına internetim olmadan geçireceğim zamanın benim için çok değerli olduğunun bilinmesini, bu nedenle bu sorunun en kısa zamanda çözümlenmesini ve bilgi verilmesini siz moderatör ve yetkili arkadaşlardan talep ediyorum.

 

Teşekkür ederim.

 

İyi çalışmalar. 

Mesaj 1 / 3 (541 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Müge
İleti Sayısı: 7.509
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: NET250 INTERNET PAKETI IPTAL SORUNU

Merhaba gokhancelik85,

 

Hattınla ilgili detaylı bilgiye ihtiyacımız olduğundan sana özel mesaj gönderdik. Kontrol eder misin?


Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz...


Vodafone Forum Ekibi

 


gokhancelik85 yazdı:

Merhaba,

 

6 Mayıs - 6 Haziran fatura döneminde abone olmuş olduğum net250 paketi ihtiyaçlarımı karşılayamadığı için yeni fatura dönemine geçmeden iptal etmek istedim. 20 Mayıs ve 30 Mayıs itibariyle iptal koşullarında ifade edildiği gibi "IPTAL NET250" yazarak 3636 'ya mesaj gönderdim ancak her iki mesajıma da cevaben "IPTAL ETMEK ISTEDIGINIZ PAETE SU AN SAHIP OLMADIGINIZDAN ISLEMINIZ GERCEKLESTIRILEMEMISTIR" mesajı iletilmiştir.

 

Daha önce Vodafone müşterisi olup bu paketi alan ve belirtilen mesajı cevap olarak alan kişilere paketlerinin aslında iptal olduğunu yazdığınızı gördüm. Ancak bu sabah itibariyle online işlemlerden kontrol ettiğimde NET250 paketinin halen devam ettiğini, yeni fatura döneminde de aboneliğin devamının istemememe rağmen devam ettiğini gördüm. Müşteri temsilcisi arkadaşları aradım, ancak daha önce de başıma benzer bir durum geldiğinden NET250 paketi kullanmak istemiyorum ve aylık paket engellemesinin hattım üzerinden kaldırılıp kullanım alışkanlıklarıma göre gerekli olan AYLIK 4GB VODEMNET paketinin hattıma tanımlanmasını , NET250 paket ücretinin tarafıma yansıtılmamasını, müşteri memnuniyeti adına internetim olmadan geçireceğim zamanın benim için çok değerli olduğunun bilinmesini, bu nedenle bu sorunun en kısa zamanda çözümlenmesini ve bilgi verilmesini siz moderatör ve yetkili arkadaşlardan talep ediyorum.

 

Teşekkür ederim.

 

İyi çalışmalar. 




Mesaj 2 / 3 (510 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Müge
İleti Sayısı: 7.509
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: NET250 INTERNET PAKETI IPTAL SORUNU

Tekrar merhaba gokhancelik85,

 

Vermiş olduğun GSM numaranı kontrol ettiğimde, 06.06.2013 tarihinde Net Avantaj 250 İnternet Paketi'n iptal olmuş ve yeni fatura döneminde yenilenmemiştir.

 

Faturalı 4 GB internet paketi bulunmamaktadır. Faturalı Net Avantaj İnternet Paketlerimiz'e buradan ulaşabilirsin.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz.

 

Vodafone Forum Ekibi

 


gokhancelik85 yazdı:

Merhaba,

 

6 Mayıs - 6 Haziran fatura döneminde abone olmuş olduğum net250 paketi ihtiyaçlarımı karşılayamadığı için yeni fatura dönemine geçmeden iptal etmek istedim. 20 Mayıs ve 30 Mayıs itibariyle iptal koşullarında ifade edildiği gibi "IPTAL NET250" yazarak 3636 'ya mesaj gönderdim ancak her iki mesajıma da cevaben "IPTAL ETMEK ISTEDIGINIZ PAETE SU AN SAHIP OLMADIGINIZDAN ISLEMINIZ GERCEKLESTIRILEMEMISTIR" mesajı iletilmiştir.

 

Daha önce Vodafone müşterisi olup bu paketi alan ve belirtilen mesajı cevap olarak alan kişilere paketlerinin aslında iptal olduğunu yazdığınızı gördüm. Ancak bu sabah itibariyle online işlemlerden kontrol ettiğimde NET250 paketinin halen devam ettiğini, yeni fatura döneminde de aboneliğin devamının istemememe rağmen devam ettiğini gördüm. Müşteri temsilcisi arkadaşları aradım, ancak daha önce de başıma benzer bir durum geldiğinden NET250 paketi kullanmak istemiyorum ve aylık paket engellemesinin hattım üzerinden kaldırılıp kullanım alışkanlıklarıma göre gerekli olan AYLIK 4GB VODEMNET paketinin hattıma tanımlanmasını , NET250 paket ücretinin tarafıma yansıtılmamasını, müşteri memnuniyeti adına internetim olmadan geçireceğim zamanın benim için çok değerli olduğunun bilinmesini, bu nedenle bu sorunun en kısa zamanda çözümlenmesini ve bilgi verilmesini siz moderatör ve yetkili arkadaşlardan talep ediyorum.

 

Teşekkür ederim.

 

İyi çalışmalar. 




Mesaj 3 / 3 (507 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.