Süper İnternet

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
1 Yıldızlı Çırak
areca
İleti Sayısı: 6
Kayıt Tarihi: ‎26-04-2013
Kabul Edilen Çözüm

Hesabını Bilen Vodem Kota Sorgulama

[ Düzenlendi ]

Merhaba,

Hesabını Bilen Vodem tarifesi abonesiyim. Aylık 4GB limitim var. 

INTERNET SORGU yazıp 7048'e göndererek kota sorgulaması yapmak istediğimde 

"26.04.2013 02.07  itibariyle ,06.05.2013 tarihine kadar 95363.45 GB kullanim hakkiniz bulunmaktadir.Tum kullanim haklariniz bittikten sonra gecerli ucretler :  Internet kullanimi 0,25 Kr/KB" şeklinde cevap alıyorum.

 

95363.45GB ne demek?

 

Yaklaşık 2 aydır ne zaman kota sorgulasam hep aynı rakamı (90binli rakamlar) alıyorum. Doğru dürüst kota sorgulaması yapamayacaksam bu servisin ne anlamı var? Defalarca müsteri hizmetleriyle iletişime geçmeme rağmen soruma bir türlü cevap alamadım. İlk mailime "ilgili birime yönlendirilmiştir" diye mesaj geldi. 1 hafta sonra da 

"DEGERLI ABONEMIZ, ILETMIS OLDUGUNUZ VODAFONE SELF SERVIS ILE ILGILI SIKAYETINIZ INCELENMIS VE BIR PROBLEM OLMADIGI TESPIT EDILMISTIR. VODAFONE" şeklinde sms aldım.

 

İyi de benim problemim hallolmadı ki? Ben hala kota sorgulaması yapamıyorum daha doğrusu birisinin bana gelen cevabı yorumlamasını istiyorum. 95363 GB ne demek??? 

 

Aslında mesajların ekran görüntülerini eklemek isterdim ama forumda bu özellik yok sanırım, altı üstü bir kota sorgulaması yapacağım sms'le ama sürekli ilgilenecektir, iletilmiştir vs. tarzı standart cevaplar alıyorum  ve bir türlü sonuca ulaşamıyoruz. Bu mu müşteri hizmeti? Bu kadar mı zor?  Sanki uzaya mekik göndereceğiz sürekli yazışıp duruyoruz, vodafone'u kaliteli zannederdim.

Mesaj 1 / 3 (20.940 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Usta
KiLiCoGLu
İleti Sayısı: 463
Kayıt Tarihi: ‎01-04-2013

Ynt: Hesabını Bilen Vodem Kota Sorgulama

[ Düzenlendi ]

Abone bir fatura dönemi içerisinde internet kullanımı yapmazsa data için fatura bedeli ödemez. - Üstelik tüm ay boyunca Facebook ücretsiz. - Yalnızca bireysel abonelikler için İlk 5MB internet kullanımı ücretsiz! - Aylık internet kullanımı; 2GB‘ a kadar 15TL - Aylık internet kullanımı; 2GB ve 4GB arası 30TL - Aylık internet kullanımı; 4GB ve 6GB arası 45TL - Aylık internet kullanımı; 6GB’a ulaştığında ise internet erişimi sonlandırılır. PAKET AŞIMI YOK KAFANA TAKMA :smileyhappy:)))

Mesaj 2 / 3 (20.904 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Hesabını Bilen Vodem Kota Sorgulama

[ Düzenlendi ]

Merhaba areca,

 

Yapmış olduğun kota sorgulaması, hattında bulunan tüm internet haklarından kalan bilgisini verir. Yukarıda KiLiCoGLu'nun da belirttiği gibi paket kapsamında Facebook kullanımı sınırsız ve pakette 6 GB üstü kullanım bulunmuyor. Sorgulamada aldığın bilgi Facebook kullanımının sınırsız olması kaynaklıdır.

 

SORGU HESAPLI VODEM yazıp 3636'ya ücretsiz SMS göndererek sorgulama yapabilirsin. 

 

Hesabını Bilen Vodem hakkındaki farklı soru, sorun ve önerilerini daha burada açılan başlıkta paylaşabilir, farklı konular ile ilgili uygun başlık altında paylalaşımda bulunabilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


areca yazdı:

Merhaba,

Hesabını Bilen Vodem tarifesi abonesiyim. Aylık 4GB limitim var. 

INTERNET SORGU yazıp 7048'e göndererek kota sorgulaması yapmak istediğimde 

"26.04.2013 02.07  itibariyle ,06.05.2013 tarihine kadar 95363.45 GB kullanim hakkiniz bulunmaktadir.Tum kullanim haklariniz bittikten sonra gecerli ucretler :  Internet kullanimi 0,25 Kr/KB" şeklinde cevap alıyorum.

 

95363.45GB ne demek?

 

Yaklaşık 2 aydır ne zaman kota sorgulasam hep aynı rakamı (90binli rakamlar) alıyorum. Doğru dürüst kota sorgulaması yapamayacaksam bu servisin ne anlamı var? Defalarca müsteri hizmetleriyle iletişime geçmeme rağmen soruma bir türlü cevap alamadım. İlk mailime "ilgili birime yönlendirilmiştir" diye mesaj geldi. 1 hafta sonra da 

"DEGERLI ABONEMIZ, ILETMIS OLDUGUNUZ VODAFONE SELF SERVIS ILE ILGILI SIKAYETINIZ INCELENMIS VE BIR PROBLEM OLMADIGI TESPIT EDILMISTIR. VODAFONE" şeklinde sms aldım.

 

İyi de benim problemim hallolmadı ki? Ben hala kota sorgulaması yapamıyorum daha doğrusu birisinin bana gelen cevabı yorumlamasını istiyorum. 95363 GB ne demek??? 

 

Aslında mesajların ekran görüntülerini eklemek isterdim ama forumda bu özellik yok sanırım, altı üstü bir kota sorgulaması yapacağım sms'le ama sürekli ilgilenecektir, iletilmiştir vs. tarzı standart cevaplar alıyorum  ve bir türlü sonuca ulaşamıyoruz. Bu mu müşteri hizmeti? Bu kadar mı zor?  Sanki uzaya mekik göndereceğiz sürekli yazışıp duruyoruz, vodafone'u kaliteli zannederdim.




Mesaj 3 / 3 (20.860 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.