Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
mustafa220682
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎24-09-2012
Kabul Edilen Çözüm

AYLIK 500MB

PAKETİMİ İPTAL ETMEK İSTEDİĞİMDE GEÇERSİZ SERVİS KODU YAZIYOR

Mesaj 1 / 8 (39.887 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Ustabaşı
HamdullaH
İleti Sayısı: 4.887
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: AYLIK 500MB

Servis numarası IPTAL 500MB 3636 a yollarsan iptal olması gerekmektedir...

 

mustafa220682 yazdı:

PAKETİMİ İPTAL ETMEK İSTEDİĞİMDE GEÇERSİZ SERVİS KODU YAZIYOR

Mesaj 2 / 8 (39.880 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.121
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: AYLIK 500MB

Merhaba mustafa220682,

 

Yeni Mobil İnternet paketlerinden 500 MB'lık mobil internet paketini kullanıyorsan "IPTAL NET500" yazıp, 3636 servisine ücretsiz kısa mesaj gönderebilirsin. Eğer Gençlere Özel İndirimli Mobil internet paketlerinden 500 MB'lık internet paketini kullanıyorsan "IPTAL GENC500MB" yazıp, 3636 servisine ücretsiz kısa mesaj gönderebilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi

 


mustafa220682 yazdı:

PAKETİMİ İPTAL ETMEK İSTEDİĞİMDE GEÇERSİZ SERVİS KODU YAZIYOR


 

Mesaj 3 / 8 (39.870 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Kalfa
flzemrah
İleti Sayısı: 107
Kayıt Tarihi: ‎14-06-2012

Ynt: AYLIK 500MB

Merhaba;
Yukarıdaki bilgilere ek olarak sms yoluyla sıkıntı yaşadığın (paket tanımlama , paket iptali...vb) işlemlerini online self servis üzerinden paketlerim sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebileceğinizi belirtmek isterim.kolay gelsin:smileyhappy:
(yardımım olduysa kral puanı verebilirsiniz)
Mesaj 4 / 8 (39.856 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
2 Yıldızlı Çırak
L0q1t3cH
İleti Sayısı: 10
Kayıt Tarihi: ‎28-01-2014

Ynt: AYLIK 500MB

ben böyle bir saçmalık görmedim. online self servise giriyorsun iptal et diyorsun paketi, etmiyor. müşteri hizmetlerini arıyorsun . Yetmiyormuş gibi birde müşteri temsilcisine bağlanmaması için elinden geleni yapmışlar. 

Mesaj 5 / 8 (11.656 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Zeynep
İleti Sayısı: 3.108
Kayıt Tarihi: ‎14-11-2013

Ynt: AYLIK 500MB

Merhaba L0q1t3cH,

 

Farklı bir iletine @ZoooRooo tarafından bilgi aktarımı sağlanmış olduğunu görüntüledim. 

 

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne 444 0 542 ya da 542 numaralı hat üzerinden ulaşabilirsin. Müşteri yetkilisine bağlanabilmek için bilgi almak istediğin konuyla ilgili olan tuşlamayı yaptıktan sonra menüdeki diğer tuşlamaları da sonuna kadar dinlemen ve ardından seçimini yapman gerekmektedir.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

Vodafone Forum Ekibi

 


L0q1t3cH yazdı:

ben böyle bir saçmalık görmedim. online self servise giriyorsun iptal et diyorsun paketi, etmiyor. müşteri hizmetlerini arıyorsun . Yetmiyormuş gibi birde müşteri temsilcisine bağlanmaması için elinden geleni yapmışlar. 




Mesaj 6 / 8 (11.641 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
erdal60
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎24-09-2014

Ynt: AYLIK 500MB

hiçbir onay yapmadan geliyormu

Mesaj 7 / 8 (612 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Zeynep
İleti Sayısı: 3.108
Kayıt Tarihi: ‎14-11-2013

Ynt: AYLIK 500MB

Merhaba erdal60,

 

Bilgi almak istediğin konuyu detaylandırabilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

Vodafone Forum Ekibi

 


erdal60 yazdı:

hiçbir onay yapmadan geliyormu


 

Mesaj 8 / 8 (592 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.