Online Self Servis

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
kübrabşrn
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎07-08-2012
Kabul Edilen Çözüm

ayrıntılı fatura hat detayı

ii günler kolaylıklar. sim kartımı kaybettim ve hattımı kapattırmak zorunda kaldı. arkadaşlarımın ve önemli biçok kişinin numarasını da yedeklemediğim için de kaybetmiş oldum. kapatılan hattımın son bir aylık ayrıntılı hat detayını fatura olarak alıp numaralara ulaşmam gerkiyor. yardımcı olurmusunuz çok acil.. teşşekkür ederim saygılar  

Mesaj 1 / 16 (34.140 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Ustabaşı
HamdullaH
İleti Sayısı: 5.082
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

müşteri hizmetleri 542 den talep edebilirsin fakat ayrıntı konusunda onlineself servis üzerinden daha erken sürede ulaşabilirsin.Bilgin olmasını isterim ki sadece arama yaptığın ve sms yolladığın numaralar çıkar...

Mesaj 2 / 16 (34.132 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
kübrabşrn
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎07-08-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

hattımı kaybettiğim için kapattırmak zorunda kaldım.. self servis kısmaına giremyorum..

Mesaj 3 / 16 (34.128 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
kübrabşrn
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎07-08-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

İlgılenen olmayacak mı?
Mesaj 4 / 16 (34.109 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Ustabaşı
HamdullaH
İleti Sayısı: 5.082
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

Görüşme detayını 542 müşt.hizmetlerinden talep edebilirsin.müşt.hizmetlerinden adres bilgisini güncelledikten sonra maksimum 1 hafta içerisinde adresine ulaşır...

Mesaj 5 / 16 (34.106 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.540
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

Merhaba kübrabşrn,

 

Konu ile ilgili detaylı inceleme sağlayabilmemiz için sorun yaşamış olduğun Vodafone GSM numaranı bu mesajı yanıtlayarak bana gönderebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 


kübrabşrn yazdı:

hattımı kaybettiğim için kapattırmak zorunda kaldım.. self servis kısmaına giremyorum..




Mesaj 6 / 16 (34.101 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
kübrabşrn
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎07-08-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

[ Düzenlendi ]

Sorun yasadgm no 5********

Mesaj 7 / 16 (34.095 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.540
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

Merhaba kübrabşrn,

 

Hattının 12.06.2012 tarihinde iptal olduğu bilgisine istinaden, @Hamdullahbingöl 'ünde belirttiği gibi Müşteri Hizmetlerini arayarak hat detaylarını isteyebilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 


kübrabşrn yazdı:

ii günler kolaylıklar. sim kartımı kaybettim ve hattımı kapattırmak zorunda kaldı. arkadaşlarımın ve önemli biçok kişinin numarasını da yedeklemediğim için de kaybetmiş oldum. kapatılan hattımın son bir aylık ayrıntılı hat detayını fatura olarak alıp numaralara ulaşmam gerkiyor. yardımcı olurmusunuz çok acil.. teşşekkür ederim saygılar  




Mesaj 8 / 16 (34.081 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
snan
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎31-08-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

Merhaba. Ayrıntılı fatura detayı ile ilgili bir problemim var. Babam ayrıntılı fatura detayı istemiş ve bir kaç güne gelecek diye tahmin ediyorum ancak eline ulaşmamalı. Acaba ayrıntılı fatura istemini iptal edebilme imkanımız var mı ? Acil bir durum olduğundan kısa sürede geri dönüş yaparsınız sevinirim.

Mesaj 9 / 16 (33.860 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Ustabaşı
HamdullaH
İleti Sayısı: 5.082
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: ayrıntılı fatura hat detayı

bence detay babana ulaşacaltır.çünkü sadece işlem yapılan gün iptali yapılabilir...

Mesaj 10 / 16 (33.855 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.