Online Self Servis

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
1 Yıldızlı Kalfa
FTHKLL
İleti Sayısı: 26
Kayıt Tarihi: ‎20-05-2013

Online Yardım Merkezi > Vodafone Tüketici Hakları > Madde 10: Güvenlik Hakkı

Kişisel bilgilerinin korunması herkesin hakkıdır. Vodafone, kişisel bilgilerinizi ISO 27001 uluslararası kalite standartlarıyla belgelenmiş güvenlik sistemiyle korur.

 

 

Kişisel bilgileriniz, ilk başvuruda ya da sonrasında farklı kanallardan Vodafone'a ilettiğiniz ya da Vodafone ürün ve hizmetlerini kullanımınız sırasında oluşan, size ait tüm bilgilerdir.

 

Vodafone yetkisiz kişilerin kişisel bilgilerinize erişmesini engeller, kişisel bilgileri yasal zorunluluklar haricinde başka kişi/kurumlarla paylaşmaz, kişisel bilgiler üzerinde, müşterimizin izin ve onayı kapsamında olmayan herhangi bir tasarrufta bulunulmasına izin vermez.

 

 

ilk günden beri red tarifelerinden hizmet almaktayım. 3 hattım ile sadece vodafone kullanmaktayım.  vodafone olarak hemen her işlem ve servisten gayet memnunum. sadece mnt ile gelen abonelerde numara değiştirilememesi çok sıkıcı çünki bunun için taahhüt bozma abone değiştirme, hat iptal vs vs bir çok külfetli iş gerekiyor, ki sadece vodafone bunu yapmıyor buda bir sorun olarak karşımıza çıkıyor. ancak bundan daha vahim ve adli sonuçlar doğurabilecek konu ise ayrıntılı olarak aşağda sunulmuştur.

 

self servis girişindeki yetersiz güvenlik nedeni ile tüm görüşme detayları ve ayrıntılar ile tüm şahsi bilgilerim adres tarife vs ve bunların değiştirilebilmesi sadece telefondan s yazıp 7000 e göndermeye bağlanmış durumdadır.

 

hepimiz ve hepiniz iyi bilirsiniz ki telefonun öncelikli güvenliği şahsımıza ait olmakla beraber, işyerinde okulda evde telefonu 24 saat elimizde tutabilmemiz mümükün olamdığı gibi eş dost arkadaşlarımız ve güvendiğimiz kişiler de dahil olmak üzere 1 mesaj atayım 1 dk telefonunu kullanabilirmiyim denildiğinde tüm bu bilgilere erişebilmek için s 7000 yapıp şifreyi alıp geen mesajı silmek yeterli olmaktadır.

 

bu nedenle tüm bu yetersiz güvenlik nedeni ile davalık olmuş durumdayım, daha önce de defalarca bu konuyu gündeme getirdiğim halde herhangi bir girişimde ve veya çözüm odaklı bir çalışmada bulunulmamıştır.

 

her ne kadar maskeleme denilen bir uygulamadan bahsedilse de sadece son 4 rakamı **** şeklinde göstermekte şeffaf ve mantıklı düşünüldüğünde sadece 1 numarayı saatlerce aradığında numara da ilk rakanları biliniyor ise çözüm olamamaktadır.

 

tüm bu bilgiler ve sorunlar ışığında tüketici hakları güvenlik hakkı başlığındada belirtildiği üzere şahsi bilgilerrin güvenliğinden ve yetkisiz ve 3. şahısların eline geçmesinden benim telefonuma sahip çıkmam gerekliliği kadar vodafone da birinci derecede sorumludur. tüm bu nedenlerden dolayı maruz kaldığım dava ve davalar nedeni ile doğan yada doğabilecek olan maddi ve manevi zararlarımdan dolayı avukatlarım aracılığı ile firmanız hakkında da işlem yapmak zorunda kalacağımı belirtmek isterim.

 

defalarca talep etmeme ve hem yazılı hemde mh aracılığı ile bildirmeme ve çözüm istememe rağman herhangi bir işlem yapılmamıştır.

 

öncelikle güvenliğin artırılmasını s 7000 şifresi dışında doğrulama için bir şifre konulmasını, isteyen müşterinin self servis hizmetini dondurmasını durdurmasının veya kullanmak istememesi durumunda tamamen kapatılmasının sağlanmasını, s 7000 ile şifre alamama, gerekir ise, mh aracılığı ile güvenlik doğrulamasını geçtiği takdirde şifre alma yada değişikliğinin yapılmasını, bunlar işlemler yapılamıyor ise gerekli güvenliğin gerçekten güvenlik olarak görüşlebilecek seviyeye getirilene kadar, şahsıma ait self servisin dondurulması durdurulması yada ben dahil girişinin engellenmesini talep ediyorum. aksi takdirde doğan doğacak tüm zararlarımdan firmanızın da sorumlu olacağı, yazılı ve sesli başvuru kayıtlarımda eklenerek gerekli mercilerde gerekli işlemlerin başlatılacağını saygılarımla arz ederim.

Mesaj 1 / 2 (905 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı
Müge
İleti Sayısı: 7.603
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: Online Yardım Merkezi > Vodafone Tüketici Hakları > Madde 10: Güvenlik Hakkı

Merhaba maymun,

 

Öncelikle daha önceki iletilerini incelediğimde Online Self Servis ile ilgili öneri paylaşımını göremedim. Bu yönde Vodafone Forum'da olan iletini buradan paylaşabilir misin?

 

Ayrıca, Online Self Servis şifresi ile ilgili sorumluluk hattı kullanan kişidedir. Kötü niyetli kullanıcılar olabilir ancak bunu da şifre geldikten sonra kendine özel olarak değiştirerek önleyebilirsin. Güvenlikle ilgili bir açık olması durumunda buna müdahele edebilecek ve kullanımdan kaldırabilecek bir çok yetkili mercii bulunuyor.  Online Self Servis ve bu tür kanallar kullanıcılara sunulmadan önce BTK'dan onay alınarak kullanıma açılıyor. Herhangi bir güvenlik ihlali tespit edilmesi durumunda zaten kullanıma sunulması mümkün olmamaktadır. Ancal, önerini ilgili ekiplerimizle paylaşıyor olacağım. Değişiklik yapılması durumunda zaten giriş yaparken bunu tespit edebilirsin.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.

Vodafone Forum Ekibi

 

 


maymun yazdı:

Kişisel bilgilerinin korunması herkesin hakkıdır. Vodafone, kişisel bilgilerinizi ISO 27001 uluslararası kalite standartlarıyla belgelenmiş güvenlik sistemiyle korur.

 

 

Kişisel bilgileriniz, ilk başvuruda ya da sonrasında farklı kanallardan Vodafone'a ilettiğiniz ya da Vodafone ürün ve hizmetlerini kullanımınız sırasında oluşan, size ait tüm bilgilerdir.

 

Vodafone yetkisiz kişilerin kişisel bilgilerinize erişmesini engeller, kişisel bilgileri yasal zorunluluklar haricinde başka kişi/kurumlarla paylaşmaz, kişisel bilgiler üzerinde, müşterimizin izin ve onayı kapsamında olmayan herhangi bir tasarrufta bulunulmasına izin vermez.

 

 

ilk günden beri red tarifelerinden hizmet almaktayım. 3 hattım ile sadece vodafone kullanmaktayım.  vodafone olarak hemen her işlem ve servisten gayet memnunum. sadece mnt ile gelen abonelerde numara değiştirilememesi çok sıkıcı çünki bunun için taahhüt bozma abone değiştirme, hat iptal vs vs bir çok külfetli iş gerekiyor, ki sadece vodafone bunu yapmıyor buda bir sorun olarak karşımıza çıkıyor. ancak bundan daha vahim ve adli sonuçlar doğurabilecek konu ise ayrıntılı olarak aşağda sunulmuştur.

 

self servis girişindeki yetersiz güvenlik nedeni ile tüm görüşme detayları ve ayrıntılar ile tüm şahsi bilgilerim adres tarife vs ve bunların değiştirilebilmesi sadece telefondan s yazıp 7000 e göndermeye bağlanmış durumdadır.

 

hepimiz ve hepiniz iyi bilirsiniz ki telefonun öncelikli güvenliği şahsımıza ait olmakla beraber, işyerinde okulda evde telefonu 24 saat elimizde tutabilmemiz mümükün olamdığı gibi eş dost arkadaşlarımız ve güvendiğimiz kişiler de dahil olmak üzere 1 mesaj atayım 1 dk telefonunu kullanabilirmiyim denildiğinde tüm bu bilgilere erişebilmek için s 7000 yapıp şifreyi alıp geen mesajı silmek yeterli olmaktadır.

 

bu nedenle tüm bu yetersiz güvenlik nedeni ile davalık olmuş durumdayım, daha önce de defalarca bu konuyu gündeme getirdiğim halde herhangi bir girişimde ve veya çözüm odaklı bir çalışmada bulunulmamıştır.

 

her ne kadar maskeleme denilen bir uygulamadan bahsedilse de sadece son 4 rakamı **** şeklinde göstermekte şeffaf ve mantıklı düşünüldüğünde sadece 1 numarayı saatlerce aradığında numara da ilk rakanları biliniyor ise çözüm olamamaktadır.

 

tüm bu bilgiler ve sorunlar ışığında tüketici hakları güvenlik hakkı başlığındada belirtildiği üzere şahsi bilgilerrin güvenliğinden ve yetkisiz ve 3. şahısların eline geçmesinden benim telefonuma sahip çıkmam gerekliliği kadar vodafone da birinci derecede sorumludur. tüm bu nedenlerden dolayı maruz kaldığım dava ve davalar nedeni ile doğan yada doğabilecek olan maddi ve manevi zararlarımdan dolayı avukatlarım aracılığı ile firmanız hakkında da işlem yapmak zorunda kalacağımı belirtmek isterim.

 

defalarca talep etmeme ve hem yazılı hemde mh aracılığı ile bildirmeme ve çözüm istememe rağman herhangi bir işlem yapılmamıştır.

 

öncelikle güvenliğin artırılmasını s 7000 şifresi dışında doğrulama için bir şifre konulmasını, isteyen müşterinin self servis hizmetini dondurmasını durdurmasının veya kullanmak istememesi durumunda tamamen kapatılmasının sağlanmasını, s 7000 ile şifre alamama, gerekir ise, mh aracılığı ile güvenlik doğrulamasını geçtiği takdirde şifre alma yada değişikliğinin yapılmasını, bunlar işlemler yapılamıyor ise gerekli güvenliğin gerçekten güvenlik olarak görüşlebilecek seviyeye getirilene kadar, şahsıma ait self servisin dondurulması durdurulması yada ben dahil girişinin engellenmesini talep ediyorum. aksi takdirde doğan doğacak tüm zararlarımdan firmanızın da sorumlu olacağı, yazılı ve sesli başvuru kayıtlarımda eklenerek gerekli mercilerde gerekli işlemlerin başlatılacağını saygılarımla arz ederim.




Mesaj 2 / 2 (900 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.