Online Self Servis

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
mfd
Kalfa
mfd
İleti Sayısı: 35
Kayıt Tarihi: ‎10-08-2012

Online Self Servis'te "Güncel Görüşme Detayı" güncel değil

Online Self Servis'te "Güncel Görüşme Detayı" 48 saat geçmesine rağmen son görüşmelerimin hiçbiri kayıda girmemiş. Geçen sefer olduğu gibi yine bi hata olmasın, çok iyi biliyorsunuz ki, sisteminizin aksaklıklarından dolayı yüksek faturalar ödemek zorunda kalıyoruz. Belki faturaları düzeltiyorsunuz ama önce o yüksek faturaları ödemek zorunda kalıyoruz tabi birde düzeltmeniz için haftalarca mail ve telefon trafiği (rezilliği) yaşıyoruz. 

Mesaj 1 / 8 (8.068 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
mfd
Kalfa
mfd
İleti Sayısı: 35
Kayıt Tarihi: ‎10-08-2012

Ynt: Online Self Servis'te "Güncel Görüşme Detayı" güncel değil

Yok mu kimseden cevap? Bekliyorum. Hala aynı.
Mesaj 2 / 8 (8.056 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Kalfa
Eenescimen
İleti Sayısı: 156
Kayıt Tarihi: ‎09-03-2012

Ynt: Online Self Servis'te "Güncel Görüşme Detayı" güncel değil

OZET yaz 7048'e gönder.

Mesaj 3 / 8 (8.051 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
mfd
Kalfa
mfd
İleti Sayısı: 35
Kayıt Tarihi: ‎10-08-2012

Ynt: Online Self Servis'te "Güncel Görüşme Detayı" güncel değil

yurtdışındayım, malasef, birde buna para vermk istemiyorum.

Mesaj 4 / 8 (8.046 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Kalfa
Eenescimen
İleti Sayısı: 156
Kayıt Tarihi: ‎09-03-2012

Ynt: Online Self Servis'te "Güncel Görüşme Detayı" güncel değil

Yurtdışında Vodafone Müşteri
Hizmetleri Sizi Arasın Vodafone'lular yurtdışından Vodafone
müşteri hizmetleri ile rahat rahat ve
uzunca görüşebilmek için bir mesaj
atıp Müşteri Hizmetleri'ne kendisini
faydalanabilir. İspanya, Yunanistan,
İngiltere, Fransa, İtalya, Malta, Portekiz, Çek Cumhuriyeti, Romanya ve
Hollanda'da bulunan abonelerimiz
"KIRMIZI" yazıp 00905427048000'ye
80 Kr'a bir SMS mesajı attıklarında
Vodafone müşteri hizmetlerinden
aranacak ve yapacakları bu görüşme ücretlendirilmeyeceklerdir.
Mesaj 5 / 8 (8.039 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
mfd
Kalfa
mfd
İleti Sayısı: 35
Kayıt Tarihi: ‎10-08-2012

Ynt: Online Self Servis'te "Güncel Görüşme Detayı" güncel değil

bu ne uzunca bir otomatik cevaptır ya. ben ne soruyom siz ne yazıyorsunuz. yani sırf cevap vermek için yazıyorsunuz. ben diyorum nie güncel değil, kırmızı yazıp gödermeyi senden iyi biliyorum zaten, vodafoneun üstün müşteri memnuniyet anlayışı sayesinnde hepsini ezberledik.
Mesaj 6 / 8 (8.033 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.224
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Online Self Servis'te "Güncel Görüşme Detayı" güncel değil

[ Düzenlendi ]

Merhaba mfd,

 

Yoğun fatura dönemlerinde güncel görüşme detaylarının yansımasında gecikme 48 saatten fazla olabiliyor. Bu durumla ilgili olarak, ilgili birimlerimiz tarafından geliştirme planları yapılmaktadır. Olumlu bir durum olması halinde Vodafone Forum üzerinden bilgilendirme sağlayacağımızdan emin olabilirsin. :smileywink:

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi

 

Mesaj 7 / 8 (7.990 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
cansukirar
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎29-08-2012

KULLANIM ANALİZİ

BUGÜN 4 EYLÜL VE HALA EYLÜL AYI GÖRÜNTÜLENEMİYOR. SEBEBİNİ GERÇEKTEN ÇOK MERAK EDİYORUM. DAHA İYİ HİZMET SAĞLAMAK İÇİN CEVABI ÇÜRÜDÜ ARTIK GEÇEN YIL DAHA İYİYDİNİZ BU KONUDA. KONUŞUP KAPATTIĞIM ANDA GÖRÜNTÜLENEBİLİYORDU. İNSANLARI YORUYORSUNUZ. BU TEKNOLOJİ ÇAĞINDA BU HİZMET !!!

Mesaj 8 / 8 (7.983 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.