Online Self Servis

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
3 Yıldızlı Çırak
MelihTR
İleti Sayısı: 22
Kayıt Tarihi: ‎27-03-2013

Online İşlemler Öneriler, şikayetler

Vodafona'a numara taşıyarak geldim. Önceki operatörümü söylemekte bir sakınca görmüyorum Turkcell 'di. Turkcell Online işlemleri kullandıktan sonra Vodafone online işlemler sayfanıza baktığımda kullanışlılık açısından çok kötü bir durumda olduğunu söylemek isterim. Diğer operatörlerdeki gibi hat özeti bölümü sizde de olmalı. Burada tüm tanımlanmış konuşma, SMS, internet paketleri kullanım oranları, kaç gün sonra biteceği ile ilgili tüm özet bilgiler olmalı. Aşağıdaki resim anlatmak istediğimi tam olarak karşılıyor. Diğer operatörümde giriş yaptığımda başka hiçbir yere tıklamadan tüm paket bilgilerimi görüp çıkıyordum. Hiç vakit kaybetmiyordum. Vodafone'da ise online işlemlere girip bilgileri öğrenmeye elim gitmiyor. Amacım diğer operatörün reklamını yapmak değil, kesinlikle değil. Ama aşağıdaki gibi bir hesap özetine kesinlikle ihtiyacımız var :smileysad: Bu konuda bir anket yaparsanız Online İşlemler bölümünüzün müşterilerinizde ne kadar memnuniyet bıraktığını daha iyi ölçebilirsiniz. Diğer operatörler bunu belli aralıklarla yapıyor ve geri bildirim alıyorlar.

 

yaklaşık 1 yıl önce de vodafone kullanmıştım o günden bu yana kullanışlılık açısından çok fazla bir gelişme göremiyorum. O zamanlar da paket kullanım bilgilerime ulaşmada çok problemler vardı, şu an da gördüm ki devam ediyor. Örnek olarak şu an hattımda tanımlı Süper Komple paketime ait hiçbir bilgiye ulaşamıyorum.

 

 

Hesap Özeti

 

 

 

 

Mesaj 1 / 7 (13.979 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 10.078
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Online İşlemler Öneriler, şikayetler

Merhaba MelihTR,

 

Dönem dönem gerekli güncellemeler ve yenilikler sağlanmaktadır. Önerinde dikkate alınarak yeni görsel planlaması doğrultusunda değerlendirmeye alınmıştır. Ayrıca, hat üzerinde bulunan kampanya bilgilerinin Online Self Servis'te de görünmediğini bilmeni isterim.

 

Paketinin sorgulamasını ise; “SOR SUPER KOMPLE” yazıp, 7000’e ücretsiz SMS göndererek öğrenebilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.
 
Vodafone Forum Ekibi

 

 

Mesaj 2 / 7 (13.967 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
3 Yıldızlı Çırak
MelihTR
İleti Sayısı: 22
Kayıt Tarihi: ‎27-03-2013

Ynt: Online İşlemler Öneriler, şikayetler

Mehmet bey,

Kampanya paketlerinin normal paketlerden farkı nedir, neden online işlemler (vodafone tabiriyle online self servis) de göremiyoruz? Bunu yapmak vodafone gibi büyük bir şirkete çok zor gelmese gerek. Online işlemlerin en temel fonksiyonlarından birisi bu zaten, bunu da yapmazsa hiçbir anlamı kalmıyor. Hattını taşıyıp Süper Komple pakete geçenler için Online işlemlerin şu an hiçbir fonksiyonu yok. Ben hattımdaki paketlerin kullanım miktarlarını ve bilgilerini göremedikten sonra (kampanya veya başka yolla hiç farketmez) boşuna online self servisimiz var diye reklam yapmayın, şu an, şu haliyle benim için hiçbir işe yaramayan bir servisiniz var. Vodafone'a bu hafta 2 hattımı taşıdım, kalan 2 hattımı da taşıyacakken şimdi kara kara düşünüyorum. Diğer operatörde hepsini online işlemlerden takip ederdim. Hatları eşim, kardeşim, annem kullanıyor. Ben herbirine 2 günde bir şuraya mesaj atın sonucu bana gönderin mi diyeceğim (online işlemlerden bakmak varken?

Forumda bazı konuları okudum, kalan SMS 'lerin miktarının dakika saniye olarak yazılması hatası kullanıcıların uyarmasına rağmen 5 ayda ancak düzeltilmiş. (http://forum.vodafone.com.tr/t5/Online-Self-Servis/Hat-Detay-G%C3%B6r%C3%BCnt%C3%BCleme/td-p/953/pag... ) Böylesini de beklemiyordum bu konuda vodafonu tebrik! ediyorum. Bu anlayışla kampanya paketlerinin gösterilmemesini normal karşılamaya başladım. Online İşlemlerde yazılım geliştiren grubunuz sanırım başka operatörlerin online servislerini hiç açıp incelemiyorlar. Vodafone' nun artık bu konuda oturup şapkayı önüne koyup üzerine düşünmesi lazım. Gösterilmiyor deyip geçiştirmek çok kolay maalesef...

Mesaj 3 / 7 (13.952 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
maestro26
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎28-03-2013

Ynt: Online İşlemler Öneriler, şikayetler

Merhaba Sayın Yetkili;

Pendikte bulunan kuşparkı bayinizden şikayetçiyim.numara taşıma için başvuru yaptım fakat ilk verdikleri kart bozuk tekrar gelin yeni kart verceğiz dediler ve sürekli gittiğim bir yer olmadığı için ben gidene kadar hattım taşındı ve 1 gün telefonum kapalı kaldı.bayiye gittiğimde ise kartımı taktım kontör yüklemek istiyorum dedim mağaza görevlisi hiç ilgilenmedi.hattım aktif değilmiş nasıl yapabilirim dedim.bana hattın aktif dedi.bende sms geldi aktifleştirmem gerekiyormuş dedim beni ilgilendirmez sms ekrandan baktım aktif dedi sanki beni dövecek bende madem nasıl yapılıyor söyleyin dedim sana aktif dedim ya diye ters bir şekilde tavır aldı sebebini bile anlayamadım.o bayi ve çalışanlarından şikayetçiyim.eğer ilgilenmezseni sosyal medyada rezil edeceğim sizleri.beni muhakkak arayınız.

Mesaj 4 / 7 (13.949 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 10.078
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Online İşlemler Öneriler, şikayetler

Merhaba maestro26,

 

Vodafone Cep Merkezi'mize yönelik şikayetini değerlendirmeye alabilmemiz için almış olduğun hatalı bilgiyi ve aşağıda belirttiğim bilgileri bana buradan iletirsen gerekli işlemleri sağlayabiliriz.

 

Vodafone Cep Merkezi'nin tabelada yazan ünvanı:

Görüşmenin geçtiği tarih ve yaklaşık saat:

Vodafone Cep Merkezi'nin bulunduğu konum (İl, ilçe,mah, cd gibi):

Vodafone GSM numaran:

 

Vodafone Cep Merkezleri adres ve irtibat bilgilerine buradan ulaşabilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi

 


maestro26 yazdı:

Merhaba Sayın Yetkili;

Pendikte bulunan kuşparkı bayinizden şikayetçiyim.numara taşıma için başvuru yaptım fakat ilk verdikleri kart bozuk tekrar gelin yeni kart verceğiz dediler ve sürekli gittiğim bir yer olmadığı için ben gidene kadar hattım taşındı ve 1 gün telefonum kapalı kaldı.bayiye gittiğimde ise kartımı taktım kontör yüklemek istiyorum dedim mağaza görevlisi hiç ilgilenmedi.hattım aktif değilmiş nasıl yapabilirim dedim.bana hattın aktif dedi.bende sms geldi aktifleştirmem gerekiyormuş dedim beni ilgilendirmez sms ekrandan baktım aktif dedi sanki beni dövecek bende madem nasıl yapılıyor söyleyin dedim sana aktif dedim ya diye ters bir şekilde tavır aldı sebebini bile anlayamadım.o bayi ve çalışanlarından şikayetçiyim.eğer ilgilenmezseni sosyal medyada rezil edeceğim sizleri.beni muhakkak arayınız.


 

Mesaj 5 / 7 (13.944 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
3 Yıldızlı Çırak
MelihTR
İleti Sayısı: 22
Kayıt Tarihi: ‎27-03-2013

Ynt: Online İşlemler Öneriler, şikayetler

Online Self Servis ile ilgili bir problemi bildireyim, numara taşıma sonrasında Süper Komple paketi aldım. Onay mesajı geldi ve paket tanımlandı. Faturasız Hat Detayı' na baktığımda sesli görüşmelerimin karşısında ücretlendirme yapılmış gibi görünüyor fakat bakiyemde bir eksilme olmamış.

 

(SMS ücretlendirmelerinde problem yok 0 TL görünüyor)

 

faturasız hat detayı

Mesaj 6 / 7 (13.935 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı
Müge
İleti Sayısı: 7.603
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: Online İşlemler Öneriler, şikayetler

Merhaba MelihTR,

 

Online Self Servis'te dönem dönem çalışmalar yapılmaktadır. Kampanya bilgisi Online Self Servis'e yansımadığından dolayı ücretli görüyorsun. Ücretlendirilmiyorsan zaten hattını özel bir sorun bulunmamaktadır. :smileywink:

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz.

 

Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 7 / 7 (13.924 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.