Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
kaderim7
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎03-01-2013

Güncel görüşme detayı

İki gündür bende mi sorun var yoksa sistemde mi bilmiyorum ancak online işlemlerde güncel görüşme detayı kısmında listelenen arama kayıtları çıkmıyor. bilgisi olan var mı acaba.

Mesaj 1 / 15 (16.055 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Müge
İleti Sayısı: 7.538
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: Güncel görüşme detayı

Merhaba kaderim7,

 

Online Self Servis'e giriş yapıp sonrasında Güncel Görüşme Detayı alanına girdiğinde nasıl bir hata yanıtı alıyorsun bizimle paylaşır mısın lütfen?

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz.

 

Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 2 / 15 (16.006 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
kaderim7
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎03-01-2013

Ynt: Güncel görüşme detayı

[ Düzenlendi ]

bir hata vermiyor daha önce görüşme detayı bulunmamaktadır yazan yerde liste olarak aramalarım mevcuttu

 

 

 

 

Mesaj 3 / 15 (15.997 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Müge
İleti Sayısı: 7.538
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: Güncel görüşme detayı

Merhaba kaderim7,

 

Fatura kesim tarihin ekteki görsele göre ayın 6sı anladığım kadarıyla, faturan kesildikten sonra tekrar deneme yapmanı ve sorunun devamı halinde bize bildirmeni rica ederim.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz.

 

Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 4 / 15 (15.993 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
kaderim7
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎03-01-2013

Ynt: Güncel görüşme detayı

fatura kesimim 15 i

Mesaj 5 / 15 (15.992 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
çaqLa
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎06-07-2012

Ynt: Güncel görüşme detayı

ben yaklaşık 1 haftadır güncel görüşme detayımı göremiyorum. düzelir diye bekledm ama bi değişiklik olmadı. görüşme detayınız bulunmamaktadır yazıo. kaç kere mail attım geri dönüş yapılmadı. ne zaman düzelir bu

Mesaj 6 / 15 (9.733 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Yusuf
İleti Sayısı: 8.222
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Güncel görüşme detayı

[ Düzenlendi ]

Merhaba kaderim7 ve çaqLa,

 

Geri bildiriminiz üzerine yaptığım kontrollerde genel bir sorun tespit etmedim. Görüşme detaylarınızda en son görünen tarihin bilgisini paylaşabilir misiniz?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


kaderim7 yazdı:

fatura kesimim 15 i


 


çaqLa yazdı:

ben yaklaşık 1 haftadır güncel görüşme detayımı göremiyorum. düzelir diye bekledm ama bi değişiklik olmadı. görüşme detayınız bulunmamaktadır yazıo. kaç kere mail attım geri dönüş yapılmadı. ne zaman düzelir bu


 

Mesaj 7 / 15 (9.722 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
çaqLa
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎06-07-2012

Ynt: Güncel görüşme detayı

görüşme detayında hiç tarih görünmüyor sadece görüşme detayı bulunmamaktadır yazıyo. 

Mesaj 8 / 15 (9.674 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Yusuf
İleti Sayısı: 8.222
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Güncel görüşme detayı

Merhaba çaqLa,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


çaqLa yazdı:

görüşme detayında hiç tarih görünmüyor sadece görüşme detayı bulunmamaktadır yazıyo. 




Mesaj 9 / 15 (9.670 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
gülendam
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎30-11-2013

Ynt: Güncel görüşme detay

Merhaba bende telefondan güncel görüşme detayıma ulaşamıyorum her açmak istediğimde şu yazıyla karşılaşıyorum;
Bu web sayfası kullanılamıyor
www.vodafone.com.tr ana makinesine bağlantı kesildi.
Aşağıda bazı önerileri görebilirsiniz:
Bu web sayfasını daha sonra yeniden yükle.
İnternet bağlantınızı kontrol edin. Kullanıyor olabileceğiniz tüm yönlendirici, modem veya diğer ağ cihazlarını yeniden başlatın.
Google Chrome uygulamasını güvenlik duvarınızda veya virüsten koruma yazılımınızın ayarlarında izin verilen programlara ekleyin. Uygulama zaten izin verilen programlar arasındaysa izin verilen programlar listesinden silip tekrar eklemeyi deneyin.
Proxy sunucu kullanırsanız, proxy sunucunun çalışıyor olduğundan emin olmak için proxy ayarlarınızı kontrol edin veya ağ yöneticinizle bağlantı kurun. Proxy sunucu kullanmıyor olmanız gerektiğine inanıyorsanız, proxy ayarlarınızı düzenleyin: ingiliz anahtarı menüsü > Ayarlar > Gelişmiş Seçenekler > Proxy Ayarlarını Değiştir... seçeneğine gidin ve yapılandırmanızın "proxy yok" veya "doğrudan" olarak ayarlandığından emin olun.
Hata 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Bağlantı sıfırlandı.
Mesaj 10 / 15 (7.436 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.