Güncel Konular

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
1 Yıldızlı Çırak
emre19034
İleti Sayısı: 9
Kayıt Tarihi: ‎25-03-2012
Kabul Edilen Çözüm

MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

SELAMM; 55 TL LIK TARIFEYI KULLANIYORUMM EV İS VE VODAFONE SINIRSIZ DIGER OPERATORLER 750 DK BENIM MERAK ETTIGIM MÜSTERI HIZMETLERINI ARADIK MI NEDEN UCRET KESILIRYORR 542 FARKLI BIR OPERATOR NUMARASIMI COKK SACMA DEGIL MI BENIM EV IS VE VODAFONE SINIRSIZ HAKKIM YOK MU MESEla yanlıs bılmıyorsam red tarıfesıne bedava PEKI BIZIM TARIFEMIZDE NEDEN UCRETLI ????

Mesaj 1 / 76 (57.737 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Gurhan
İleti Sayısı: 118
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

Merhaba emre19034,

 

Öncelikle öneri ve eleştirilerini bizlerle paylaştığın için teşekkürler.

 

Vodafone Müşteri Hizmetleri, 4440542 tüm operatörlerden (Vodafone dahil) ve sabit hatlardan, 542 numarası ise Vodafone aboneleri tarafından aranabilmektedir.

 

Vodafone abonesi 4440542 numarasını ararken dakika başına 40 KR olarak ücretlendirilmektedir.

 

Vodafone Müşteri Hizmetleri arama ücreti Faturalı ve Faturasız tarife kullanan abonelerimiz için eşitlenmiştir.

 

Vodafone abonesi 542 numarasını arama başına 40 KR'a arayabilmektedir.

 

Vodafone Red üyesi olan abonelerimiz uygulama avantajı ve ayrıcalığı nedeni ile Vodafone Red müşteri hizmetlerini ücretsiz olarak aramaktadır.

 

Konu dahilinde öneri ve eleştirilerin ilgili birimler ile paylaşıldı.

 

Mevcut sürecimizde değişiklik olması durumunda duyurusu yapılacaktır.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi


 


 


Mesaj 2 / 76 (57.731 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Ustabaşı
HamdullaH
İleti Sayısı: 5.185
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

ücretli olması en mantıklısı bildiğim kadarı ile sohbet amaçlı bile aramaya çalışan çok kişi oluyor...

Mesaj 3 / 76 (57.727 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
4 Yıldızlı Ustabaşı
SeckinK
İleti Sayısı: 2.391
Kayıt Tarihi: ‎02-03-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

Belirttiğiniz Red tarifeleri ücretleri çok yüksek olduğu için Red tarifesinde olan kişi sayısı az olduğu için onlarla ilgilenen müşteri hizmetleride farklıdır.

Mesaj 4 / 76 (57.723 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.875
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

Ayrıca yeni çıkan Faturalı Hesabını Bilen tarifelerinde 542 üzerinden Müşteri Hizmetlerini aramanız durumunda herhangi bir ek ücretlendirme olmadığı bilgisinide paylaşalım :smileyhappy:

Mesaj 5 / 76 (57.719 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
4 Yıldızlı Ustabaşı
SeckinK
İleti Sayısı: 2.391
Kayıt Tarihi: ‎02-03-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

Bilgi için teşekkürler. Güzel bir ayrıntı bilgi oldu. Dediğiniz gibi belirttiğiniz tarifeye baktım ve orada da yazan yazıyı aynen ekliyorum.

"542 ve 7000 aramaları bu tarife aboneleri için ücretsizken 4440542 aramaları ücretlidir. Aboneler Ek Paket veya Cep Lira almadıkları durumda, yani yalnızca tarifeleri sebebiyle sahip oldukları paketleri mevcutken 4440542'yi arayamayacak ve arama yapmak için Ek paket alabileceğine dair tanıtım SMS'ini alacaktır. Ek Paket veya Cep Lira'ları varken 4440542'yi arayabilecekler ve 40KR/DK'dan ücretlendirilecekler." 

Mesaj 6 / 76 (57.716 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
1 Yıldızlı Çırak
emre19034
İleti Sayısı: 9
Kayıt Tarihi: ‎25-03-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

Müşteri hizmetlerinin açılımı
nedir ? Hizmet verdiğimiz
müşteriye hizmet sunmak
bu değilmidir
Para aldığımız, kazandığımız
müşteriye karşılığında
hizmet sunmak
değilmidir ??? 0542 veya 444 0542 bu numaralar baska bir operator numarasimi ondan mi ucret kesiliyor,,ben faturali hat kullaniyorumm ve vodafone sinirsiz konusmam varken neden 542yi ucretli ariyim ki
Mesaj 7 / 76 (57.704 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
4 Yıldızlı Çırak
aykan
İleti Sayısı: 25
Kayıt Tarihi: ‎15-03-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

arama başı 40 krş zaten aradığında istediğin kadar konuşup yardım alabiliyosun. ücretsiz olursa çok daha yoğun olur.:smileyhappy:

Mesaj 8 / 76 (57.694 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
4 Yıldızlı Ustabaşı
SeckinK
İleti Sayısı: 2.391
Kayıt Tarihi: ‎02-03-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

Dediklerin aynen doğrudur Müşteriye hizmet sunmak için vardır Müşteri Hizmetleri fakat bu hizmeti ücretsiz yaptıkları anda bu hizmeti alamayacağının farkında mısın ? Şuan ücretli olmasına rağmen O kadar gereksiz şaka yapmak dalga geçmek için arayan oyalayan varken birde ücretsiz olduğunda hiç kimse bu hizmetten memnun kalmayacak.

30 DK beklemek ister misin ? Hatta yoğunluktan hiç bağlanamadığında nasıl bir duyguya kapılacağını düşün. O yüzden başta da dediğin gibi müşteriye hizmet verebilmek için ücretli bir servistir. Aksi halde hizmet veremeyen ücretsiz bir servis olacak. 

Mesaj 9 / 76 (57.693 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Ustabaşı
HamdullaH
İleti Sayısı: 5.185
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: MUSTERI HIZMETLERI NEDEN UCRETLI

vodafone aboneleri için arama ücreti 40 krş diğer operatörlerden ise kendi belirledikleri dk ücreti ile ücretlendiriliyor neden 40 krş diye soracak olursan dediğim gibi herkes farklı farklı sorunları için ararken bazen sohbet vs.gibi amaçlar içni arayanlarda oluyor.

Mesaj 10 / 76 (57.688 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.