Güncel Konular

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
gogomat
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎20-07-2013

Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

7000 i defalarca aramama rağmen operatöre bağlanamadım derdimi anlatacak birini arıyorum. Lütfen acil cevap verin
Mesaj 1 / 16 (13.586 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
4 Yıldızlı Kalfa
İbo
İleti Sayısı: 72
Kayıt Tarihi: ‎22-09-2012

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

Müşteri Hizmetlerine Vodafone Hatlarınızdan 542 'yi ;diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 4440542'yi arayarak ulaşabilirsiniz.
Yalnız ulaşmak için birkaç menü dolaşın yoksa direkt bağlantı kuramayabilirsiniz. İyi forumlar.
Mesaj 2 / 16 (13.538 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı
Müge
İleti Sayısı: 7.603
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

Merhaba gogomat,

 

Sorununu detaylandırabilirsen buradan biz yardımcı olabiliriz.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz...


Vodafone Forum Ekibi

 


gogomat yazdı:
7000 i defalarca aramama rağmen operatöre bağlanamadım derdimi anlatacak birini arıyorum. Lütfen acil cevap verin



Mesaj 3 / 16 (13.525 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
tuba0502
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎19-09-2013

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

her seferinde buraya yazıp sizden cevap mı bekleyelim yani? Bu nasıl bir hizmet anlayışıdır anlayamadım. Kayıp çalıntıdan operatöre bağlanmaya çalışıyoduk o menüde kalkmış. saatlerdir uğraştım, sonra da gidip operatörümü değiştirdim. Sizde öyle yapın, zamanınız da paranız da size kalsın. Müşteri memnuniyetinden anladıkları bu kadarmış!

Mesaj 4 / 16 (12.888 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 10.078
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

Merhaba tuba0502,

 

Doğru tuşlamalar ile müşteri hizmetleri yetkilisine bağlanma durumu mevcuttur. Sesli anons sisteminde bilgi almak istediğin konuyu hakkındaki tuşlamadan yetkili ile görüşebilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi

 


tuba0502 yazdı:

her seferinde buraya yazıp sizden cevap mı bekleyelim yani? Bu nasıl bir hizmet anlayışıdır anlayamadım. Kayıp çalıntıdan operatöre bağlanmaya çalışıyoduk o menüde kalkmış. saatlerdir uğraştım, sonra da gidip operatörümü değiştirdim. Sizde öyle yapın, zamanınız da paranız da size kalsın. Müşteri memnuniyetinden anladıkları bu kadarmış!


 

Mesaj 5 / 16 (12.878 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
1 Yıldızlı Çırak
celiker68
İleti Sayısı: 5
Kayıt Tarihi: ‎18-12-2013

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

yaw bi gidin ne tuşu hangi tuş adam gibi tuşun ne olduğunu söyleyin yarım saat oldu arıyorum basacak bi tuş. bulamadım. internetten bakıyorum aynı muhabbetler. 

Mesaj 6 / 16 (11.221 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı
Müge
İleti Sayısı: 7.603
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

Merhaba celiker68,

 

Müşteri temsilcisine bağlanılabilmesi için direkt bir tuşlama bulunmamaktadır. Konuya ilişkin menüler üzerinden tuşlama yaparak müşteri temsilcisine ulaşılabilmektedir. Sorunun ile ilgili buradan yardımcı olabiliriz.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.

Vodafone Forum Ekibi

 

 


celiker68 yazdı:

yaw bi gidin ne tuşu hangi tuş adam gibi tuşun ne olduğunu söyleyin yarım saat oldu arıyorum basacak bi tuş. bulamadım. internetten bakıyorum aynı muhabbetler. 




Mesaj 7 / 16 (11.209 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
1 Yıldızlı Çırak
celiker68
İleti Sayısı: 5
Kayıt Tarihi: ‎18-12-2013

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

şunu söyleyin 7000 den ücretsiz diye arıyorum hiç bir menude  müsteri temsilcisi seçeneği yoktur. 542 den ücretli ararsam ilgili menuye girdiğimde müsteri hizmetlerine bağlanabiliyorum.otomatik cevaba bağlamışınız bir tarif yazabilirdiniz

Mesaj 8 / 16 (11.180 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 10.078
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

Merhaba celiker68,

 

Müşteri hizmetlerine 444 0 542  ve 542'den ulaşabilirsin. 7000 servisi ile ilgili yapabileceğin durum işlemlere web sitesinden de ulaşabilirsin.

 

Kullandığın hat faturalı mı yoksa faturasız mı? Ayrıca, FreeZone Kulübü üyesi olup olmadığını ve müşteri hizmetlerinden almak istediğin konu hakkında bilgi vermeni rica ederim. Vereceğin bilgiye göre tuşlama ile ile yönlendirmede bulunabiliriz.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi

 


celiker68 yazdı:

şunu söyleyin 7000 den ücretsiz diye arıyorum hiç bir menude  müsteri temsilcisi seçeneği yoktur. 542 den ücretli ararsam ilgili menuye girdiğimde müsteri hizmetlerine bağlanabiliyorum.otomatik cevaba bağlamışınız bir tarif yazabilirdiniz




Mesaj 9 / 16 (11.171 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
1 Yıldızlı Çırak
celiker68
İleti Sayısı: 5
Kayıt Tarihi: ‎18-12-2013

Ynt: Müşteri temsilcisine bağlanamıyorum

müşteri temsilcisine 444 0 542 numarayı arayarak bağlandım.benim hattım faturasız müşteri temsilcisine bağlanmak istememin sebebi AYLIK CEPNET abonesiyim. 100mb kadar hızım 1500 kbps kotam doldulduğunda hızım 96kbps düşmesi gerekiyor. ama hızım 50 - 60 en yüksek 80kbps lere görüyor. internette gezinmek imkansızlaşıyor.müşteri temsilcisi bilgi güncellemesi yapıyorum dedi ve interneti kapatıp açtı devamında internet hızım 95kbps olarak çıktığı zamanlar oldu fakat stabil değil. BENİM İSTEĞİM MADEM HIZIM 100MB TAN SONRA DÜŞÜYOR 96 KBPS TE SABİT STABİL HIZDA İNTERNET İSTİYORUM. 1500KBPS HIZI NASIL SABİT SUNUYORSANIZ 96KBPS HIZIDA SABİT İSTİYORUM. TELEFON YADA BAZ İSTASYONU COĞRAFİ KONUM GİBİ AÇIKLAMALAR YAPMAZSINIZ SEVİNİRİM ÇÜNKÜ 1500 KBPS HIZI ALDIĞIM NOKTADA 96KBPS GÖRMÜYORUM . İLGİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.

Mesaj 10 / 16 (11.143 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.