Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
Kaşif117
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎27-12-2012

BAYİ ŞİKAYETİ

BEN ANTALYA'DAN  8 YILDIR VODAFONE KULLANICISIYIM DÜN YAN. (26.12.2012) TARİHİNDE SAAT  17:30 SAATLERİNDE ANTALYA REAL ALIŞ VERİŞ MERKEZİNE GİTTİM VE ORADA VODAFONE BAYİSİNDEN KENDİ ŞAHSIMA BİR HAT DAHA ALMAK İSTEDİM ORADAKİ YETKİLİ BEY BENİM KENDİ ÜZERİME BİR FATURA YADA SABİT BİR RESMİ EVRAK OLMASINI SÖYLEDİ. BENDE ÜZERİMDE SU FATURASI VARDI AMA SADECE KÖŞESİNDE UFAK BİR YIRTIK VARDI HERŞEYİ BELLİ OLUYOR ADRES İSİM ŞUBE KODU HERŞEY SADECE ÜST KÖŞESİNDE ASAT YAZAN BİR YAZI BELLİ  OLMUYOR ORADAN BİR YETKİLİ BAYAN TAMAM KABUL OLUR DEDİ AMA ARKASINDA UKALACA BİR BEY EFENDİ BUNU ALAMAYIZ HAYIR SACMA BİR SERT VE TERBŞYESİZ BİR HAREKETLE KONUYA DAHİL OLDU BEN ANLATMAK İSTEDİM AMA ISRARLA UKALACA HAREKETLERLE OLMAZ DEDİ BENDE ORDAN CIKARAK SİNİRLİ BİR ŞEKİLDE HEMEN KARŞISINDA BULUNAN TURKCELL BAYİSİNE GİTTİM FTURALI HAT ALMAK İSTİYORUM ELİMDE KÖŞESİ YIRTIK SU FATURASI VAR DEDİM BU GECERLİ OLMAZMI DİYE SORDUGUMDA NAZIK BİR ŞEKİLDE TABİKİ KABUL EDERİZ DEDİLER VE BEN YILLARDIR VODAFONE KULLANICISI OLARAK GİTTİM TURKCELL BAYİSİNDEN RAHAT BİR ŞEKİLDE HATTIMI ALDIM KULLANIYORUM... ŞİKAYETİM VODAFONE DEGİL TABİKİDE AMA BU KADAR BÜYÜK BİR ŞİRKETİN BÖYLE UCUZ BAYİ TEMSİLCİLERİ OLMAMASI LAZIM....VE BEN BU REAL ALIŞ VERİŞ MERKEZİNE BİR DAHA GİDİCEM VE BEN VODAFONE KULLANICISI OLARAK BİR DAHA BÖYLE KARŞILANIRSAM BU SEFER İNTERNETTEN DEGİL GEREKLİ YERLERE EN ÜST SEVİYEYE KADAR ŞİKAYETLERİMİ BİLDİRECEGİM

GERİGİNİN YAPILMASINI ARZ ADERİM ..

Mesaj 1 / 35 (6.771 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.576
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: BAYİ ŞİKAYETİ

Merhaba Kaşif117,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

                                     

Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 2 / 35 (6.762 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
akccoskun
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎21-01-2013

telefonum garantiden gelmedi

ben telefonumu 10.11.2012 tarihinde info@kayailetişim.com  e postalı olan bir vodafone bayisine verdim fakat  bu  gün ile beraber 73. gün oldu hala gelmedi bana cihaz değişim beklemektedir dediler 3 ayı bulur dediler 30 iş günü içerisinde değilmiydi bu ? ben vodafone şubesine gittiğimde dalga geçercesine ilgisizlik ile karşılandım bana numara verdiler porselenci çıktı ne yardım ne de hoş görü var ne yapabilirm .

Mesaj 3 / 35 (6.666 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.875
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: telefonum garantiden gelmedi

Merhaba akccoskun,

 

Teleservis'e gönderilen cihazın durumu için buraya tıklaman yeterlidir. 

 

Cihazın değişim işlemlerinde belirli bir süre yer almamaktadır. Üretici firmanın cihaz çıkışı sağlaması durumunda değişim yapılmakta ve gönderimi sağlanmaktadır. Tarafımızdan bu durum ile ilgili herhangi bir müdahale sağlanılamamaktadır. Dilersen Teleservis ile tekrardan irtibata geçebilirsin.

 

Teleservis web site adresi: www.teleservice.com.tr  

Teleservis iletişim bilgileri: www.teleservice.com.tr/iletisim.asp

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 


akccoskun yazdı:

ben telefonumu 10.11.2012 tarihinde info@kayailetişim.com  e postalı olan bir vodafone bayisine verdim fakat  bu  gün ile beraber 73. gün oldu hala gelmedi bana cihaz değişim beklemektedir dediler 3 ayı bulur dediler 30 iş günü içerisinde değilmiydi bu ? ben vodafone şubesine gittiğimde dalga geçercesine ilgisizlik ile karşılandım bana numara verdiler porselenci çıktı ne yardım ne de hoş görü var ne yapabilirm .




Mesaj 4 / 35 (6.661 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
2 Yıldızlı Usta
şuayipyip
İleti Sayısı: 464
Kayıt Tarihi: ‎16-11-2012

Ynt: telefonum garantiden gelmedi

blackberryse var öyle bi sıkıntı

 

 


akccoskun yazdı:

ben telefonumu 10.11.2012 tarihinde info@kayailetişim.com  e postalı olan bir vodafone bayisine verdim fakat  bu  gün ile beraber 73. gün oldu hala gelmedi bana cihaz değişim beklemektedir dediler 3 ayı bulur dediler 30 iş günü içerisinde değilmiydi bu ? ben vodafone şubesine gittiğimde dalga geçercesine ilgisizlik ile karşılandım bana numara verdiler porselenci çıktı ne yardım ne de hoş görü var ne yapabilirm .




imza - Google Search.jpeg

Mesaj 5 / 35 (6.654 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
ertunga
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎03-07-2013

Ynt: BAYİ ŞİKAYETİ

merhaba

 

benim adım zeynep aşkım enç

 

ben çok eski vodafone kullanıcısıyım ancak bir müddet uzun bir müddet avea ya numaramı taşıdım ve cihaz almak için (ıphone 5 ) avea ile irtibata geçecekken küçükyalıda spot dükkanıma tanıtım ve red kampanyası için teletem bayinden 3 kişi geldi ve bana red kampanyasını anlattı benimde kullanmak istediğim cihaz galaxy 4s olduğundan cazip geldi birazda boşluğuma geldi aslında ve bana 1 ay bekliyeceğimi ilk faturam geldikten sonra herhangi vodafon bayinden cihazımı alabileceğimi söyledi bende kabul ettim ve işlemleri yaptık ilk faturam mesaj olafak cep telefonuma geldi ve ben maltepede bir bayi ye gittim bunun mümkün olmadığını 6 ay beklemem gerektiğini söyledi tabi ben kandırıldığımı anladım ve 542 arayarak şikayette bulundum bayiden Tayfun Tali isimli yetkiliyle görüştüm ve benim işyerime geldi bölge müdürünün tatilde olduğunu pazartesi geleceğini söyledi yardımcı olmaya çalışacaklarını söyledi bende olumlu karşıladım ve pazartesi akşamına kadar bekledim dönüş olmadı ben döndüm benden 1 hafata zaman istedi yine sorun çıkarmadan bekledim yine dönüş olmadı cumartesi aradım beni 01/07/2013 öğlene kadar arayacağını söyledi ve aradı bana verdiği sonuç bu kadar oyalamadan sonra kredi kartımla bayi giriş fiyatından cihazı alabileceğim ve başka bir şey yapamıycakları oldu bende bölge müdürlerinin telini istedim kısa koddan görüşüyoruz bilmiyorum cevabını aldım yani ben sizi aratırım falanda yok 03 /07/2013 teletem i aradım 0212 591 91 92 den Gülçin Arslan isimli bir bayan bana yardımcı oldu ve yetkili kişi olan Seda Tatorel isimli bir bayanın ismini ve telini verdi ancak aramalarıma ve mesaj atmama rağmen bana dönüş yapılmadı şu anda 0212 591 91 92 yide aradığımda telesekreter çıkıyor.Ben aslında bayi ile uğraşmak zorunda değilim çünki bu işlem ve bu temsilciler bizlere gelip ben şu bayiden ahmet yada mehmet demiyor vodafondan filanca kişiyim diyor benim sorunumu vodafon un çözmesi gerekir ve ben çözüm bulamıyorum şu anda avea danda cihaz alma hakkımı kaybettim benim sorunumun çözülmesini istiyorum.DAHA DOĞRUSU BANA VAAD EDİLENİN YAPILMASINI İSTİYORUM.

 

 

Zeynep Aşkım ENÇ

Mesaj 6 / 35 (5.489 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Reha
İleti Sayısı: 1.492
Kayıt Tarihi: ‎25-06-2013

Ynt: BAYİ ŞİKAYETİ

Merhaba ertunga,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.


Vodafone Forum Ekibi

 

 


ertunga yazdı:

merhaba

 

benim adım zeynep aşkım enç

 

ben çok eski vodafone kullanıcısıyım ancak bir müddet uzun bir müddet avea ya numaramı taşıdım ve cihaz almak için (ıphone 5 ) avea ile irtibata geçecekken küçükyalıda spot dükkanıma tanıtım ve red kampanyası için teletem bayinden 3 kişi geldi ve bana red kampanyasını anlattı benimde kullanmak istediğim cihaz galaxy 4s olduğundan cazip geldi birazda boşluğuma geldi aslında ve bana 1 ay bekliyeceğimi ilk faturam geldikten sonra herhangi vodafon bayinden cihazımı alabileceğimi söyledi bende kabul ettim ve işlemleri yaptık ilk faturam mesaj olafak cep telefonuma geldi ve ben maltepede bir bayi ye gittim bunun mümkün olmadığını 6 ay beklemem gerektiğini söyledi tabi ben kandırıldığımı anladım ve 542 arayarak şikayette bulundum bayiden Tayfun Tali isimli yetkiliyle görüştüm ve benim işyerime geldi bölge müdürünün tatilde olduğunu pazartesi geleceğini söyledi yardımcı olmaya çalışacaklarını söyledi bende olumlu karşıladım ve pazartesi akşamına kadar bekledim dönüş olmadı ben döndüm benden 1 hafata zaman istedi yine sorun çıkarmadan bekledim yine dönüş olmadı cumartesi aradım beni 01/07/2013 öğlene kadar arayacağını söyledi ve aradı bana verdiği sonuç bu kadar oyalamadan sonra kredi kartımla bayi giriş fiyatından cihazı alabileceğim ve başka bir şey yapamıycakları oldu bende bölge müdürlerinin telini istedim kısa koddan görüşüyoruz bilmiyorum cevabını aldım yani ben sizi aratırım falanda yok 03 /07/2013 teletem i aradım 0212 591 91 92 den Gülçin Arslan isimli bir bayan bana yardımcı oldu ve yetkili kişi olan Seda Tatorel isimli bir bayanın ismini ve telini verdi ancak aramalarıma ve mesaj atmama rağmen bana dönüş yapılmadı şu anda 0212 591 91 92 yide aradığımda telesekreter çıkıyor.Ben aslında bayi ile uğraşmak zorunda değilim çünki bu işlem ve bu temsilciler bizlere gelip ben şu bayiden ahmet yada mehmet demiyor vodafondan filanca kişiyim diyor benim sorunumu vodafon un çözmesi gerekir ve ben çözüm bulamıyorum şu anda avea danda cihaz alma hakkımı kaybettim benim sorunumun çözülmesini istiyorum.DAHA DOĞRUSU BANA VAAD EDİLENİN YAPILMASINI İSTİYORUM.

 

 

Zeynep Aşkım ENÇ




Mesaj 7 / 35 (5.485 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
sinem1984
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎19-07-2013

Ynt: BAYİ ŞİKAYETİ

merabalar nokıa c7 telefonumu Ankara elvaankent papağan iletişime yapılmak ıcın verdım ancak 7 ay sonra bana verdıklerı telefon ekranı olmayan bos bı telefon neler yapılabılecegını bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım vodefone bayısıdır 

Mesaj 8 / 35 (5.364 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: BAYİ ŞİKAYETİ

Merhaba sinem1984,

 

Cihazın 7 ay süre ile teknik serviste mi kaldı? Sorununu daha detaylı paylaşabilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


sinem1984 yazdı:

merabalar nokıa c7 telefonumu Ankara elvaankent papağan iletişime yapılmak ıcın verdım ancak 7 ay sonra bana verdıklerı telefon ekranı olmayan bos bı telefon neler yapılabılecegını bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım vodefone bayısıdır 




Mesaj 9 / 35 (5.357 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Betula
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎23-07-2013

Ynt: BAYİ ŞİKAYETİ

Sayın yetkili,

Bir yılı aşkın bir süredir vodafone kullanıcısıyım ve hattımın tarifesini genç avantaj( 500dk,5000sms 30tl) +internet (14tl) olarak düzenlemiştik fakat sürekli faturalım olması gereken fiyatın hep üzerinde olduğundan ve faturalarımın yanlış elektronik posta adresine gönderildiğinden dolayı  Tepeüstü Alemdağ cad. Vodafone Avcılar isimli Şubeye gittim karşılaştığım davranış biçimi hiç hoş değildi yüzümüze dahi bakmadan doğru düzgün bilgi bile verilmeden konuşuldu ayrıca 50tl lik bir paketin var denildi 30tl lik genç avantaj tarifesi ile ilgili bilgi almak istediğimizde de yüzümüze bakılmadan garip bir şekilde davranıldı o sinirle çıkıp müşteri temsilciliğini aradım tüm faturalarımın yeni adresime gönderilmesini istedim üzerine onlar bunun mümkün olmadığını söylediler vodafone kullanıcısı olmaktan ayrılacağımı söyleyince yaklaşık 8 dk lık bir bekleme sonunda kaydım sonunda oluşturuldu umuyorum faturalarım söylenildiği üzere 1 hafta içerisinde gönderilir. Çalışanlarınızın davranışları müşteriye yönelik hoş olmayan bir biçimde, lütfen daha çözümcü ve insanlarla daha iyi iletişim kurabilen çalışanlar tercih edin.

Mesaj 10 / 35 (5.305 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.