Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
alwayseses
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎10-08-2012
Kabul Edilen Çözüm

şikayet

14.11.2011 den beri vodafone faturalı hat abonesiyim.faturalarımı düzenli olarak bu zamana kadar ödedim hiçbir borcum olmamasına rağmen hattım kapatıldı.kapatılma sebebi sözleşmem ve nüfus cüzdan fotokopimin vodafone 'a ulaşmamamış olması.bir haftayı aşkın mağdurum hattımı kullanamıyorum.aradan ne kadar zaman geçmiş benden abone olurken vermiş oldugum belgeler şimdi isteniyor.hattı aldıgım yere vermişim ben bu belgeleri onlardan neden hesap sorulmuyor istenmiyor ve bunca zaman geçmiş olmasına rağmen tekrar benden belge isteniyor anlamış değilim.bana ilk olarak msj geldi 20gün önce sözleşmeniz ve nüfus cüzdan fotokopiniz bize ulaşmadı diye ve  hattım o gün içerisinde aramalara kapandı.bende hattı aldığım yere gittim durumu söyledim.orda çalışan  kişi böyle durumlar olabiliyor biz gönderdiğimiz halde dedi ve hattımı hemen aktif hale getirdi.bir daha böyle olursa ben acarım hemen dedi.bende dedim  başka bişey gerekiyormu hayır dedi ben burdan ayarlarım yine aynı durum olursa dedi.aradan 10 gün geçti yine msj geldi sözleşmeniz ve nüfus cüzdan fotokopiniz bize ulaşmadı hattınız kapatılacaktır.ve bir saat sonra hattım tamamen kapandı.aradım hattı aldığım yeri durumu söyledim biz istekte bulunduk falan hattınız tekrar acılır dediler.aradan birgün geçti baktım hattın acılcagı yok müşteri hizmetlerini aradım durumu söyledim.herhangi bir vodafone cep merkezinde sözleşme doldurup nüfus cüzdan fotokopinizi bize ulaştırın hattınızı acarlar dedi.bende hattı algım yere cep merkezine gittim madem dedim bana neden söylemedin hattımın ilk aramalara kapandığında tekrar sözleşme ve nüfus cüzdan fotokopin lazım diye.ben acarım dedi kapanırsa dedi ve başından salladı ve ordaki çalışanın beni yanlış yönlendirmesinden hattım tamamen kapatıldı.ben orda o gün sözleşme ve nüfus cüzdan fotokopimi tekrar verdim.hattımın tekrar acılcagını söylediler.ve ordan ayrıldım.aradan 6gün geçti hattım acılmadı bu süre içerisinde 3 defa daha müşteri hizmetleriyle görüştüm ilginenen yok başından sallamaya çalışıyorlar bu nasıl sistemdir anlamadım.başka bir vodafone cep merkezine giderek sözleşme doldurdum ve nüfus cüzdan fotokopimi oraya da verdim ve aynı zamanda vodafone 'a faxladım magduruyetimi yazıyla not olarak  da belirttim faxta.ama hala sonuç yok en son olarak msj yoluyla bir sonuç alırmıyım diyerek sizlere ulaşmak istedim.msj da sonuç vermezse   demek ki vodafone abonelerine değer vermek yerine kaybetmeyi seçiyor.ama ben bişey kaybetmem vodafone kaybeder.ben istemeden hattım kapatıldı magdurum kaç gündür hattımı kullanamıyorum bu msjı dikkate alın ve hattım acılsın mümkünse acılmazsa en son çare artık tüketici haklarına başvuracagım hakkımı nerde gerekiyorsa orda arayacagım  çünkü haklıyım.sorunumu çözecek vodafone yetkilileri nerde muhattap bulamıyorum.

Mesaj 1 / 25 (6.314 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: şikayet

Merhaba alwayseses,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

Mesaj 2 / 25 (6.301 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
alwayseses
İleti Sayısı: 3
Kayıt Tarihi: ‎10-08-2012

Ynt: şikayet

nihayet sorunum çözüldü hattım artık aktif halde ilginiz için teşekkürler.

Mesaj 3 / 25 (6.286 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
2 Yıldızlı Çırak
Learner
İleti Sayısı: 10
Kayıt Tarihi: ‎28-08-2012

Ynt: şikayet

nasıl çözüldü? bende de benzer sorun var. 

Aşağıdaki linkte belirtmiştim:

http://forum.vodafone.com.tr/t5/G%C3%B6r%C3%BC%C5%9F-ve-%C3%96neriler/M%C3%BC%C5%9Fteri-Hizmetleri-B...

Mesaj 4 / 25 (6.192 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
kinggym
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎10-09-2012

Ynt: şikayet

1 yıllık vodafone kullanıcısıyım. telefonumu yaz kampanyası olarak vodafone merkezinden aldım. facebook ve twitter bedava olduğunu söylediler, evet bedavaydı 2 ay öncesine kadar, 10 ay boyunca normal fatura tutarım neyse o geldi, ama ne yazıkki temmuz ayı 88.70 tl geldi, ağustos ayı 111.70 tl geldi suan güncel 10 günlük 45 tl fatura tutarımı öğrendim, şikayetçiyim. Çünkü müşteri temsilcinizi aradım anlattım durumu ben internete facebook harici girmedim, hayır internete girmişsiniz diyor , telefonunuz kendi kendine güncelleme yapmış diyor peki neden 2 ay öncesine kadar böyle yüksek faturam gelmedi anlamadığım konu bu, bütün internet ayarlarımın hepsini kapattım o halde 111.70 krş geldi, beni yanlı8ş yönlendirdiler güncellemeler yapıldı sizin temsilcilerinizin yönlendirdiği şekilde yaptım 88.70 tl den sonra 111.70 tl fatura geldi hadi diyelim ki güncelleme yapıldı internete telefon kendi kendine giriyor neden bir tane uyarı mesajı atmıyorsunuz sayın abonemiz 5 tl lik internet kullandınız size internet paketi öneririz diye bir mesaj atsaydınız ben o paketi alırdım çünkü hiç benimle ilgili olmayan sizin hatanız olan faturayı ben ödemek zorunda değilim . ayrıca temsilcileriniz benim anlamamak için elinden geleni yaptı güncelleme yapan bay dı adını hatırlamıyorum. saygısız bi şekilde konuşan ve bana yardımcı olamayan bayandı adı burcu idi soy ismini ve kodunu vermedi burcu hanımla konustuğum tarih 7 eylül cuma saat 16:30 ile 17.00 arası dır konustuğum süre 21 dk dır. ben hakkım olmayan paraları ödemiş bulunmaktayım paralarımın iadesini talep ediyorum 'yine tırnak içinde ''''''ben hiç bir şekilde inernete girmedim ve beni yönlendiren olmadı faturadan sonra yönlendiren oldu ama yanlış yönlendirdilerrr şikayetçiyim çünkü mağdurum!
Mesaj 5 / 25 (6.153 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.573
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: şikayet

 

Merhaba kinggym,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi


kinggym yazdı:
1 yıllık vodafone kullanıcısıyım. telefonumu yaz kampanyası olarak vodafone merkezinden aldım. facebook ve twitter bedava olduğunu söylediler, evet bedavaydı 2 ay öncesine kadar, 10 ay boyunca normal fatura tutarım neyse o geldi, ama ne yazıkki temmuz ayı 88.70 tl geldi, ağustos ayı 111.70 tl geldi suan güncel 10 günlük 45 tl fatura tutarımı öğrendim, şikayetçiyim. Çünkü müşteri temsilcinizi aradım anlattım durumu ben internete facebook harici girmedim, hayır internete girmişsiniz diyor , telefonunuz kendi kendine güncelleme yapmış diyor peki neden 2 ay öncesine kadar böyle yüksek faturam gelmedi anlamadığım konu bu, bütün internet ayarlarımın hepsini kapattım o halde 111.70 krş geldi, beni yanlı8ş yönlendirdiler güncellemeler yapıldı sizin temsilcilerinizin yönlendirdiği şekilde yaptım 88.70 tl den sonra 111.70 tl fatura geldi hadi diyelim ki güncelleme yapıldı internete telefon kendi kendine giriyor neden bir tane uyarı mesajı atmıyorsunuz sayın abonemiz 5 tl lik internet kullandınız size internet paketi öneririz diye bir mesaj atsaydınız ben o paketi alırdım çünkü hiç benimle ilgili olmayan sizin hatanız olan faturayı ben ödemek zorunda değilim . ayrıca temsilcileriniz benim anlamamak için elinden geleni yaptı güncelleme yapan bay dı adını hatırlamıyorum. saygısız bi şekilde konuşan ve bana yardımcı olamayan bayandı adı burcu idi soy ismini ve kodunu vermedi burcu hanımla konustuğum tarih 7 eylül cuma saat 16:30 ile 17.00 arası dır konustuğum süre 21 dk dır. ben hakkım olmayan paraları ödemiş bulunmaktayım paralarımın iadesini talep ediyorum 'yine tırnak içinde ''''''ben hiç bir şekilde inernete girmedim ve beni yönlendiren olmadı faturadan sonra yönlendiren oldu ama yanlış yönlendirdilerrr şikayetçiyim çünkü mağdurum!



Mesaj 6 / 25 (6.146 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
tam1fenomen
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎23-09-2012

Ynt: şikayet

Benim 21.09.2012 tarihinde 543592**** hattıma tl yükledim facebook twiitter paketine üye oldum ve sonrasından facebook'a girdim. benden tl kesintisi olmaması gerekirken birde baktım bütün bakiyemdeki tl lerim bitmiş. bunun üzerine ben müşteri hizmetlerini aradım orada bana facebook dışında başka yerlere girmişsiniz ondan kesinti omuştur dedi bende dedim 3 tl niye alındı ozaman 1 aylık 350mg iinternete oduyorum ve ardından girince tekrardan benden kesinti oluyor 2. defa aradıgımdada bu birdaha boyle bişey olmayacagını soylediler ve ben gidip tekrardan 10 tl yükleme yaptım ve ardından sadece facebook'a girdim mesaja cevap yazdım ve kendi sayfamda paylaşım yaptım birde baktım 3 tl kesinti olmuş ya bune anlamıyorum mademki kesinti olacakdı niye 3 tl kesildi ben bu paktte durum güncelleme vs. foto paylaşma mesaj gonderme pakte dahil deilmi bunun üzerine niye benden yine kesindi oluyor buunun cevabını istiyorum yetkiili biri benimle iletişime geçsin.lütfen bakın yaklaşık 20 tl bakiyemden 17 tlsi bu internete gitti sadece facebooka girmemden niye boyle oluyo kullandıgım telefon blackberry cuve 9300 . mesajdada diyor  durum güncelleme vs. foto paylaşma mesaj gondermede pakete dahil bunun dışında başka bi baglantıya yada sayfaya girince ücretlendirme olur. bakın şu ana kadar ben 3 operatorun hattınıda kullandım ama ben boyle bişey yaşamadım suana kadar onceden çok memnundum şuan ise bu sorun çozulmezse bi müşterinizi kaybettiniz !!! bu sorunu çozun yetkili birisi en kısa zamanda benimle iletişime geçsin !!!

Mesaj 7 / 25 (6.098 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
muharrem77
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎25-09-2012

Ynt: şikayet

Ben vodafone faturalı hattımı 07/08/2012 tarihinde kapattım.Hatta Abone merkezindekiler gelip haber vermediğim için ne demekse kapatma başvurusundan sonra tekrar iki gün içinde gitmek gerekiyormuş abone merkezine kapatmak için ,onu geçirdiğim için ekstradan hiç konuşmayacağım ayın parasının kesileceğini söylediler.Neyse tamam dedim kabul ettim daha sonra hattımın kapatıldığı bilgisi verildi bana.Bundan sonra hattımın tamamen kapatıldığını düşündüm tabiki.Ancak 19/09/2012 tarihinde bir arkadaşımın uyarması sonucu abone merkezine tekrar gittim,hattımın açık olup olmadığının kontrol edilmesini istedim birde öğrendim ki ben 07/08/2012 de kapatma işlemi yaptırmış olmama rağmen bu işlemden sonra vatandaşın birisi internetten benim daha önce bilmediğim şifremle hattımı aktif etmiş.17/08/2012 saat:01.01 ilginç bir durum kapatılan bir hattın tekrar açılma durumu nedir?bu konuda bana yazılı bir belgede tarafıma verilmedi.Sonuç olarak sizden yeni aldığım vodafone hattım varken neden eski hattımı açayım? değil mi?ortada bir usulsüzlük olduğu açık.İşlerimin yoğunluğundan acak şimdi fırsatım oldu.Bu kadar işlemin üzerine 64.20+60.20=124.40tl para ödedim.ayrıca tekrar bir daha fatura ödeyeceğim tarafıma iletildi.Şimdi sorarım size bunun sorumlusu kimdir? ayrıca kapatılan bir hattın sonradan internet vasıtasıyla benimle iletişime geçmeden açılması doğru mu sizce?

Mesaj 8 / 25 (6.071 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: şikayet

Merhaba muharrem77,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


muharrem77 yazdı:

Ben vodafone faturalı hattımı 07/08/2012 tarihinde kapattım.Hatta Abone merkezindekiler gelip haber vermediğim için ne demekse kapatma başvurusundan sonra tekrar iki gün içinde gitmek gerekiyormuş abone merkezine kapatmak için ,onu geçirdiğim için ekstradan hiç konuşmayacağım ayın parasının kesileceğini söylediler.Neyse tamam dedim kabul ettim daha sonra hattımın kapatıldığı bilgisi verildi bana.Bundan sonra hattımın tamamen kapatıldığını düşündüm tabiki.Ancak 19/09/2012 tarihinde bir arkadaşımın uyarması sonucu abone merkezine tekrar gittim,hattımın açık olup olmadığının kontrol edilmesini istedim birde öğrendim ki ben 07/08/2012 de kapatma işlemi yaptırmış olmama rağmen bu işlemden sonra vatandaşın birisi internetten benim daha önce bilmediğim şifremle hattımı aktif etmiş.17/08/2012 saat:01.01 ilginç bir durum kapatılan bir hattın tekrar açılma durumu nedir?bu konuda bana yazılı bir belgede tarafıma verilmedi.Sonuç olarak sizden yeni aldığım vodafone hattım varken neden eski hattımı açayım? değil mi?ortada bir usulsüzlük olduğu açık.İşlerimin yoğunluğundan acak şimdi fırsatım oldu.Bu kadar işlemin üzerine 64.20+60.20=124.40tl para ödedim.ayrıca tekrar bir daha fatura ödeyeceğim tarafıma iletildi.Şimdi sorarım size bunun sorumlusu kimdir? ayrıca kapatılan bir hattın sonradan internet vasıtasıyla benimle iletişime geçmeden açılması doğru mu sizce?




Mesaj 9 / 25 (6.058 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: şikayet

Merhaba, Vodafone Smart Tab II cihazı ile ilgili ileti Vodafone Forum Kullanım Şartları gereği, "Yeni Vodafone Smart Tab II Tabletler" başlığı altında olması gerektiği için taşınarak doğru başlığa eklenmiştir. Konuya yukarıda yer alan link üzerinden ulaşabilirsiniz. Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 10 / 25 (2.124 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.