Görüş ve Öneriler

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
tolga48
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎13-04-2013

KENTPARK ANKARA VODAFONE BAYİSİ ÇAĞDIŞI METODLA MÜŞTERİ SEÇİYOR ŞİKAYET

Merhaba;

Bugün yaşadığım olayı burada paylaşmak istedim; bu durumu tabii ki müşteri hizmetlerine telefonla bildirdim ama tatminkar bir uyarının bile verileceğini düşünmediğimden en azından herkes öğrensin istedim.

 

Olay benim vodem almak istememle başladı. Hesabını bilen tarifeye taahüt vererek üye olmak istedim.

Kentpark Vodafone bayiisine gittim konuşmaları Ben ve Bayi olarak yazıyorum.

Ben: Elinizde vodem var mı di 

Bayii: Var

Ben: Hangi model var (Hızlı olanı seçmek için)

Bayi: 3773 var Fiyatı:85 TL

Ben: Peki taahüt vererek alabilir miyim.

Bayi: Hayır

Bunun üzerine 4440542 yi aradım ve olabileceğim bilgisini aldım. Müşteri hizmetleri bana yetkili birisi bizi ararsa bilgi veririz dedi.

Ben: Bakın müşteri hizmetleri böyle diyor (deyip telefonu bayi yetkilisine verdim.)

Bayi:smileysad:Bir süre konuştu) Siz 4GB ile alabilirsiniz (dedi.)

Ben: Ama ben sordum bana hesabını bilen tarife ile alabilirsiniz dediler.

Bayi: o sadece kurumsal hatlar için dedi.

Ben: Kampanyalar değişmiş olabilir.

Bayi: Ben burada 4,5 senedir çalışıyorum benden iyi bilemezsiniz.

Ben: Kampanyalar çok değişken

Bayiden bir başka görevli: Bize her sabah kampanyalar geliyır beyefendi.

Bayi: zaten ben size vodem satmam...

Ben: OK o zaman 85 TL ye alıyorum. 

Bayi: Ben size o paraya da vodem satmam... Bizden vodem alamazsınız .....

Ben: Sizi müşteri temsilcisine şikayet edeceğim.

Bayi:smileysad:Sırıtarak) Elimizde yoktu deriz..... gidin kimden alıyorsanız alın.

 

YORUMSUZ.....................

Mesaj 1 / 2 (2.255 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı
Müge
İleti Sayısı: 7.603
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: KENTPARK ANKARA VODAFONE BAYİSİ ÇAĞDIŞI METODLA MÜŞTERİ SEÇİYOR ŞİKAYET

[ Düzenlendi ]

Merhaba tolga48,

 

Hattınla ilgili detaylı bilgiye ihtiyacımız olduğundan sana özel mesaj gönderdik. Kontrol eder misin?

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz...


Vodafone Forum Ekibi

 


tolga48 yazdı:

Merhaba;

Bugün yaşadığım olayı burada paylaşmak istedim; bu durumu tabii ki müşteri hizmetlerine telefonla bildirdim ama tatminkar bir uyarının bile verileceğini düşünmediğimden en azından herkes öğrensin istedim.

 

Olay benim vodem almak istememle başladı. Hesabını bilen tarifeye taahüt vererek üye olmak istedim.

Kentpark Vodafone bayiisine gittim konuşmaları Ben ve Bayi olarak yazıyorum.

Ben: Elinizde vodem var mı di 

Bayii: Var

Ben: Hangi model var (Hızlı olanı seçmek için)

Bayi: 3773 var Fiyatı:85 TL

Ben: Peki taahüt vererek alabilir miyim.

Bayi: Hayır

Bunun üzerine 4440542 yi aradım ve olabileceğim bilgisini aldım. Müşteri hizmetleri bana yetkili birisi bizi ararsa bilgi veririz dedi.

Ben: Bakın müşteri hizmetleri böyle diyor (deyip telefonu bayi yetkilisine verdim.)

Bayi:smileysad:Bir süre konuştu) Siz 4GB ile alabilirsiniz (dedi.)

Ben: Ama ben sordum bana hesabını bilen tarife ile alabilirsiniz dediler.

Bayi: o sadece kurumsal hatlar için dedi.

Ben: Kampanyalar değişmiş olabilir.

Bayi: Ben burada 4,5 senedir çalışıyorum benden iyi bilemezsiniz.

Ben: Kampanyalar çok değişken

Bayiden bir başka görevli: Bize her sabah kampanyalar geliyır beyefendi.

Bayi: zaten ben size vodem satmam...

Ben: OK o zaman 85 TL ye alıyorum. 

Bayi: Ben size o paraya da vodem satmam... Bizden vodem alamazsınız .....

Ben: Sizi müşteri temsilcisine şikayet edeceğim.

Bayi:smileysad:Sırıtarak) Elimizde yoktu deriz..... gidin kimden alıyorsanız alın.

 

YORUMSUZ.....................




Mesaj 2 / 2 (2.248 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.