Faturasız

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
Serter86
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎03-09-2012

Heryone 500 dk kisiye ozel kampayanin iptal edilememesi.

28.07.2012 tarininde yukledigimiz 30 tl sonrasinda HYKONUS kisiye ozel kampaya dahilinde pesin 25 tl karsiligi her yone 500 dk satin aldim. Bir ayin dolmasina yakin kampanyaya uyeliginizi iptal etmek istiyorsaniz IPTAL HYKONUS yazip 7000'e kisa mesaj yollayin diye bir mesaj geldi ve hemen uyguladim. Fakat telefonuma "Talebiniz anlasilamamistir. Cep telefonunuzdan *7000# yazip arama tusuna basarak tum islemlerinizi ucretsiz yapabilirsiniz" diye bildirim geldi. O hizmetten de faydalanamadim. Gel gelelim 29.08.2012 tarininde eksi 5,59 tl bakiyeye sahip olmama ragmen 25 tl satin aldigimda sistem direkt 500 dk her yone konusma kampaynyasina beni dahil etti ve 25 tl'yi hesabimdan cekti. Normalde ne zaman tl yukletsek, once eksi bakiye tahsil edilir sonrasinda hesabimizda tl kaldiysa sms paketi vs. verilirdi. Ama ne hikmetse eksi bakiyeye ragmen ilk olarak 25 tl hesabimdan cekildi. 29 agustos gunu basima gelen bu olaydan sonra musteri hizmetlerinin 542 nolu numarasini arayarak durumu belirttim. 2 is gunu icerisinde geri doneceklerini belirttiler fakat bugun 6.gun ve hala cozum yok. Ve bugun musteri hizmetlerini defalarca aramamiza ragmen bir cozum yolu bulunamadi. Bana vodafone'dan mesaj yolladilar. IPTAL HYKONUS yazip 7000'e yolla diye. Yanlislik olmasin diye mesaji duzenle dedim ve yollanmasi gereken kismi aynen vodafone'un belirttigi sekilde 7000'e yolladim. Ama yine sonuc yok yine ayni hata. Musteri hizmetleri sistemde sorun var diyor. Peki sistemde sorun var bizim mesajimiz kabul edilmiyor bunu bize niye bildirmiyorlar. Biz bu telefona kontor yukledigimiz surece bizden her ayin 29'unda bizden 25 tl gasp mi edilecek. Hirsizlik degil mi bu. Ben her yone 500 dk'min iptal edilmesini ve 25 tl bakiyemin hattima geri yuklenmesini talep ediyorum. Ve sunu onemle belirtiyorum 500 dk dan azalma olmasin diye kimseyi arayamiyorum, sms satin alamiyorum. Elim kolum bagli sekilde oturuyorum. Vodafone'un musteri memnuniyetinden anlayisi bu mudur ? Hem de kendi sisteminizden kaynaklanan bir sorundan dolayi. Durumun degerlendirilmesini onemle rica ediyorum. Saygilariniza arz ederim.

 

Mesaj 1 / 3 (15.365 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 8.917
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Heryone 500 dk kisiye ozel kampayanin iptal edilememesi.

Merhaba Serter86,

 

Sorunun ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Mesaj kutunu kontrol edebilir misin?

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 


Serter86 yazdı:
28.07.2012 tarininde yukledigimiz 30 tl sonrasinda HYKONUS kisiye ozel kampaya dahilinde pesin 25 tl karsiligi her yone 500 dk satin aldim. Bir ayin dolmasina yakin kampanyaya uyeliginizi iptal etmek istiyorsaniz IPTAL HYKONUS yazip 7000'e kisa mesaj yollayin diye bir mesaj geldi ve hemen uyguladim. Fakat telefonuma "Talebiniz anlasilamamistir. Cep telefonunuzdan *7000# yazip arama tusuna basarak tum islemlerinizi ucretsiz yapabilirsiniz" diye bildirim geldi. O hizmetten de faydalanamadim. Gel gelelim 29.08.2012 tarininde eksi 5,59 tl bakiyeye sahip olmama ragmen 25 tl satin aldigimda sistem direkt 500 dk her yone konusma kampaynyasina beni dahil etti ve 25 tl'yi hesabimdan cekti. Normalde ne zaman tl yukletsek, once eksi bakiye tahsil edilir sonrasinda hesabimizda tl kaldiysa sms paketi vs. verilirdi. Ama ne hikmetse eksi bakiyeye ragmen ilk olarak 25 tl hesabimdan cekildi. 29 agustos gunu basima gelen bu olaydan sonra musteri hizmetlerinin 542 nolu numarasini arayarak durumu belirttim. 2 is gunu icerisinde geri doneceklerini belirttiler fakat bugun 6.gun ve hala cozum yok. Ve bugun musteri hizmetlerini defalarca aramamiza ragmen bir cozum yolu bulunamadi. Bana vodafone'dan mesaj yolladilar. IPTAL HYKONUS yazip 7000'e yolla diye. Yanlislik olmasin diye mesaji duzenle dedim ve yollanmasi gereken kismi aynen vodafone'un belirttigi sekilde 7000'e yolladim. Ama yine sonuc yok yine ayni hata. Musteri hizmetleri sistemde sorun var diyor. Peki sistemde sorun var bizim mesajimiz kabul edilmiyor bunu bize niye bildirmiyorlar. Biz bu telefona kontor yukledigimiz surece bizden her ayin 29'unda bizden 25 tl gasp mi edilecek. Hirsizlik degil mi bu. Ben her yone 500 dk'min iptal edilmesini ve 25 tl bakiyemin hattima geri yuklenmesini talep ediyorum. Ve sunu onemle belirtiyorum 500 dk dan azalma olmasin diye kimseyi arayamiyorum, sms satin alamiyorum. Elim kolum bagli sekilde oturuyorum. Vodafone'un musteri memnuniyetinden anlayisi bu mudur ? Hem de kendi sisteminizden kaynaklanan bir sorundan dolayi. Durumun degerlendirilmesini onemle rica ediyorum. Saygilariniza arz ederim.

 


 

Mesaj 2 / 3 (15.341 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.559
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Heryone 500 dk kisiye ozel kampayanin iptal edilememesi.

 

Merhaba Serter86,

 

Hattın üzerinden Her Yöne Konuşma Paketi'nin iptal edildiğini belirtmek isterim.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 3 / 3 (15.325 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.