Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
2 Yıldızlı Çırak
lolembi
İleti Sayısı: 15
Kayıt Tarihi: ‎18-05-2012

Ynt: hat devri [ACİL]

Başınız Sağolsun , Benimde böyle bi olay geçmişti başımdan ama ben sadece o kişinin kimliğini getirerek bu olayı çözmüştüm. Yani bi sorun çıkmadı.
Mesaj 11 / 53 (19.225 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Kalfa
mHmTSaid
İleti Sayısı: 27
Kayıt Tarihi: ‎28-03-2012

Kullandığım Hattı Adıma Almak istiyorum

Merhaba iyi günler.Şu anda kullandığım hat Babamın adına kayıtlı bir hat.Bu hattı kendi adıma alabilme ihtimalim var mı.Bu hattın bütün ilşkisini kesip kendi üzerime almak istiyorum gereken belgeler nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.

Mesaj 12 / 53 (19.235 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Kalfa
runo
İleti Sayısı: 196
Kayıt Tarihi: ‎18-05-2012

Ynt: Kullandığım Hattı Adıma Almak istiyorum

Babanız ile birlikte nüfus cüzdanlarınızla vodafone cep merkezine gitmeniz gerekir. işlem ücretli ama miktarı ne kadar tam bilgim yok ama en az 30 TL gözden çıkarmanız gerekir.


Mesaj 13 / 53 (19.232 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.829
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Kullandığım Hattı Adıma Almak istiyorum

Merhaba mHmTSaid,

 

Mevcut hattını bir başka kişi adına faturalı olarak devir edebilmen için, hattı devir alacak kişi ya da vekil tayin edilen kişi ile birlikte Vodafone Cep Merkezlerimize başvurman gerekmektedir. Ayrıca, hattı devir alacak kişinin ekteki evraklarıda teslim etmesi gerekmektedir.

- Nufüs Cüzdanın
- Son iki dönemden birine ait Sabit Faturan (Elektirik, su, diğer şebekeye ait faturalar, ......)

Adına kayıtlı sabit faturan yok ise; alternatif evraklar bilgisine buradan ulaşabilirsin.

 

Faturasız hat devir işleminde ise devir alacak ve hat yasal sahibinin Vodafone Cep Merkezlerimize kimliği ile başvuruda bulunması yeterlidir.

 

Vodafone Cep Merkezlerimize buradan ulaşabilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 

 


mHmTSaid yazdı:

Merhaba iyi günler.Şu anda kullandığım hat Babamın adına kayıtlı bir hat.Bu hattı kendi adıma alabilme ihtimalim var mı.Bu hattın bütün ilşkisini kesip kendi üzerime almak istiyorum gereken belgeler nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.



 

 

Mesaj 14 / 53 (19.231 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
1 Yıldızlı Çırak
FIRTINA20
İleti Sayısı: 5
Kayıt Tarihi: ‎09-06-2012

Hattımı üzerime aldım keşke almasaydım

bugün itibariyle babamın adına olan hattımı 21 TL verek üzerime geçirdim amaç şu yüzden haftaya istanbul dışımnda sözlümle beraber cep kamu tarifesine geçecektik fakat müşteri hizmetlerinden 1 ay boyunca bu faturasız tafinezi kullanıp daha sonra faturalıya geçebilirsiniz dedi ben bu hattı 7 yıldır kullanıyorum fakat devir işlemi olduğu için yeni hat muamelesi görüyor eğer eğer haftaya kadar bir çare bulamazsam numaramı taşımayı düşünüyorum 1 ay boyunca neden beklememe hiçbir anlam veremiyorum

 

hattı üzerime almamamın sebebi sözlüm istanbul dışında olduğu için ve cepkamu tarfinesine geçmek içinde hat sahibinin imzası ve kimlik fotokopisi gerektiği içindir. umarım bu mesajım yetkililere ulaşır ve bana yardımcı olabilirler diye düşünüyorum yoksa numaramı taşımak zorunda kalıcam

Mesaj 15 / 53 (19.156 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.576
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Hattımı üzerime aldım keşke almasaydım

Merhaba FIRTINA20,
Devir işlemlerinde, hattın yasal sahibi değiştiğinden, yeni hat prosedürü uygulanmaktadır. Bu durumda, yeni açılan hatlarda mevcut seçilmiş abonelik türü (faturalı veya faturasız) 30 gün sonra değiştirilebilmektedir. Yapmış olduğun devir işlemine bağlı olarak abonelik türünde 30 günden önce değişiklik yapılamamaktadır. 
Devir işlemi sırasında, Vodafone Cep Merkezimiz'den bu bilgiyi talep etmen durumunda edinebilirdin. :smileysad:

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.


Vodafone Forum Ekibi


FIRTINA20 yazdı:

bugün itibariyle babamın adına olan hattımı 21 TL verek üzerime geçirdim amaç şu yüzden haftaya istanbul dışımnda sözlümle beraber cep kamu tarifesine geçecektik fakat müşteri hizmetlerinden 1 ay boyunca bu faturasız tafinezi kullanıp daha sonra faturalıya geçebilirsiniz dedi ben bu hattı 7 yıldır kullanıyorum fakat devir işlemi olduğu için yeni hat muamelesi görüyor eğer eğer haftaya kadar bir çare bulamazsam numaramı taşımayı düşünüyorum 1 ay boyunca neden beklememe hiçbir anlam veremiyorum

 

hattı üzerime almamamın sebebi sözlüm istanbul dışında olduğu için ve cepkamu tarfinesine geçmek içinde hat sahibinin imzası ve kimlik fotokopisi gerektiği içindir. umarım bu mesajım yetkililere ulaşır ve bana yardımcı olabilirler diye düşünüyorum yoksa numaramı taşımak zorunda kalıcam


 

Mesaj 16 / 53 (19.150 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
1 Yıldızlı Çırak
FIRTINA20
İleti Sayısı: 5
Kayıt Tarihi: ‎09-06-2012

Ynt: Hattımı üzerime aldım keşke almasaydım

işte bu uygulama yüzünden mağdur durumdayım yani şunu belirtmek istiyorum 7 yıldır bir hattım var üzerime aldım yeni hat muamelesi yapılmış diyorsunuz fakat ben vodafonedan çıkmıyorumki başka bir operatörede gitmiyorum sadece faturasız hattımı faturalı yapmak istiyorum yani gene vodafonedayım değişen sadece bu olucak

 

sadece şunu belirticeğim bu prosedürleri kim belirliyorsa lütfen bu mesajımı onlara okutunuz

 

yada prosedür gereği budamı yasak onu öğrenebilirmiyim sizden

 

yardımlarınız için teşekkür ederim.....

 

İyi Çalışmalar

Mesaj 17 / 53 (19.143 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
1 Yıldızlı Çırak
FIRTINA20
İleti Sayısı: 5
Kayıt Tarihi: ‎09-06-2012

Ynt: Hattımı üzerime aldım keşke almasaydım

Soruma hala bir cevap alamadım ne yazıkki

Mesaj 18 / 53 (19.096 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator (Emekli)
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Hattımı üzerime aldım keşke almasaydım

Merhaba FIRTINA20,

 

Devir işlemi ardından faturalı hatta geçiş ile ilgili gerekli bilgiler burada paylaşıldı. Farklı sorun var ise tekrar iletmeni rica ederim.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


FIRTINA20 yazdı:

işte bu uygulama yüzünden mağdur durumdayım yani şunu belirtmek istiyorum 7 yıldır bir hattım var üzerime aldım yeni hat muamelesi yapılmış diyorsunuz fakat ben vodafonedan çıkmıyorumki başka bir operatörede gitmiyorum sadece faturasız hattımı faturalı yapmak istiyorum yani gene vodafonedayım değişen sadece bu olucak

 

sadece şunu belirticeğim bu prosedürleri kim belirliyorsa lütfen bu mesajımı onlara okutunuz

 

yada prosedür gereği budamı yasak onu öğrenebilirmiyim sizden

 

yardımlarınız için teşekkür ederim.....

 

İyi Çalışmalar




Mesaj 19 / 53 (19.094 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
1 Yıldızlı Çırak
Serhat1995
İleti Sayısı: 6
Kayıt Tarihi: ‎12-06-2012

Vodofone hattımı kendi üzerime alabilirmiyim ?

Merhaba, vodofone hattımı kendi üzerime almak istiyorum. 17 yaşındayım bu mümkünmüdür ? mümkünse yapmam gerekenler nelerdir ve ücret ne kadar ?
Teşekkürler . 

Mesaj 20 / 53 (19.035 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.