Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
Antalya
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎19-03-2012

Tarife Değişikliği

Sayın Yetkili;

 

Şu anda kullanmakta olduğum 55 TL tarifesi mevcut bu tarifeyi değiştirmek istiyorum bunun belli bir günü varmıdır ?

 

istediğimiz zaman değiştirdiğimizde tarifenin kalan süresi faturamıza yansıtılıyormu ?

 

cihaz tarifesinden hangi tarifeler yararlana biliyor ?

 

iyi çalışmalar dilerim.

Mesaj 1 / 19 (20.084 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.569
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

Merhaba Antalya,

 

 

Eğer hattın herhangi bir taahhütlü kampanyada değil ise, bu durumda tarife değişikliğini Anlık (hemen devreye girecek) ya da İleri tarihli (fatura kesim tarihinde) şekilde yapabilirsin.

 

Anlık değişiklik yapman durumunda, son faturana, eski tarifenin aylık sabit ücretinin tamamı ve yeni tarifenin aylık sabit ücreti fatura kesim tarihine kadar kullandığın oranda yansır. İleri tarihli değişiklik yapman durumundaysa, fatura kesim tarihinden itibaren yeni tarifen devreye girer ve faturalarına da yeni tarifenin sabit ücreti yansımaya başlar.

 

Ayrıca, birçok cihaz kampanyamız bulunmaktadır ve kampanya kapsamındaki tarifelerde de değişiklik bulunmaktadır. Bu neden ile cihaz kampanyalarımızın detaylarına buradan ulaşabilirsin.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgi için teşekkürler

 

Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 2 / 19 (20.081 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Kalfa
Faruk
İleti Sayısı: 12
Kayıt Tarihi: ‎04-03-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

tarife değişikliği yapıcaksan online self üzerinden yaparken uyarılara dikkat 30 gün içinde çift fatura yanısmasın uyarılara uyarsan sorun yok  bende yeni değiştirdim fatura kesim tarihin geçmden yapman sağlık olur

Mesaj 3 / 19 (20.055 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı (Emekli)
Ersin
İleti Sayısı: 9
Kayıt Tarihi: ‎31-03-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

 Tarife değişikliği yaparken, fatura döneminde yapman durumunda ekstra bir fatura ücretlendirmesi yaşamazsın . Ama anlık olarak değişiklik yaparsan eski kullandığın tarifenin tamamı + yeni geçtiğin tarifenin kullanacağın gün kadarını faturanda görürsün. örnek : 55 tl paketten fatura dönemine 10 gün kala 79 a geçersen o ay faturanda 55 +  79 tl nin on günlük ücreti yansır. yani  55 + 26 = 81 tl paket tutarı .

Mesaj 4 / 19 (20.010 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Kalfa
fusem
İleti Sayısı: 144
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

542 yi arayıp, 

 

yeni fatura döneminden itibaren .................... tarifesini kullanmak istiyorum demeniz yeterli. 

 

böylelikle çift paket ücreti ödemek durumunda kalmazsınız :smileywink:

Mesaj 5 / 19 (20.001 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
2 Yıldızlı Çırak
emekli
İleti Sayısı: 10
Kayıt Tarihi: ‎08-11-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

Benzer bir sorunla karşı karşıyayım.3 gündür 542 ile görüşüyoruz bana bunun mantığını anlatamadılar.Anlatamazlar da.

1-"CepAvantaj MiniHeryöne+" tarifesindeki taahhütlü süremin biteceğini bildiren mesajı aldığımda "Hesabını Bilen Midi" tarifesine geçmek istedim

2-Web işlemden fatura kesim tarihimden önce işlem yapmak istediğimde mevcut tarifemin buna uygun olmadığı ve geçiş yapamayacağım uyarısı aldım.

3-Fatura kesim tarihimden bir gün sonra işlem yaptığımda ise hiç bir uyarı vermeden tarifemin başarıyla değiştirildiği mesajı aldım.

4-Tarife değişikliğinden sonraki ilk faturamı 25 TL beklerken(çünkü 1 yıl taahhüt verdim.) 44,20 TL geldi.

5-Sistem benim gibi, başından daha önce bu tür olaylar geçmemiş birinin hata yapmasını sağlar nitelikte programlanmış.Yani bir tuzak kokusu var.

6-Vodafonu terkedip başka bir operatöre geçmedim.Hattımı kapatmadım iptal ettirmedim.Ama Vodafon'un bilgisayar yazılımı beni çift fatura ile cezalandırıyor.

Ve Vodafone çalışanları bilgisayar yazılımının insan eseri değil de ilahi bir güç olduğunu hata yapmayacağını düşünerek müşterilerin mağduriyetine sebeb olan yazılımın hatasını düzeltmeye yanaşmıyor.

Hiç kimse bana çift fatura ile cezalandırılmamın haklılığını savunmasın.

Çünkü izahı yok,mantığı yok.

Şimdi ben de Vodafon'u cezalandırmayı ve operatör değiştirmeyi düşünüyor ve araştırma yapıyorum.

Mesaj 6 / 19 (16.233 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.569
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

Merhaba emekli,

 

Senin soruna ilişkin cevap, daha önce burada yer alan konu başlığında verilmişti. Mevcut durumda işlem yapılan ekranda uyarı yer almakta olduğu için herhangi bir müdahalede bulunulamamaktadır. Ancak, eleştirin ilgili birimlerimiz ile paylaşılmıştır.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.

 

Vodafone Forum Ekibi


emekli yazdı:

Benzer bir sorunla karşı karşıyayım.3 gündür 542 ile görüşüyoruz bana bunun mantığını anlatamadılar.Anlatamazlar da.

1-"CepAvantaj MiniHeryöne+" tarifesindeki taahhütlü süremin biteceğini bildiren mesajı aldığımda "Hesabını Bilen Midi" tarifesine geçmek istedim

2-Web işlemden fatura kesim tarihimden önce işlem yapmak istediğimde mevcut tarifemin buna uygun olmadığı ve geçiş yapamayacağım uyarısı aldım.

3-Fatura kesim tarihimden bir gün sonra işlem yaptığımda ise hiç bir uyarı vermeden tarifemin başarıyla değiştirildiği mesajı aldım.

4-Tarife değişikliğinden sonraki ilk faturamı 25 TL beklerken(çünkü 1 yıl taahhüt verdim.) 44,20 TL geldi.

5-Sistem benim gibi, başından daha önce bu tür olaylar geçmemiş birinin hata yapmasını sağlar nitelikte programlanmış.Yani bir tuzak kokusu var.

6-Vodafonu terkedip başka bir operatöre geçmedim.Hattımı kapatmadım iptal ettirmedim.Ama Vodafon'un bilgisayar yazılımı beni çift fatura ile cezalandırıyor.

Ve Vodafone çalışanları bilgisayar yazılımının insan eseri değil de ilahi bir güç olduğunu hata yapmayacağını düşünerek müşterilerin mağduriyetine sebeb olan yazılımın hatasını düzeltmeye yanaşmıyor.

Hiç kimse bana çift fatura ile cezalandırılmamın haklılığını savunmasın.

Çünkü izahı yok,mantığı yok.

Şimdi ben de Vodafon'u cezalandırmayı ve operatör değiştirmeyi düşünüyor ve araştırma yapıyorum.




Mesaj 7 / 19 (16.204 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
2 Yıldızlı Çırak
emekli
İleti Sayısı: 10
Kayıt Tarihi: ‎08-11-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

Cevabınız için teşekkürler.Ancak aptal yerine konulma duyusunu ortadan kaldırmıyor.

Artık kendime söz verdim.Telefonla veya internetle abonelik işlemi yapmayacağım.Bizzat işlem merkezine gidip işlemleri yaptırmak gerekiyor.Hiç olmazsa karşınızda aptal bir makine ya da hep aynı şeyleri telefonda size tekrarlayan papağan müşteri temsilcisi yerine göz teması da kurabileceğiniz gerçek bir insan olur.

 

Burada bir sorum daha olacak size:Kullandığım hat oğlumun adına kayıtlı ve ben üzerime almak istiyorum.Dün BTK nın 26.09.2012 gün ve 2012/DK-14/453 sayılı kararına istinaden  kullandığım hattı üzerime almak için gittiğim Vodafone işlem merkezi bu isteğimi kabul etmedi.Oğlumla birlikte müracaat etmem gerektiğini söylediler.Halbuki kararı ve ekinde yer alan taahhütname örneğini okuduğumda oğlumun olmasına gerek olmadığı ortaya çıkıyor.Sizin bu konudaki uygulamanızı öğrenmek isterim.

Bu arada oğlum benden 1200 km uzakta ve yakın zamanda bir araya gelme ihtimalimiz görünmüyor.

Mesaj 8 / 19 (16.075 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı
SemaA
İleti Sayısı: 109
Kayıt Tarihi: ‎13-03-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

[ Düzenlendi ]

Merhaba emekli,

 

01.10.2013 tarihine kadar hattını ücretsiz olarak devir alabilirsin. 

Hat yasal sahibi olmadan da ücretsiz devir işlemi yapabilirsin.

İşlem yapmayan bayi adını 542 Vodafone Müşteri Hizmetlerine bildirmen durumunda gerekli aksiyonlar alınır.

 


emekli yazdı:

Cevabınız için teşekkürler.Ancak aptal yerine konulma duyusunu ortadan kaldırmıyor.

Artık kendime söz verdim.Telefonla veya internetle abonelik işlemi yapmayacağım.Bizzat işlem merkezine gidip işlemleri yaptırmak gerekiyor.Hiç olmazsa karşınızda aptal bir makine ya da hep aynı şeyleri telefonda size tekrarlayan papağan müşteri temsilcisi yerine göz teması da kurabileceğiniz gerçek bir insan olur.

 

Burada bir sorum daha olacak size:Kullandığım hat oğlumun adına kayıtlı ve ben üzerime almak istiyorum.Dün BTK nın 26.09.2012 gün ve 2012/DK-14/453 sayılı kararına istinaden  kullandığım hattı üzerime almak için gittiğim Vodafone işlem merkezi bu isteğimi kabul etmedi.Oğlumla birlikte müracaat etmem gerektiğini söylediler.Halbuki kararı ve ekinde yer alan taahhütname örneğini okuduğumda oğlumun olmasına gerek olmadığı ortaya çıkıyor.Sizin bu konudaki uygulamanızı öğrenmek isterim.

Bu arada oğlum benden 1200 km uzakta ve yakın zamanda bir araya gelme ihtimalimiz görünmüyor.




 


Mesaj 9 / 19 (16.064 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
2 Yıldızlı Çırak
emekli
İleti Sayısı: 10
Kayıt Tarihi: ‎08-11-2012

Ynt: Tarife Değişikliği

musterihizmetleri@vodafone.com 'a mesaj atarak da sormuştum.Şöyle cevap verdiler:

"Devir işlemleri  sadece açık hatlar olarak adlandırılan hatlar için geçerli olmakta olup, devir işleminizi hat sahibi ile birlikte gerçekleştirebilirsiniz."

Şimdi ben ne yapacağım?Oğlumun adına kayıtlı hattı ben kullanıyorum.Oğlum benden 1200 km uzakta.Yakında gelme durumu da yok.Bu işi de bir an önce halletmek istiyorum.

Mesaj 10 / 19 (15.712 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.