Faturalı

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
2 Yıldızlı Çırak
Kursad
İleti Sayısı: 13
Kayıt Tarihi: ‎08-04-2012
Kabul Edilen Çözüm

Müşteri Temsilcisi ile Vodafone Cep merkezi arasındaki Tutarsızlık.

[ Düzenlendi ]

Merhaba Hattımı Turkcell'den Vodafone 'a dün taşımış bulunmaktayım , ve BB. 9300 Kampanyasına dahil olucağım.

 

Yalnız şöyle bir sıkıntı yaşadım  ,

 

Vodafone Cep merkesi Küçükyalı/MALTEPE İSTANBUL  ..******'e gittim , Öncelikle Benden 12 aylık bir ücretin taksitli yada peşin olarak Kredi kartımdan çekileceğini söylediler.Kabul ettim ,

 

12 Aylık Taksidin peşin yada taksitli çekiminin tutarı sizce nedir ?
Tarifeyi Ele alırsak ; 12* 25 : 300 TL
Cihaz Ücretini ele alırsak : 12*16,9 : 202,80 Kuruş yapar.

 

Benden ya 300 TL çekilecek yada 202,80 kuruş çekilecek.Gittiğim zaman Bana 360 TL ücret çekileceğini söylediler şoke oldum açıkcası , kontrol ettiler 360 TL çekileceğinin doğru olduğunu söylediler. Bende Eve gelip  Vodafone Müşteri temsilcisini arayıp işin aslını öğrenmek istedim . vodafone Müşteri temsilcisi Bana 202,80 Kuruş ücret kesilceğini buda telefonun ilk 12 aylık taksidi olduğunu belirtti Bunun aksi hali kesinlikle olmadığını belirtti ve Benden 360 Tl isteyen yerin hangi cep merkezi olduğunu ve benim telefon numaramı istedi. Şimdi tekrar Cep merkezine gitmemi 202,80 kuruş haricinde fazla para isterlerse ordan müşteri temsilcisini aramalarını söylememi istediler. Aynı şekilde Cep merkezine gittim , dedim tutarda yanlışlık var müşteri temsilcisi ile konuştum  , bana yanlış ücret söylediğini söylediler dedim eğer hala fazla ücret almaya çalışırsanız müşteri temsilcisini aramanız gerektiğini söylememi istediler dedim. Cep merkezi fiyatı tekrar kontrol ettiler ve 360 TL yerine 300 Tl olduğunu söylediler ama daha önce 360 Tl alınıyordu 1 ay daha uzatıldı 300 TL ye çekilde ilk ödeme dediler.

360 TL diyen cep merkezi şimdi 300 Tl olduğunu idda ediyor Yanlış söylemişiz diyorlar ama kesinlikle 202,80 kuruş olamaz dediler 300 Tl ödüyeceksiniz dediler.

Ben Cep merkezine Müşteri temsilcisini aramasını istedim.

 

Cep merkezi müşteri temsilcisini aramak istemedi , Müşteri temsilcisinin Taşeron firma olduğunu söyleyerek bu konuda bilgi sahibi olmadıklarını idda ettiler ve cep telefonundan Vodafone üst yöneticilerinden birini arıyacaklarını bu şekilde kesin bilgiye ulaşmış olcaklarını söylediler.

 

Cep telefonlarından bir numara çevirdiler ve karşıdaki kişi 300 TL diyor dediler kesin ve net bilgildir dediler.

 

Sormak istediğim sorular şunlar.

 

Müşteri temsilcisi Taşeron firma olarak cep merkezlerinin gözünde hiç bir şey bilmeyen bir yapı mıdır ?
Cep merkezi kafasına göre mi hareket etmektedir ?
Bu kampanyada kredi kartından çekilecek olan tutar nedir ?

Ben sizin bu bilgisizliğinizden dolayı hem zaman kaybı yaşamak hemde cep merkezinde rezil olmak zorunda mıydım ? Kedimi cep merkezini kandırmaya çalışıyormuş gibi hissettim.

 

Daha Vodafone geçeli saatler olmada dakika 1 gol 1 olmak zorunda mıydı ? Bu işin aslı astarı nedir müşteri temsilcisinin bilgisizliğinden dolayı ben Cep merkezine mahçup ve rezil mi oldum yoksa cep merkezi kafasına göre mi ücret kesiyor?


Mesaj 1 / 3 (6.083 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Ustabaşı
HamdullaH
İleti Sayısı: 4.524
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: Müşteri Temsilcisi ile Vodafone Cep merkezi arasındaki Tutarsızlık.

Blackberry 9300 genç avantaj tarifesinde toplamda 300 tl/12 olarak çekiliyor.aylık 25 tl ye denk geliyor.12 ay boyunca 16,90b tl cihaz taksidi olarak geri kalan 8,10 tl ise 12 ay boyunca faturandan avans olarak düşüm yapılıyor.Doğru işlem bu şekildedir.

Mesaj 2 / 3 (6.061 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Yusuf
İleti Sayısı: 8.390
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Müşteri Temsilcisi ile Vodafone Cep merkezi arasındaki Tutarsızlık.

Merhaba Kursad,

 

Şikayetin ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğumuz için sana özel mesaj gönderdim. Kontrol edebilir misin?

 

@Hamdullah, verdiğin doğru bilgiden dolayı teşekkürler :smileyhappy:

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 3 / 3 (6.050 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.