Faturalı

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Kalfa
burakkolutek
İleti Sayısı: 22
Kayıt Tarihi: ‎08-04-2012
Kabul Edilen Çözüm

GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

MERHABA arkadaşlar ben anlamıyorum kalan bakiyem neden 3 vyea 4 güne bir görünüyor neden anlık göremiyoruz. ben yanlış yerden mi sorguluyorum özet yazıp 7048 gönderiyorum yine aynı . ne yapmam lazım bu konuda  ? teşekürr edrim

Mesaj 1 / 18 (170.481 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Ustabaşı
HamdullaH
İleti Sayısı: 4.909
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

*456#1116#  yapıp sorgulayabilirsin.veya OZET 7048 e sms atıp sorgulayabilirsin.ayrıca son 48 saatlik yaptığın görüşmeler bazalınmadan sorgulamasını alabilirsin.bunun dışında sürenin %80 veya %100 e ulaştığın zaman bilgi mesajı geliyor

Mesaj 2 / 18 (170.468 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Kalfa
burakkolutek
İleti Sayısı: 22
Kayıt Tarihi: ‎08-04-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

ya işte onları yapıyorum ama 3 gündür aynı 3 gündür konuşup sms atıyorum hala aynı güncellenmiyor

Mesaj 3 / 18 (170.453 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.224
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

Merhaba burakkolutek,

 

Süre sorgulama işlemlerinde şu an için çalışma söz konusudur. Çalışma tamamlanana kadar sana gönderilen bilgilendirme SMS'lerini dikkate almanı rica ederim.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 


burakkolutek yazdı:

ya işte onları yapıyorum ama 3 gündür aynı 3 gündür konuşup sms atıyorum hala aynı güncellenmiyor


 

Mesaj 4 / 18 (170.433 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Kalfa
burakkolutek
İleti Sayısı: 22
Kayıt Tarihi: ‎08-04-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim işallah bu sorunu bir an önce cözerler..bizde ona göre hareket ederiz

Mesaj 5 / 18 (170.428 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
graveaccept
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎04-09-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

ya bu ne kadar sürecek bir çalışma? insanlar faturayı aşsın diye yaptığınıza bak. bunları her operatör anlık gösteriyor. sizin diğer operatörlerden teknolojik olarak aşağı yanınız yok. az önce müşteri hizmetlerini aradım 2 kez. ikisi de sadece son 48 saati görebilirsiniz dedi. ya ben son 48 saatte ne yaptım ne ettim belli değil ki. anlık bilgi istiyorum. siz çalışma söz konusudur diyorsunuz bakalım daha ne kadar sürecek bu çalışma

Mesaj 6 / 18 (170.365 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Kalfa
Eenescimen
İleti Sayısı: 156
Kayıt Tarihi: ‎09-03-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA


graveaccept yazdı:

ya bu ne kadar sürecek bir çalışma? insanlar faturayı aşsın diye yaptığınıza bak. bunları her operatör anlık gösteriyor. sizin diğer operatörlerden teknolojik olarak aşağı yanınız yok. az önce müşteri hizmetlerini aradım 2 kez. ikisi de sadece son 48 saati görebilirsiniz dedi. ya ben son 48 saatte ne yaptım ne ettim belli değil ki. anlık bilgi istiyorum. siz çalışma söz konusudur diyorsunuz bakalım daha ne kadar sürecek bu çalışma




OZET yazıp 7048'e göndererek yada self servis üzerinden sorgulama yapabilrsin.

Anlık sorgulama ise Sadece Vodafone'de  olan Hesabını Bilen Tarifelerde ve Avea'nın Android ve İphone'de olan Online İşlemler ve Vodafone'nin Self servis uygulaması üzerinden yapılabilmektedir.

Mesaj 7 / 18 (170.355 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Çırak
sekiz
İleti Sayısı: 46
Kayıt Tarihi: ‎06-09-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

Bu konuda sıkıntısı olan arkadaşlarla aynı durumdayım. Üç aydır 500 dk ücretsiz heryöne görüşme hakkımı aşmamdan dolayı fazla para ödüyorum vodafone'a. "Görüşme hakkını aştıysan ekstra parayı ödeyeceksin, niçin sorun yapıyorsun ki" diyebilir sayın vodafone forumu yöneticileri; fakat vodafone'un güvenilirliğini ciddi şekilde sorgulamamı gerektiren neden 3 aydır bitmek bilmeyen "kalan dakika ve sms sorgula sistemi çalışmaları"dir. Bu kadar basit bir çalışmayı 3 aydır çözemeyen uluslararası platformda iletişim alanında söz sahibi bir kuruma diyecek söz bulamıyorum. 7048'e atılan dk-sms-fatura özeti sorgulama mesajına vodafone tarafından gelen cevap anlık dk-sms durumunu kasıtlı olarak göstermiyor; böylece vodafone denilen sözde bilişim-iletişim şirketi olacak kurum da insanların 48 saatte ekstradan yaptığı her dk'yı 0,41tl olarak ücretlendiriyor. Bireysel olarak bakılınca faturanıza, tarifenizin üzerinden fazladan 5-10 tl yansımış olabilir, bu kadar sorun edilecek bir miktar gibi gelmeyebilir bazı arkadaşlara; fakat tüm kullanıcıları hesaba katınca vodafone'un kasıtlı geciktirdiği bu dk-sms sorgulama yapılanması çalışmalarından dolayı çok büyük miktarlarda kar ettiğini görebilirsiniz. Bu konuda acilen gereğinin yapılmasını, ve bu mesajıma cevap olarak "7048'e dk-sms-ozet  ya da *456#1116# yi tuşlayın ya da şu an ciddi bir altyapı çalışması var dememenizi öneriyorum; çünkü durumdan dolayı çok sinirliyim, insanları bu şekilde oyalayarak elde ettiğiniz karı arttırmaya,bizleri aptal yerine koyarak oyalamaya hakkınız yok. 

Mesaj 8 / 18 (170.289 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
MehmetA
İleti Sayısı: 11.224
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

Merhaba sekiz,

 

Öncelikle Vodafone' un müşteri memnuniyeti ilkesini baz aldığını ve yüksek kalitede iletişim hizmeti sağlamayı hedeflediğini belirtmek isterim. Bu anlamda bize ulaşan her türlü talep ve şikayetler önem taşımakta olup, hassasiyetle değerlendirilmektedir.

 

Mevcut servislerimiz üzerinde dönem dönem ihtiyaca göre değişiklikler yapılmakta ve abonelerimizin beğenisine sunulmaktadır.. Ayrıca, sorgulama servisi ile ilgili iletmiş olduğun eleştiriyi ilgili birimlerimiz ile paylaşıyoruz. Servisler üzerindeki değişiklikler web sitemiz üzerinden ve Vodafone Forum'dan paylaşılmaktadır. Takipte kalmanı öneririm. :smileywink:

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 


sekiz yazdı:

Bu konuda sıkıntısı olan arkadaşlarla aynı durumdayım. Üç aydır 500 dk ücretsiz heryöne görüşme hakkımı aşmamdan dolayı fazla para ödüyorum vodafone'a. "Görüşme hakkını aştıysan ekstra parayı ödeyeceksin, niçin sorun yapıyorsun ki" diyebilir sayın vodafone forumu yöneticileri; fakat vodafone'un güvenilirliğini ciddi şekilde sorgulamamı gerektiren neden 3 aydır bitmek bilmeyen "kalan dakika ve sms sorgula sistemi çalışmaları"dir. Bu kadar basit bir çalışmayı 3 aydır çözemeyen uluslararası platformda iletişim alanında söz sahibi bir kuruma diyecek söz bulamıyorum. 7048'e atılan dk-sms-fatura özeti sorgulama mesajına vodafone tarafından gelen cevap anlık dk-sms durumunu kasıtlı olarak göstermiyor; böylece vodafone denilen sözde bilişim-iletişim şirketi olacak kurum da insanların 48 saatte ekstradan yaptığı her dk'yı 0,41tl olarak ücretlendiriyor. Bireysel olarak bakılınca faturanıza, tarifenizin üzerinden fazladan 5-10 tl yansımış olabilir, bu kadar sorun edilecek bir miktar gibi gelmeyebilir bazı arkadaşlara; fakat tüm kullanıcıları hesaba katınca vodafone'un kasıtlı geciktirdiği bu dk-sms sorgulama yapılanması çalışmalarından dolayı çok büyük miktarlarda kar ettiğini görebilirsiniz. Bu konuda acilen gereğinin yapılmasını, ve bu mesajıma cevap olarak "7048'e dk-sms-ozet  ya da *456#1116# yi tuşlayın ya da şu an ciddi bir altyapı çalışması var dememenizi öneriyorum; çünkü durumdan dolayı çok sinirliyim, insanları bu şekilde oyalayarak elde ettiğiniz karı arttırmaya,bizleri aptal yerine koyarak oyalamaya hakkınız yok. 


 

Mesaj 9 / 18 (170.268 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Çırak
sekiz
İleti Sayısı: 46
Kayıt Tarihi: ‎06-09-2012

Ynt: GENÇ AVANTAJ KALAN DAKİKA VE SMS SORGULAMA

Sayın MehmetA,

 

Geri dönüş yaptığınız için teşekkürler; fakat, anlayamadığım nokta Temmuz2012 başında Vodafone yetkilisi ile telefonda yaptığım konuşmaya göre bahsi geçen çalışma en az 3 aydır sürmekte. Vodafone gibi bir şirketin bu kadar basit bir sistem kurmak için 3aydır çalışmalarımız sürüyor,  takipte kalmanızı öneririz" demesi benim hiçbir sorunumu çözmüyor. İyi hizmet verebilmek için müşterilerinizin sorunlarını çözmenizi tavsiye ederim. Sizin ve daha önce konuşmuş olduğum ilgili kişilerin söylediği "takipte kalın" durumunu çözüm olarak kabul etmiyor ve bu durumdan rahatsız olan arkadaşlarında ilgili yerlere bu sorunu dile getirip düzeltilmesi doğrultusunda baskı yapmalarını öneriyorum. Aksi takdirde bu altyapı çalışmasının aylarca uzaması kaçınılmaz olacak gibi görünüyor.

Mesaj 10 / 18 (170.265 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.