Diğer Popüler Markalar

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
1 Yıldızlı Çırak
sx1k
İleti Sayısı: 6
Kayıt Tarihi: ‎06-03-2012

teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

Türkiyede hizmet veren en kötü müşteri hizmetleri ve servis olan bir firma olan teleservice'e firması.Telefonla arayınca en az 10 kişi bekliyoruz.ortalam 30-40 dk'da sıra geliyor.Cihaz servise gidince en az 3-4 gün kayıt süresinde geçiyor.Yapılan işlem cihazın durumu nerede olduğu bilgileri sisteme cihaz teslim edilmeye yakın işleniyor.Mail tıldığında cevap bil vermiyorlar.Açıkçası hizmeti en kötü olan bu firma satılan cihazların yetkili servisliği nasıl alıyor.Cihazın arızasını bile uyduruyorlar,vodafone yetkilileri bu konu çok önemli ve sıkıntı verici bir konudur bunu en azından çözün ve kvk,genpa yada başarı ile anlaşın en azından sattığınız cihazların yedek parçalrını tedarik edebilsinler....

Mesaj 1 / 13 (77.165 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Çırak
borhan
İleti Sayısı: 44
Kayıt Tarihi: ‎04-04-2012

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

ben de aynı sorunu yaşıyorum. 2 aydır telefon serviste. muhatap yok. herkes kör dilsiz sağırı oynuyor. 2 yıl taahhüt verip aldık, vodafone yapacağın bu muydu.

 

Mesaj 2 / 13 (77.121 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Çırak
borhan
İleti Sayısı: 44
Kayıt Tarihi: ‎04-04-2012

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

1630 şikayetle en fazla şikayet edilen ürün sıralamasında en önlerde teleservice. ve sikayetlerin yüzde 99.9 u çözümlenememiş. kaynak sikayetvar.

 

 

Mesaj 3 / 13 (77.081 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Çırak
borhan
İleti Sayısı: 44
Kayıt Tarihi: ‎04-04-2012

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

vodafone 2 yıl taahhütleri aldı. 55*24 1320 lira taahhüt verdim ben. böyle kaymak kazancı bırakır mı. telefonun maliyeti yüz tl olsa 1220 lira kazanç. neden vatandaşın sorunuyla uğraşssın vodafone. insana değer veren bir şirket olsa biz operatörüz teleservice ile muhatap olun diye başından atar mı. cevabı vermeye az kaldı 10 ay sonra 8 şubat 2013 te bekliyorum. yakınlarımdan 3 ünü baska operatörlere geçirttim. sıra kendimde.

 

Mesaj 4 / 13 (77.080 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Kalfa
fusem
İleti Sayısı: 144
Kayıt Tarihi: ‎03-03-2012

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

en son işim düştüğünde cihazı tamir edip beklemeye almışlardı. servise gitmesem telefon yatacak orda günlerce...

 

kurumsal firma, "cihazınız tamir edildi, servisimizden alabilirsiniz" mesajı atmaktan aciz.

 

mümkün olduğunca uzak durun...

Mesaj 5 / 13 (77.068 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
5 Yıldızlı Çırak
borhan
İleti Sayısı: 44
Kayıt Tarihi: ‎04-04-2012

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

vodafone bu iğrenç servisle çalışarak ve türkiyede parçası olmayan telefonları 2 yıl taahhüt karsılığında vererek aslında kendini bitiriyor. Cem uzan dönemini arar olduk o kadar kötü.

Mesaj 6 / 13 (77.056 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
2 Yıldızlı Çırak
4you007
İleti Sayısı: 11
Kayıt Tarihi: ‎20-04-2012

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

Bir kere olay baştan yanlışla başlıyor.Telefonolayı.Düşünebiliyormusunuz tüm Tüm Türkiye için bir tek telefonvar.Örneğin Mardindeki bir vatandaş şehrindeki yetkili servise ulaşmak için İstanbuldaki bu tekhattı arayacak.Minimum bir saate yakın beklemeyi garanti ediyorum.Bari bekledi bukadar bir sonuç alabilirmi?hiç zannetmiyorum.Ayrıca aldığım smart tab 10için geçen gün Maltepedeki servise gittim.Bana ne dediler biliyormusunuz inanamıyacaksınız.Efendim aslında yetklli servis değillermiş yanlışlıkla yetkili servis diye bültende çıkmışlarmış.Varın yorumuda sizler yapın.
Mesaj 7 / 13 (77.008 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
cng3
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎25-02-2013

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

11/2/2013 tarihli servis fişiyle teleservice firmasına gönderdiğim yeni iphone 5 64 gb siyah cihazımın değişim kararı çıktığı ve değişim cihazı beklediği teleservice firmasının internet sitesindeki ilgili bölümünden öğrendim.ancak cihazın nezaman geleceğine dair bir bilgi yoktu.bununla ilgili olarak başvurabileceğim kişi yada kurum bulamadım.servis firmasının şikayet ve öneriler kısmına bunu yazmak istediğimde ise daha garip bir durumla karşılaştım:sistem hatası veriyor ve tekrar denediğimde ise 58 dakika sonra tekrar deneyebilirsiniz diyordu...telefonlarda sesli yanıt sistemi yetersiz veşikayet kısmı ise hiç çalışmıyor,acaba  benim suçum 3000 tl bir fiyata cep telefonu almammı yoksa vodafone markasına duyduğum güven mi ??  saygılarımla

Mesaj 8 / 13 (72.330 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Müge
İleti Sayısı: 7.538
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

Merhaba cng3,

 

Hattınla ilgili detaylı bilgiye ihtiyacımız olduğundan sana özel mesaj gönderdik. Kontrol eder misin?


Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz...


Vodafone Forum Ekibi

Mesaj 9 / 13 (72.325 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Koko
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎18-05-2013

Ynt: teleservice yetkili servis standardına uyuyormu?

Böyle rezil bir servis yok, iphone 5 32GB telefonum gönderildi 4-5gün oldu daha kayıt bile açılmadı, kafa buluyorlar sanki. Vodafone bu servisten vaz geçmedikten sonra daha yeni bir cihaz almam Vodafone'dan. Sadece Vodafone da değil başka cihazlarla ilgili de yaşadım Teleservice'ten bu sıkıntıları. Açıkcası ne şart olursa olsun Teleservice'ten desteği olduğunu bilseydim garantili ürünlerin, hayatta yeltenmezdim ki sormak aklıma gelmedi o vakit

Mesaj 10 / 13 (33.435 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.