Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
SemihOzer
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎23-08-2013

BIS sorunu

[ Düzenlendi ]

 

İyi günler

Bugün saat 15:00 civarı vodafone shopa gittim bis paketi yaptırmak istediğimi belirttim bis ayarlarım olup olmadığını sordular yok olduğunu belirttim ve sistemden ayarları yolladıklarını ve müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini belirttiler. Saat 15:45 civarı müşteri hizmetlerini aradım ve bis paketi tanımlattım hattıma mesaj geldikten sonra kullanmaya başlayabileceğimi söylediler. Saat 16:03de sms yoluyla bis paketimin tanımlandığı hakkında bilgi verildi. kullanmaya başladım whatsapp foursquare ve yüklü gelen facebooka girdim.saat 16:13te hattınızda krediniz bitmiştir mesajı geldi. hattımda 1.50tl varken baktığımda -6 tl kalmıştı.ondan sonra saat 16:41de blackberryden mesaj geldimobil cihazınız kablosuz iletişim şebeksine kaydoldu diye.ama şuan bis üzerinden de internete giremiyorum. Şuan aldığım mesaj tanımlanamayan veri planındasınız servis sağlayıcıyla görüşünüz diye.

Mesaj 1 / 3 (780 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
SemihOzer
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎23-08-2013

Ynt: BIS sorunu

Şu an aldığım mesaj değişti 3G aktif ve telefonum full seviyede çekmesine rağmen internete girmeye çalışırken İsteğinizi işlemek için şebeke kapsama alanı yetersiz. Lütfen sonra deneyin. diye mesaj alıyorum Üsttede BIS logosu çıkmıyor wi-fi üzerinden bağlandığımda BIS logosu çıkıyor.

Mesaj 2 / 3 (770 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Vodafone Çalışanı
Müge
İleti Sayısı: 7.603
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: BIS sorunu

Merhaba SemihOzer,

 

BIS Paketi'n sonrasında ücretlendirilmenin nedeni erişim noktası sorunu olarak görünmektedir. BIS apn yerine internet ya da Vodafone Live apn ile bağlantı kurmuş olabilirsin. Dilersen yalnızca BlackBerry apn üzerinden bağlantı kurmanı sağlayabiliriz. İşlemlerin için bana buradan ulaşabilirsin.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkürler.

Vodafone Forum Ekibi

 

 


SemihOzer yazdı:

 

İyi günler

Bugün saat 15:00 civarı vodafone shopa gittim bis paketi yaptırmak istediğimi belirttim bis ayarlarım olup olmadığını sordular yok olduğunu belirttim ve sistemden ayarları yolladıklarını ve müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini belirttiler. Saat 15:45 civarı müşteri hizmetlerini aradım ve bis paketi tanımlattım hattıma mesaj geldikten sonra kullanmaya başlayabileceğimi söylediler. Saat 16:03de sms yoluyla bis paketimin tanımlandığı hakkında bilgi verildi. kullanmaya başladım whatsapp foursquare ve yüklü gelen facebooka girdim.saat 16:13te hattınızda krediniz bitmiştir mesajı geldi. hattımda 1.50tl varken baktığımda -6 tl kalmıştı.ondan sonra saat 16:41de blackberryden mesaj geldimobil cihazınız kablosuz iletişim şebeksine kaydoldu diye.ama şuan bis üzerinden de internete giremiyorum. Şuan aldığım mesaj tanımlanamayan veri planındasınız servis sağlayıcıyla görüşünüz diye.




Mesaj 3 / 3 (769 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.