Apple

Vodafone Forum’da Ara:
Yanıtla
Çırak
Hande4
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎22-06-2013

Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

Yaklaşık 15 gün önce bir Vodafone bayiinden iphone 5 aldım fakat telefonumda sürekli şarj sorunu yaşıyorum.Prize taktığımda telefon şarj olmuyor.Daha yeni aldığım telefonda böyle bir sorun nasıl mümkü olabilir anlamıyorum.Yenisiyle değiştirmek için ne yapmam gerekiyor
Mesaj 1 / 16 (7.616 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Yusuf
İleti Sayısı: 8.222
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

Merhaba Hande4,

 

Öncelikle cihazını farklı bir şarj cihazı ile denemeni öneririm. Sorunun devam ediyor ise cihazının servise gitmesi gerekir. Cihazın onarımı, değişimi gibi işlemler yetkili servis tarafından gerçekleştirilir. Cihazını servise nasıl göndereceğine dair bilgiye buradan ulaşabilirsin. 

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 


Hande4 yazdı:
Yaklaşık 15 gün önce bir Vodafone bayiinden iphone 5 aldım fakat telefonumda sürekli şarj sorunu yaşıyorum.Prize taktığımda telefon şarj olmuyor.Daha yeni aldığım telefonda böyle bir sorun nasıl mümkü olabilir anlamıyorum.Yenisiyle değiştirmek için ne yapmam gerekiyor



Mesaj 2 / 16 (7.607 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Hande4
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎22-06-2013

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

İyi de ben bu telefonu 15 gün önce 2 bin liradan fazla para vererek aldım.Garantiyle uğraşmak istemiyorum siz bana bozuk mal sattınız!
Mesaj 3 / 16 (7.603 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Moderator
Müge
İleti Sayısı: 7.538
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

Merhaba Hande4,

 

Yusuf yukarıda gerekli yönlendirmeyi yapmış. Farklı bir şarj cihazında denediğinde sorun devam ediyorsa sorun cihazdadır ve Teleservice'e gönderilmesi gerekmektedir. Ancak, sorun şarj cihazında da olabilir ve bu durumda faturanla beraber şarj cihazını göndermen halinde gerekli değişimi yine Teleservice yapıyor olacaktır.

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz.

 

Vodafone Forum Ekibi

 


Hande4 yazdı:
İyi de ben bu telefonu 15 gün önce 2 bin liradan fazla para vererek aldım.Garantiyle uğraşmak istemiyorum siz bana bozuk mal sattınız!



Mesaj 4 / 16 (7.591 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Hande4
İleti Sayısı: 4
Kayıt Tarihi: ‎22-06-2013

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

Biz bozuk satarız uğraşmak sizin işiniz diyosunuz yani.Garantiye gönderin demek çok yardımcı oldu sağolun!
Mesaj 5 / 16 (7.573 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
beyuluc
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎09-09-2013

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

merhabalar bende vodafonedan aldığım iphone 5 cihazımı 3 ay kullandım şarj sorunu çıktı ve telefon şarj olmuyor bu nasıl bir iştir anlamadım insan parasıyla rezil oluyor böyle rezillik görmedim teleservice gönderdim 20 gündür telefon bekliyorum ve halen gelicek sözde değişim yapacaklar işlerim bilgilerim hep bu telefondaydı işyerinden kovuldum bu rezillikten dolayı...
Mesaj 6 / 16 (5.296 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
Serap
İleti Sayısı: 5.559
Kayıt Tarihi: ‎20-02-2012

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

Merhaba beyuluc,

 

Konuyla ilgili cihazının teknik servisi Teleservice ile görüşmen gerekiyor. Cihazların teknik durumlarıyla Vodafone'nun anlaşmalı olduğu ve Vodafone'dan bağımsız olan Teleservice Şirketi ilgilenmektedir.

 

Vodafone Forum'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkürler.

 

 

Vodafone Forum Ekibi

 


beyuluc yazdı:
merhabalar bende vodafonedan aldığım iphone 5 cihazımı 3 ay kullandım şarj sorunu çıktı ve telefon şarj olmuyor bu nasıl bir iştir anlamadım insan parasıyla rezil oluyor böyle rezillik görmedim teleservice gönderdim 20 gündür telefon bekliyorum ve halen gelicek sözde değişim yapacaklar işlerim bilgilerim hep bu telefondaydı işyerinden kovuldum bu rezillikten dolayı...



Mesaj 7 / 16 (5.288 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Cagataycil
İleti Sayısı: 1
Kayıt Tarihi: ‎18-10-2013

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

Ya varya nekadar saçma sapan bir milletiz arkadaslar tabiki telefonu garantiye göndermek senin isin .napcak vodafone gelip sana bide muamelemi yapacak memnun degilsen Apple alma ozaman GSM şirketi telefon üretmiyor başka markanın ürünümü satıyor .ne yurt dışında ne dünyada bunun ornegi yok zaten telefon alıyorsunuz bozuluyor al benim telefonumu yap diye GSM şirketine götürüyorsunuz adamlar guler bikere.migrostan diyelimki UFO soba aldın ve elektrikli soba patlayip yüzünü yaktı pardon ama kimi dava edeceksin üreticiyimi migrosumu?he sen ilâda satanı diyorsan tabiki edebilirsin. Ama ne hukukta bede yasada asla haklı görünmesin o yüzden biraz mantığımızda hareket etmemiz lazım 2 bin tl'lik telefon aldık diye 2 milyar dolAr yatırım yapmışsınız gibi hareket etmemiz gerekiyo bence. Ama maaşın askeri ücretine sen 2-3 aylık parani tutup buna yatirisan diyecek lafım zaten yok :smileysad: Saygilar
Mesaj 8 / 16 (3.767 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Çırak
Gebureal
İleti Sayısı: 2
Kayıt Tarihi: ‎30-10-2013

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

Hayırlı günler

 

Dün bu sayfaya bir yazı bıraktım, hem son mesaja ilişkin, hemde servis, tüketici ve satıcı algısı üzerine.

Ne yazık ki, sizler tarafından mesajım silinirken, edeptan ve adaptan uzak olan bir kullanıcının sizden yanlı olan mesajı durmakta.

 

Dün iletmiş olduğum mesajın ekran görüntülerini almıştım, gerekirse Datalarınıza ulaşmak adına kanunu yaptırıma kadar gideceğim.

Bu ülkede sizlerin, isz olması için yıllardır emek veren ve sizlerin ekmek yemesine bir nebzede olsa katkısı olan, Bilgisayar Yüksek Mühendisi + Yazılım Mühendisi bir Akademisyen olarak, tüm imkanlarımı kullanıp, bu bu haksız tavrınızı ifşa edeceğim.

 

Yazıklar olsun, bu mecra sizlerin babanızın istediği atı koşturacağı bir mecra değil, bizlere daha sağlıklı hizmet vermeniz için sunulmuş bir mecradır.

Mesaj 9 / 16 (3.325 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.
Admin
İrem
İleti Sayısı: 139
Kayıt Tarihi: ‎21-02-2012

Ynt: Yeni aldığım iphone 5 şarj olmuyor!

Merhaba Gebureal,

 

Kullanıcılarımızın daha iyi bir forum deneyimi yaşaması için Vodafone Forum'un kuralları bulunuyor. Konu ne olursa olsun forum kurallarına aykırı bir durum yaşanmadıkça iletilerinizi silmiyoruz ve sizlere kuralları hatırlatma ihtiyacı duymuyoruz. Silinen iletini incelediğimizde farklı bir kullanıcıyı küçük düşürebilecek bir ifade olduğu konusunda fikir birliğine vardık ve polemik yaratmamak adına bu iletiyi silme kararı aldık. Vodafone Forum kurallarına buradan ulaşabilirsin. Ayrıca kafana takılan bir yer olursa sana yardımcı olabilirim.

 

 

Vodafone Forum'da olumsuz eleştirilere de açığız. Bu başlıktaki yorumların da bunun bir göstergesi olduğunu düşünüyorum. Forumu incelersen silinmeyen daha bir çok eleştiriyi görebilirsin.

 

 

Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederim.

 

Vodafone Forum Ekibi

 

 

 


Gebureal yazdı:

Hayırlı günler

 

Dün bu sayfaya bir yazı bıraktım, hem son mesaja ilişkin, hemde servis, tüketici ve satıcı algısı üzerine.

Ne yazık ki, sizler tarafından mesajım silinirken, edeptan ve adaptan uzak olan bir kullanıcının sizden yanlı olan mesajı durmakta.

 

Dün iletmiş olduğum mesajın ekran görüntülerini almıştım, gerekirse Datalarınıza ulaşmak adına kanunu yaptırıma kadar gideceğim.

Bu ülkede sizlerin, isz olması için yıllardır emek veren ve sizlerin ekmek yemesine bir nebzede olsa katkısı olan, Bilgisayar Yüksek Mühendisi + Yazılım Mühendisi bir Akademisyen olarak, tüm imkanlarımı kullanıp, bu bu haksız tavrınızı ifşa edeceğim.

 

Yazıklar olsun, bu mecra sizlerin babanızın istediği atı koşturacağı bir mecra değil, bizlere daha sağlıklı hizmet vermeniz için sunulmuş bir mecradır.




Mesaj 10 / 16 (3.309 Görüntüleme)
Lütfen düz metin kullanın.